Er det en spesiell app du bruker da?Sniker fra uke 38.
Jeg ser med inverted filter! Prøv det du og om du har
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det en spesiell app du bruker da?Sniker fra uke 38.
Jeg ser med inverted filter! Prøv det du og om du har
Hvis du har iPhone kan du bare søke etter invertering, så kommer det opp en snarvei under søket da snur du hele telefonen din, så kan du gå inn på bildene og seEr det en spesiell app du bruker da?
Wow det var jo genialt! TakkHvis du har iPhone kan du bare søke etter invertering, så kommer det opp en snarvei under søket da snur du hele telefonen din, så kan du gå inn på bildene og se
Jepp, som Kinelill skriver. Det er veldig lett, trenger ingen app med iphone i hvert fall.Er det en spesiell app du bruker da?
Jaaaa!!!Vis vedlegget 443248
9 dpo, det må vel være babystrek!!!
Det der er nok babystrek ja!!Vis vedlegget 443248
9 dpo, det må vel være babystrek!!!
Hvordan går det med deg? Testet du på nytt i dag?Enda flere positive tester Jeg er så glad på deres vegne jeg skal gå gjennom lista i morgen og legge til dere som har kommet til sent, og dere som vil føres opp som gravide
Jeg hadde blenda test i dag tidlig, det er kjedelig, men okei jeg vet det er tidlig med 11dpo, men mine klassiske graviditetssymptomer uteblir og istedenfor er livmorhalsen lav og huden begynner å bli uren. IKM er ikke før torsdag/fredag. Premom sier jeg kan teste hcg i morgen, så jeg skal ta én siste test før jeg bestiller nye greier til neste PP jeg har aldri tempet før, men lest masse om det gjennom årene, så det vil jeg teste! Dessuten er jo det en ting å gjøre/sjekke HVER dag, så det er kanskje spennende?
Skal få oversikt her inne i morgen i alle fall
Er det disse testene som ofte har skyggestreker tro?Fikk denne nå, kanskje 11 dpo... Alle strimmeltestene har vært blanke med bare antydning til noe. Har følt meg veldig gravid, derfor jeg ikke sluttet å teste... Men denne ser jo positiv ut? Ser tydelig streken med farge og bildet er uredigert....
Vis vedlegget 443281
Oppdatering kommer, jeg skal bare få oppdatert lista her inne først! Henger litt etter gratulerer så mye med positive testerHvordan går det med deg? Testet du på nytt i dag?
Gratulerer!!! Hvis jeg har forstått det riktig så teller appene fra første mens, og clearblue teller fra befrukting?Fikk denne i dag Noen apper sier 4+0 og noen 4+1, så dette må vel være et godt tegn?