❤️IKM Uke 36❤️

Enda flere positive tester :woot: Jeg er så glad på deres vegne :love7 jeg skal gå gjennom lista i morgen og legge til dere som har kommet til sent, og dere som vil føres opp som gravide :Heartred

Jeg hadde blenda test i dag tidlig, det er kjedelig, men okei :shy: jeg vet det er tidlig med 11dpo, men mine klassiske graviditetssymptomer uteblir og istedenfor er livmorhalsen lav og huden begynner å bli uren. IKM er ikke før torsdag/fredag. Premom sier jeg kan teste hcg i morgen, så jeg skal ta én siste test før jeg bestiller nye greier til neste PP :hilarious: jeg har aldri tempet før, men lest masse om det gjennom årene, så det vil jeg teste! Dessuten er jo det en ting å gjøre/sjekke HVER dag, så det er kanskje spennende? :angelic::hilarious:

Skal få oversikt her inne i morgen i alle fall :love7
 
Hei, melder meg inn veldig seint. :)

Krippi95 - 29 - PP8 - EL 1/9 - IKM 15-/9.

Har for første gang fått en LH-topp på EL-test! Det har jeg ikke opplevd før, har testa i 5 mnd nå. Så nå håper jeg kroppen er på lag og klar for neste måned og pp9. Jeg har pcos:banghead:

Siste aksjer ble lagt mandag (5-6 dager før EL) før mannen dro bort på jobb. Så har lite tro på at det klaffet denne gangen heller - men vil likevel henge litt med dere. Håper det er ok:)
Hei, og hade :hilarious: du hadde vært veldig velkommen altså :love7 masse lykke til der du er i syklusen din, håper på spire!
 
Luringen1 - 29 - B2 - PP1 - EL 29/8 - IKM 8/9

Wææ! Vi skulle prøve senere på høsten men plutselig snudde mannen tvert om og sa vi bare måtte komme i gang :hilarious: Derfor har ikke dette forsøket klaffet egentlig - to dager etter antatt EL - men jeg slenger meg på forumet for jeg klarer ikke vente :smiley-ashamed008 Har ei på 11 mnd. Hun satt på andre forsøk, og jeg har hatt regelmessig mens siden desember! Like spennende og altoppslukende som sist :bag:
Ååå, så gøy å se deg her! Det hadde vært gøy om vi havner i samme termingruppe igjen :love017
 
13 dpo og kan settes på gravid :Heartpink
IMG_9537.jpeg
 
Jeg turte ikke å teste i dag. Skikkelig skeptisk til at det har gått nå, siden den var blenda i går.. Antakeligvis 10 dpo i dag. Tar en test i morgen om jeg ikke har begynt å spotte/blø da.. :bag:
 
Ja er første gang jeg tester Metode. Hadde en igjen fra forrige mnd. Må kjøpe nye tester idag! xsmile9

var du fornøyd med metode?

Nei, ikke fornøyd! :hilarious: Jeg testet og fikk blenda da jeg var 11 eller 12 dpo. Så testet jeg igjen på 14 dpo og da fikk jeg supersterke positive clearblue, kan umulig tro det har snudd så fort, metode må ha vært defekt ellernoe..:bag: Spent på dagens test:joyful:
 
Ikke testet i dag, rundt 11 dpo. Kanskje jeg tar en i kveld, har bare normal sine tester så skal kjøpe inn makesure! Har ømme pupper og litt murringer i livmor. Sjansen for at det sitter er lav, spesielt med tanke på at vi venter på IVF
Veldig gøy å se så mange positive tester ❤️
 
Back
Topp