10/11 dpo.
Synes jeg ser en antydning til en svak svak strek? Mulig jeg ser syner..
Vis vedlegget 443078
Jeg ser!!! Er det metode? De slo ut sent på meg! Ææh spennende med neste test!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10/11 dpo.
Synes jeg ser en antydning til en svak svak strek? Mulig jeg ser syner..
Vis vedlegget 443078
Hei, og hade du hadde vært veldig velkommen altså masse lykke til der du er i syklusen din, håper på spire!Hei, melder meg inn veldig seint.
Krippi95 - 29 - PP8 - EL 1/9 - IKM 15-/9.
Har for første gang fått en LH-topp på EL-test! Det har jeg ikke opplevd før, har testa i 5 mnd nå. Så nå håper jeg kroppen er på lag og klar for neste måned og pp9. Jeg har pcos
Siste aksjer ble lagt mandag (5-6 dager før EL) før mannen dro bort på jobb. Så har lite tro på at det klaffet denne gangen heller - men vil likevel henge litt med dere. Håper det er ok
Ååå, så gøy å se deg her! Det hadde vært gøy om vi havner i samme termingruppe igjenLuringen1 - 29 - B2 - PP1 - EL 29/8 - IKM 8/9
Wææ! Vi skulle prøve senere på høsten men plutselig snudde mannen tvert om og sa vi bare måtte komme i gang Derfor har ikke dette forsøket klaffet egentlig - to dager etter antatt EL - men jeg slenger meg på forumet for jeg klarer ikke vente Har ei på 11 mnd. Hun satt på andre forsøk, og jeg har hatt regelmessig mens siden desember! Like spennende og altoppslukende som sist
JaaaaÅåå, så gøy å se deg her! Det hadde vært gøy om vi havner i samme termingruppe igjen
Ja er første gang jeg tester Metode. Hadde en igjen fra forrige mnd. Må kjøpe nye tester idag!Jeg ser!!! Er det metode? De slo ut sent på meg! Ææh spennende med neste test!
Just sayin, har en venninne som fikk pos 6 dpo. Så ingen ting er umuligHar aldri hørt om noen som fikk positiv test 6 dpo... Just sayin. Tror du kan ta det med ro, det er ikke avgjort enda. Men pining denne ventinga, det er det.
Just sayin, har en venninne som fikk pos 6 dpo. Så ingen ting er umulig
Ja er første gang jeg tester Metode. Hadde en igjen fra forrige mnd. Må kjøpe nye tester idag!
var du fornøyd med metode?
Litt sterkere i dag! Men burde den vært enda sterkere 12 dpo? (Litt skadet av å se på alle testene her inne )