❤️IKM Uke 36❤️

Er det en spesiell app du bruker da? :Heartpink :joyful:
Hvis du har iPhone kan du bare søke etter invertering, så kommer det opp en snarvei under søket :happy: da snur du hele telefonen din, så kan du gå inn på bildene og se
 
Blenda tester og 12 dpo. Har begynt å spotte, så jeg kan settes på tr :shifty: Gratulerer til alle nygravide! :love7
 
13 dpo.
:rolleyes: synes jeg ser en strek på strimmel men negativ på clearblue..

IMG_3826.jpeg
IMG_3824.jpeg
 
Noen som har bestilt fra Babyplan i det siste?? Jeg bestilte forrige tirsdag, og det har forsatt ikke kommet ut av Lørenskog, jeg bor her det er flom i Norge idag. Så forventer ikke helt akkurat at den skal komme idag! :happy090
 
Enda flere positive tester :woot: Jeg er så glad på deres vegne :love7 jeg skal gå gjennom lista i morgen og legge til dere som har kommet til sent, og dere som vil føres opp som gravide :Heartred

Jeg hadde blenda test i dag tidlig, det er kjedelig, men okei :shy: jeg vet det er tidlig med 11dpo, men mine klassiske graviditetssymptomer uteblir og istedenfor er livmorhalsen lav og huden begynner å bli uren. IKM er ikke før torsdag/fredag. Premom sier jeg kan teste hcg i morgen, så jeg skal ta én siste test før jeg bestiller nye greier til neste PP :hilarious: jeg har aldri tempet før, men lest masse om det gjennom årene, så det vil jeg teste! Dessuten er jo det en ting å gjøre/sjekke HVER dag, så det er kanskje spennende? :angelic::hilarious:

Skal få oversikt her inne i morgen i alle fall :love7
Hvordan går det med deg? Testet du på nytt i dag? :Heartpink
 
Hei alle :happy: Nå skal listen være oppdatert igjen, beklager at jeg har hengt litt etter.

Jeg hadde egentlig IKM torsdag eller fredag, men begynte veldig uventet å blø allerede på mandag, 12 dpo, på syklusdag 25 o_O:sorry: leit, men det går bra, dette var bare første PP og det ville vært for godt til å være sant med full klaff allerede :hilarious: Jeg har bestilt termometer for å prøve temping neste PP, og noen flere tidligtester :angelic:

Skal henge mer med her de neste dagene og håper det tikker inn flere positive tester! Ikke mange så langt, men jeg håper det klaffer for mange flere :Heartred
 
Back
Topp