Bruker16ju
Første møte med forumet
Eg kan settes på tr.
Supert vist du vil lage gruppe for ikm uke 40
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høre at andre komplikasjoner ellers i livet har løst seg litt innen nå kanskje det hjelper for neste PP! Blir det IKM uke 40 på deg? Ser at den ikke er lagd enda og lurer litt på om jeg må ta ansvar for det igjen
Okei, da ses vi i uke 40Eg kan settes på tr.
Jeg kan fikser i morgen hvis ingen har kommet meg i forkjøpetKan du det! Jeg er også uke 40!
Ingen sympomer på noen ting, som jeg anser som dårlig nytt Men helt forventet! Ble ikke et skikkelig forsøk. Så vi venter utålmodig på neste EL og teller det som første PPHei igjen
I dag lurer jeg på hvordan det går med
@sentute84 , @Eplemos337 , @keia , @Har2vilha3 og @Emine89 , som alle skal være over IKM?
Og resten med IKM i morgen, hvordan går det med dere?
@MalinAal , @Babytanker & @Luringen1 ?
Krysser fingrene for enda noen positive tester i denne IKM gruppa
Hadde negativ CB digital i går, som var IKM. Negativ i dag også. Så da ser det jo dårlig ut. Men jeg fikk da virkelig utslag på CB digital el-test lørdag 24. aug, dvs. at EL mest sannsynlig var den søndagen etter, 25. aug. Men ingen tr enda, så det er jo kanskje litt håp selv om jeg absolutt ikke har troen egentlig.Hei igjen
@sentute84 , @Eplemos337 , @keia , @Har2vilha3 og @Emine89 , som alle skal være over IKM?
Der kom tr, vi sees i ikm uke 40Hei igjen
Her kom mensen "endelig" igår, etter mange skritt og ståing og gåing på Rudskogen. Vært deilig og ikke vært inne her på noen dager også. Bytter uke..Hei igjen
Hei, mensen kom i går… så vi sees i uke 40!Hei igjen
Hvordan går det i dag?Hadde negativ CB digital i går, som var IKM. Negativ i dag også. Så da ser det jo dårlig ut. Men jeg fikk da virkelig utslag på CB digital el-test lørdag 24. aug, dvs. at EL mest sannsynlig var den søndagen etter, 25. aug. Men ingen tr enda, så det er jo kanskje litt håp selv om jeg absolutt ikke har troen egentlig.
Vi sesDer kom tr, vi sees i ikm uke 40
Det er fint med pause noen dager når det blir for intenst. Ses i uke 40Her kom mensen "endelig" igår, etter mange skritt og ståing og gåing på Rudskogen. Vært deilig og ikke vært inne her på noen dager også. Bytter uke..
Ses i uke 40 til deg ogsåHei, mensen kom i går… så vi sees i uke 40!
Kan settes på tr….Hvordan går det i dag?
Vi ses
Det er fint med pause noen dager når det blir for intenst. Ses i uke 40
Ses i uke 40 til deg også
TR her ogsåHei igjen
Det kan godt hende at du har rett i at EL kan ha vært en uke sen og at det er derfor testene ikke har slått ut før nå. Jeg ville tatt en digital om 2-3 dager for å bli sikrere Spennende, du må gjerne oppdatere her om du tester merHei Hadde siste mens 12.aug. Skulle etter beregninger ha eggløsning rundt 22-24.aug. Mannen har vært på jobbreise noen uker, så det ble ikke noe sengekos før helga etter (30.08). Mens som skulle komme 7-8.sept kom aldri. Tok test men den var negativ. Har tatt flere tester, men fortsatt negativt. Tok ny i går kveld, negativ. I dag på morgenurin er testen positiv….dette må vel bety at eggløsning har vært ca 1 uke senere enn først antatt? Eller at den er falsk positiv…fortsatt ingen mens ihvertfall. Legger ved bilde av testen - den er veldig svak.
Ser strek , så spennende . Kjøp CB digital Venter i spenning .Hei Hadde siste mens 12.aug. Skulle etter beregninger ha eggløsning rundt 22-24.aug. Mannen har vært på jobbreise noen uker, så det ble ikke noe sengekos før helga etter (30.08). Mens som skulle komme 7-8.sept kom aldri. Tok test men den var negativ. Har tatt flere tester, men fortsatt negativt. Tok ny i går kveld, negativ. I dag på morgenurin er testen positiv….dette må vel bety at eggløsning har vært ca 1 uke senere enn først antatt? Eller at den er falsk positiv…fortsatt ingen mens ihvertfall. Legger ved bilde av testen - den er veldig svak.
El var sen hos meg når jeg ble gravid med første, så termindato basert på siste mens ble feil - det kunne de se basert på størrelsen på ultralyd. Når jeg testet positiv skulle jeg etter appen vært 17dpo, men var egentlig 13dpo.Hei Hadde siste mens 12.aug. Skulle etter beregninger ha eggløsning rundt 22-24.aug. Mannen har vært på jobbreise noen uker, så det ble ikke noe sengekos før helga etter (30.08). Mens som skulle komme 7-8.sept kom aldri. Tok test men den var negativ. Har tatt flere tester, men fortsatt negativt. Tok ny i går kveld, negativ. I dag på morgenurin er testen positiv….dette må vel bety at eggløsning har vært ca 1 uke senere enn først antatt? Eller at den er falsk positiv…fortsatt ingen mens ihvertfall. Legger ved bilde av testen - den er veldig svak.
Gratulerer Denne testen viser at du er gravid og det er 1-2 uker etter befruktning, så 13 dpo kan stemme jaTok ny test på ettermiddagsurin i dag. Etter mine beregninger så er jeg ca 13 dpo i dag - kan det stemme, eller er det senere basert på testene? Legger ved bilde
Gratulerer så mye Så gøy at det kom inn en siste positive helt på tampenTok ny test på ettermiddagsurin i dag. Etter mine beregninger så er jeg ca 13 dpo i dag - kan det stemme, eller er det senere basert på testene? Legger ved bilde