❤️IKM Uke 36❤️

9 Dpo, ingen symptomer bortsett fra murring/stikking der nede:bag:

Tok forresten denne i dag tidlig, ovitrelle-strek:
Vis vedlegget 442745
Så da blir det spennende å se om to dager, om det er økning, isåfall er det et meget godt tegn! :joyful: Eller.. en og en halv dag faktisk, haha!:hilarious:

Er det Premom du legger inn i? Hva slags erfaring har du med at den klarer å lese av korrekt om det er økning eller ikke?

7 dpo i dag, ikke begynt å teste. Tenker å vente til 9 eller 10 hvis jeg klarer. Får alltid svake skyggestreker av ovitrielle hele veien, men hvis det er en graviditet bør det jo begynne å komme en positiv på 10 dpo. Så kanskje jeg tar en 9 dpo for å ha noe å sammenligne 10 dpo med, men blir litt smågal når jeg først begynner å teste så burde virkelig holde meg unna..
Da er det sikkert lurt å vente litt hvis du klarer det :Heartred

Jeg fikk aldri sove i natt og hadde vel klokket inn knappe tre timer før barna skulle opp og leveres hit og dit. Prioriterte ikke test, tenkte jeg kunne ta det etterpå.. fikk sovet en knapp time før jeg måtte opp igjen for å rekke et møte, jeg var supertrøtt og hadde det travelt, så igjen tok jeg ingen test da heller!
Sist jeg var gravid fikk jeg positiv test 3+1, men det var også det tidligste jeg testa. I dag, om jeg skulle vært gravid, er jeg 2+6, ergo kunne jeg kaaaanskje sett noe i morgen hvis jeg var heldig? :angelic:
I dag kjenner jeg litt mer på at jeg er redd for å bli skuffa ved å teste tidlig :hilarious: det skader uansett ikke å vente :Heartred

Veldig gøy å se positiv test her inne fra noen andre, håper det er et godt tegn og at det vil dukke opp streker for oss alle etterhvert! Det er kanskje urealistisk, men det virker ekskluderende å skrive «for de fleste» når jeg ønsker det beste for alle :love7 håper dere skjønner at intensjonen er god :Heartred

Hvilken dpo dag begynner dere å teste?, kjenner det går så treigt her 2 dpo i dag.. Dpo land :hungover: har så lyst å teste på bursdagen min da er jeg 6 dpo.. Meen er vel umulig å få noe pos test da. Så kanskje dumt..:hilarious: Veldig gøy å se dere har begynt å teste :love7

Last edited:
Hvilken dpo dag begynner dere å teste?, kjenner det går så treigt her 2 dpo i dag.. Dpo land :hungover: har så lyst å teste på bursdagen min da er jeg 6 dpo.. Meen er vel umulig å få noe pos test da. Så kanskje dumt..:hilarious: Veldig gøy å se dere har begynt å teste :love7
Begynte å teste i dag 8 dpo. Blenda, men det er fortsatt håp så tidlig :angelic: Jeg tenker at 6 dpo er litt vel tidlig, men skjønner godt at det frister :joyful:

Begynte å teste i dag 8 dpo. Blenda, men det er fortsatt håp så tidlig :angelic: Jeg tenker at 6 dpo er litt vel tidlig, men skjønner godt at det frister :joyful:
Så typisk, hadde sånn drømme scenario at jeg skulle ha pos test på bursdagen min, men siden el kom senere så ble dpo fucka :hilarious: men vet jo at 6 dpo er jo galskap å begynne å teste, men det frister for det :hilarious::Heartpink

Jeg kan fjernes fra listen. Er på CD 43 og tok blodprøver i går for å se om jeg har hatt EL, men det har jeg ikke. Så jeg har gått igang med Primolut nå i dag for å komme i syklus og forberede til neste forsøk.
Så dumt at syklusen er så ustabil :sorry: håper medisiner og oppfølging kan hjelpe deg videre, og at det dukker opp en 2025 baby for deg også :Heartred

Så typisk, hadde sånn drømme scenario at jeg skulle ha pos test på bursdagen min, men siden el kom senere så ble dpo fucka :hilarious: men vet jo at 6 dpo er jo galskap å begynne å teste, men det frister for det :hilarious::Heartpink
Det blir spennende å se om du har viljestyrke til å la være :pJeg har testet 4 dpo før jeg, og det er også galskap- men teste avhengigheten er helt vill til tider :hilarious:

Shit det var sterk ovitrielle strek! Er det med RFSU test?

Det er rfsu ja! Tok 15 klikk for 10 dager siden og 10 klikk for 7 dager siden, så det er jo sikkert litt annerledes enn å ta en hel på én gang?:bookworm:

I morgen tidlig er jeg 11 dpo og 11/8 dager siden ovitrelle, så håper jo testen er sterkere enn i går:joyful:

Premom ja! Tenker ikke så mye på de tallene, er mest for å ha et sted å samle det uten at det ligger på kamerarullen:hilarious: Føler de tallene er litt ymse..

Det der med tidlig testing gir så blandede følelser. Det eneste som
Da er det sikkert lurt å vente litt hvis du klarer det :Heartred

Uff det er så vanskelig. Har jo lyst til å test 8 og nå for det er så spennende, men blir så skuffa når det er svake streker både 8 og 9 dpo også blanke eller enda svakere på 10 og 11. Samtidig så vet jeg jo ikke om når jeg får en strek på 10dpo om det har vært en svakere eller sterkere på 9 dpo. Det er jo til å bli gal av. Sååå, egentlig burde jeg vel vente til 11 dpo!

Det er rfsu ja! Tok 15 klikk for 10 dager siden og 10 klikk for 7 dager siden, så det er jo sikkert litt annerledes enn å ta en hel på én gang?:bookworm:

I morgen tidlig er jeg 11 dpo og 11/8 dager siden ovitrelle, så håper jo testen er sterkere enn i går:joyful:

Premom ja! Tenker ikke så mye på de tallene, er mest for å ha et sted å samle det uten at det ligger på kamerarullen:hilarious: Føler de tallene er litt ymse..

Ah jeg skjønner. Jeg tar alt på en dag og er da 10 dager siden ovitrielle på 8 dpo, men fikk sist positiv test både 8 og 9 og kjempesvak dag 10, og skyggestrek dag 11. Så vil absolutt tro den gir positiv bare 7 dager etter på deg.

Ah jeg skjønner. Jeg tar alt på en dag og er da 10 dager siden ovitrielle på 8 dpo, men fikk sist positiv test både 8 og 9 og kjempesvak dag 10, og skyggestrek dag 11. Så vil absolutt tro den gir positiv bare 7 dager etter på deg.

Ja, jeg vet jo at streken er av Ovitrelle, det er ikke noe å lure på! Men hvis den er sterkere i morgen vil vel det være et tegn på graviditet! :joyful:

Ja, jeg vet jo at streken er av Ovitrelle, det er ikke noe å lure på! Men hvis den er sterkere i morgen vil vel det være et tegn på graviditet! :joyful:

Definitivt!! Jeg trodde bare først du hadde satt en gang og da syntes jeg den var litt vel sterk til å bare være ovitrielle :)

Back
Topp