❤️IKM Uke 36❤️

Hei, blir med her jeg! Har tre skjønne barn fra før, men tenkte plutselig at det ville vært kos med en fjerde Er jo 37 så ikke sikkert det går, men. Jaja.

Har2vilha3 - 37 - B4 - PP1 - El - 24/8 - IKM 6/9
 
Finner ikke den heller jeg.. Jeg er ikke så dreven innpå her!

Ja det sitter veldig igjen i hodet! :Heartpink :rolleyes: log ganske sprøtt at den eneste man får snakke med er sosionom på Rikshospitalet. Men han er verdt sin vekt i gull. :Heartbigred ellers så prøver jeg å ikke tenke for mye på det. Får heller vente og se om det skjer at jeg blir gravid igjen. Og hva som kommer da.
Denne du tenkte på?

Thread 'Er det fler over 40 her som føler på å ha et ønske om å bli gravid?'
https://forum.babyverden.no/threads...ler-på-å-ha-et-ønske-om-å-bli-gravid.2048623/
 
6 dpo her. Håper jeg klarer å vente lengst mulig med å teste, men kjenner jeg meg selv rett så ryker det vel en snart. :smiley-ashamed004 :happy:
5dager her og vanskelig å holde seg unna ja. Men skal hvertfall ikke surre bort noen føre etter helga! Har bare en strimmel, og noen forskjellige clearblue tester, bla digital. Så vil vente lengst mulig med og svi av dem. :happy090
 
Babytanker - 36 - B3 - PP5 - EL ca 25/8 - IKM 8/9

Trodde ikke denne syklusen ville bli en prøveperiode. Men det dukket opp noen muligheter alikevel. Og kanskje lykkes vi med å få spiren til å sitte denne gangen

Vi har hatt 2 kjemisk og 1 SA siden vi begynte å prøve aktivt på nr 3 rundt nyttår. Vi bruker tempemetoden med PFC, noen andre her som bruker Ladycomp/ Babycomp?
Hei! Nå fikk jeg lagt deg til i lista, velkommen hit, så spennende. Håper på terminspire på dine vegne :Heartred
 
Ser ut til at jeg må bytte IKM-gruppe, da EL lar vente på seg. Så da hopper jeg over til uke 37. Lykke til alle sammen, håper den sitter for oss alle denne måneden!:love7
Nå har jeg fjerna deg fra listen her inne, masse lykke til i ny IKM gruppe :love7
 
Hei, blir med her jeg! Har tre skjønne barn fra før, men tenkte plutselig at det ville vært kos med en fjerde Er jo 37 så ikke sikkert det går, men. Jaja.

Har2vilha3 - 37 - B4 - PP1 - El - 24/8 - IKM 6/9
Velkommen hit :Heartred
 
Da er jeg ruger! Satt inn 6 dagers 4AA blastocyst i dag. Nest siste egget på frys. Lurer på om jeg venter med å teste til 10 dpo. Sist så fikk jeg positiv helt til 11/12 dpo pga ovitrielle, men var så sykt svake og ble jo ikke sterkere, men det ga sånn håp rundt 8/9
Så spennende! Håper spira klamrer seg fast denne runden :love7
 
6 dpo her. Håper jeg klarer å vente lengst mulig med å teste, men kjenner jeg meg selv rett så ryker det vel en snart. :smiley-ashamed004 :happy:
5dager her og vanskelig å holde seg unna ja. Men skal hvertfall ikke surre bort noen føre etter helga! Har bare en strimmel, og noen forskjellige clearblue tester, bla digital. Så vil vente lengst mulig med og svi av dem. :happy090
5 dpo her også, noen ville kanskje sagt 6 (positiv el test for 7 dager siden). Hvilke symptomer kjenner dere på? Mye murring her, men det har jeg ofte hvis jeg har ubeskytta sex rundt eggløsning. Venter nok til onsdag med testing og selv det vil nok være for tidlig :hilarious: Håper på mange fine babystreker her inne etterhvert :love7
 
5 dpo her også, noen ville kanskje sagt 6 (positiv el test for 7 dager siden). Hvilke symptomer kjenner dere på? Mye murring her, men det har jeg ofte hvis jeg har ubeskytta sex rundt eggløsning. Venter nok til onsdag med testing og selv det vil nok være for tidlig :hilarious: Håper på mange fine babystreker her inne etterhvert :love7

Jeg har murringer i livmoren, men det er pga innsettet i dag. Aldri hatt så mye symptomer som det innsettet jeg ikke ble gravid… :(
 
10 dpo og testen er negativ i dag.
 

Vedlegg

  • 20240827_060154.jpg
    20240827_060154.jpg
    213 KB · Visninger: 48
Bare 1 dpo her :hilarious: forventet IKM blir vel mandag 9 sept.. Akuratt over i uke 37, men har lyst å følge med her, selvom jeg bytter uke, så håper det går greit:Heartpink bli spennende å se deres tester:nailbiting:
 
Last edited:
Bare 1 dpo her :hilarious: forventet IKM blir vel mandag 9 sept.. Akuratt over i uke 37, men har lyst å følge med her, selvom jeg bytter uke, så håper det går greit:Heartpink bli spennende å se deres tester:nailbiting:
Du må gjerne henge her :love7 Enig med deg, gleder meg til flere tester i løpet av denne og neste uke!
 
Jeg har murringer i livmoren, men det er pga innsettet i dag. Aldri hatt så mye symptomer som det innsettet jeg ikke ble gravid… :(
Kroppen er fascinerende og merkelig. Håper rugingen blir vellykket :Heartred hvilken dag tenker du å teste?
 
Back
Topp