Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh så hyggelig!!Wæææ, nå fikk eg frysninger faktisk!![]()
![]()
Hvis det sitter nå! Betyr det såå mye, brukte 3 år på lage den første, så var innstilt på at det kom til å ta lang tid... Har sett 100 skygge streker før
så er litt i sjokk nå.. Kan liksom ikke tro at dette er en babystrek 
Jaa, det hadde vært helt nydelig!! Håper den klamrer seg fast og Hcg stigningen øker!! Blir spennende å følge medÅååh så hyggelig!!Hvis det sitter nå! Betyr det såå mye, brukte 3 år på lage den første, så var innstilt på at det kom til å ta lang tid... Har sett 100 skygge streker før
så er litt i sjokk nå.. Kan liksom ikke dro at dette er en babystrek
![]()

Så tydelig strek! Særlig på øversteTok en ny nå, en metode og en babyplanVis vedlegget 443247
Håper de blir sterkere i løpet av dagen/ i morgen..Jeg ser!!!Må være babystrek?!
![]()
Kan ikke skjønne at man skal få så tydelig streker uten at det er babystrek
har vært borti mye skygge streker, men her er det tydelig farge i streken.. Brukt samme pakke fra 7-9 dpo og ser forskjellen på de nå. 7 var jo helt blenda 
Ja metode sin var sterkere på farge enn babyplan. Så anbefaler de testene til de som vil teste tidligSå tydelig strek! Særlig på øversteyeeey!! Spennende

Hahah elsker det!Jeg må innrømme at pga Tiniiis fine streker klarte jeg ikke stå imot lengre, og måtte starte testingen idag 7 dpo. Den var selvfølgelig helt blank. Men da er jeg i gang![]()
Det er jo litt fint å starte tidlig fordi da kan man sammenligne den blenda med det som kommer de neste dagene
gleder meg til å følge med! 
Tenkte å ta første test 8 dpo, det er på søndagNoen flere som har begynt å teste? Eller hvilken dpo tenker dere å begynne?![]()
![]()

Har testa to ganger allerede. 7 og 9 dpo. Det kan være litt tidlig for ivf, men uff så skuffa jeg ble i dag! Håper det er noe å skimte på en test i morgen, hvis ikke tror jeg at jeg gir opp denne runden.Noen flere som har begynt å teste? Eller hvilken dpo tenker dere å begynne?![]()
![]()
Prøve å vente til fredag, da er jeg sannsynligvis 9 dpo. Men tror ikke det har gått denne gang. Var syk rett før forventet eggløsning og ble syk igjen i gårNoen flere som har begynt å teste? Eller hvilken dpo tenker dere å begynne?![]()
![]()
Nydelig, her er det ingen tvil!! Håper testene bare blir sterkere og sterkereTok en ny nå, en metode og en babyplanVis vedlegget 443247

Hadde tenkt å starte å teste 10dpo, men det går jo ikke nå kjenner jegTenkte å ta første test 8 dpo, det er på søndag![]()
Venter til fredag, da er jeg 7dpo
Ååh takkNydelig, her er det ingen tvil!! Håper testene bare blir sterkere og sterkere![]()
gruer meg til testen i kveld, får en ultra tidlig digital på døren, som jeg tenkte kanskje å ta 
Jeg kunne se noe 8 dpo og startet også 7 dpo med å teste ordentlig. Tok en 4 dpo også bare fordi jeg er gal og måtte få det ut av systemetHadde tenkt å starte å teste 10dpo, men det går jo ikke nå kjenner jegVenter til fredag, da er jeg 7dpo
![]()

er bare å legge ut selvom den er blenda, plutselig ser noe noe man ikke selv ser 

Fredag, da er jeg mest sannsynlig 8 dpoNoen flere som har begynt å teste? Eller hvilken dpo tenker dere å begynne?![]()
![]()
Tester nok fredag og lørdag, hvis de er negative gidder jeg ikke å teste mer. Tror ikke jeg er gravid heller denne måneden da jeg har skikkelig pms, stakkars mannen
PMS kan jo ligne på tidlig graviditet symptomerFredag, da er jeg mest sannsynlig 8 dpoTester nok fredag og lørdag, hvis de er negative gidder jeg ikke å teste mer. Tror ikke jeg er gravid heller denne måneden da jeg har skikkelig pms, stakkars mannen
![]()
gleder meg til å se på fredag 
Ja.. har bare alle «symptomene» jeg hadde sist måned, med litt gulaktig slimete utflod, nupper i ansiktet og kort lunte. Så derfor jeg ikke tror det har klaffetPMS kan jo ligne på tidlig graviditet symptomer![]()
gleder meg til å se på fredag
![]()