Hvilken dpo er dere nå? Og hva slags symptomer kjenner dere på?
7 dpo i dag, kjenner egentlig ingenting. Litt spenthet i livmor, men det er uansett pga cyclogest.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken dpo er dere nå? Og hva slags symptomer kjenner dere på?
9 Dpo, ingen symptomer bortsett fra murring/stikking der nede
Tok forresten denne i dag tidlig, ovitrelle-strek:
Vis vedlegget 442745
Så da blir det spennende å se om to dager, om det er økning, isåfall er det et meget godt tegn! Eller.. en og en halv dag faktisk, haha!
9 Dpo, ingen symptomer bortsett fra murring/stikking der nede
Tok forresten denne i dag tidlig, ovitrelle-strek:
Vis vedlegget 442745
Så da blir det spennende å se om to dager, om det er økning, isåfall er det et meget godt tegn! Eller.. en og en halv dag faktisk, haha!
Ææææ, gratulerer så mye!! Så gøySååå.. this just happened
Så stas med første positive test for denne gruppa gratulerer så mye! Skal jeg sette deg som gravid?Sååå.. this just happened
Da er det sikkert lurt å vente litt hvis du klarer det7 dpo i dag, ikke begynt å teste. Tenker å vente til 9 eller 10 hvis jeg klarer. Får alltid svake skyggestreker av ovitrielle hele veien, men hvis det er en graviditet bør det jo begynne å komme en positiv på 10 dpo. Så kanskje jeg tar en 9 dpo for å ha noe å sammenligne 10 dpo med, men blir litt smågal når jeg først begynner å teste så burde virkelig holde meg unna..
Åå, det var dumt! Masse lykke til videreJeg kan fjernes fra listen. Er på CD 43 og tok blodprøver i går for å se om jeg har hatt EL, men det har jeg ikke. Så jeg har gått igang med Primolut nå i dag for å komme i syklus og forberede til neste forsøk.
Hvilken dpo dag begynner dere å teste?, kjenner det går så treigt her 2 dpo i dag.. Dpo land
Begynte å teste i dag 8 dpo. Blenda, men det er fortsatt håp så tidlig Jeg tenker at 6 dpo er litt vel tidlig, men skjønner godt at det fristerHvilken dpo dag begynner dere å teste?, kjenner det går så treigt her 2 dpo i dag.. Dpo land har så lyst å teste på bursdagen min da er jeg 6 dpo.. Meen er vel umulig å få noe pos test da. Så kanskje dumt.. Veldig gøy å se dere har begynt å teste
Så typisk, hadde sånn drømme scenario at jeg skulle ha pos test på bursdagen min, men siden el kom senere så ble dpo fucka men vet jo at 6 dpo er jo galskap å begynne å teste, men det frister for detBegynte å teste i dag 8 dpo. Blenda, men det er fortsatt håp så tidlig Jeg tenker at 6 dpo er litt vel tidlig, men skjønner godt at det frister
Så dumt at syklusen er så ustabil håper medisiner og oppfølging kan hjelpe deg videre, og at det dukker opp en 2025 baby for deg ogsåJeg kan fjernes fra listen. Er på CD 43 og tok blodprøver i går for å se om jeg har hatt EL, men det har jeg ikke. Så jeg har gått igang med Primolut nå i dag for å komme i syklus og forberede til neste forsøk.
Det blir spennende å se om du har viljestyrke til å la være Jeg har testet 4 dpo før jeg, og det er også galskap- men teste avhengigheten er helt vill til tiderSå typisk, hadde sånn drømme scenario at jeg skulle ha pos test på bursdagen min, men siden el kom senere så ble dpo fucka men vet jo at 6 dpo er jo galskap å begynne å teste, men det frister for det
Shit det var sterk ovitrielle strek! Er det med RFSU test?
Da er det sikkert lurt å vente litt hvis du klarer det
Det er rfsu ja! Tok 15 klikk for 10 dager siden og 10 klikk for 7 dager siden, så det er jo sikkert litt annerledes enn å ta en hel på én gang?
I morgen tidlig er jeg 11 dpo og 11/8 dager siden ovitrelle, så håper jo testen er sterkere enn i går
Premom ja! Tenker ikke så mye på de tallene, er mest for å ha et sted å samle det uten at det ligger på kamerarullen Føler de tallene er litt ymse..
Ah jeg skjønner. Jeg tar alt på en dag og er da 10 dager siden ovitrielle på 8 dpo, men fikk sist positiv test både 8 og 9 og kjempesvak dag 10, og skyggestrek dag 11. Så vil absolutt tro den gir positiv bare 7 dager etter på deg.
Ja, jeg vet jo at streken er av Ovitrelle, det er ikke noe å lure på! Men hvis den er sterkere i morgen vil vel det være et tegn på graviditet!