Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi! Den så ut som hadde farge i seg, så ville tro det er en babystrek. Hvilken dpo er du nå?Var sikker på jeg hadde meldt meg inn her, men det ser jeg nå at jeg ikke har..
juleek- B2- pp2- EL 21/8- IKM 04/08
Fikk denne i dag, skyggestrek?
9/10 dpo Blir spennende i morgen da!Oi! Den så ut som hadde farge i seg, så ville tro det er en babystrek. Hvilken dpo er du nå?
Din så jo helt positiv ut da! Legg ut hvis du tester mer da, det er gøy å se9/10 dpo Blir spennende i morgen da!
Synes det er så spennende å følge med på andre sine tester her inne også!!
Synes jeg ser en økning- litt? Nr 1 tatt igår, nr 2 fra morgenen av og nr 3 nå
Vis vedlegget 442986
Svak strek ,ingen økning. Så er nokk noe som henger igjen etter sist MA… var på sykehuse på fredag- der så de ingen rester så håpet egt at hcg var på 0 nåHvordan går det med deg? Testet noe mer?
Har du sykdom og feber, kan tempingen påvirkes av det. Tenker det heller er tilfellet, enn at egget ikke slappFikk positiv eggløsningstest (og koronatest) på torsdag, så ble den sterkere fredag, og negativ igjen lørdag. Men tempen min er den samme hver dag. Kan det virke som at korona klusset det til, og at egget ikke slapp likevel?