Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har testa, men har ikke så mye spennende å dele. Kjørte på med to tidligtester av ulikt merke i dag tidlig, begge var blenda, men jeg er god til å stirre til jeg innbiller meg at jeg kan se noe... Googlet litt rundt og bestemte meg for at det trolig er en dårlig idé å bruke testene jeg vet er dårlige. De fleste jeg har gikk ut på dato i januar 2023, men den single jeg tok gikk ut i november 2023, så de er nok ikke sensitive lenger uansett. Endte opp med å kjøpe Makesure, men de er jo ikke like sensitive. Har tatt én test, men synes ikke den var noe spennende den hellerSpennende! Skal du teste i dag?
Velkommen hit! Legger deg til i listaHei, alle sammen.
Vanjawe (Venter på godkjennelse) - 33 - B1 - PP1 - EL 21/8 - IKM 2/9
Sant det. Får bare vente å seSkjønner deg godt! Men husk at du kan få positiv etter ikm også! Håper du snart får positiv
Det er så tøft, og det er lettere å berolige andre enn å høre på de rådene man gir selv Svært lite symptomer, og tillegg har jeg blitt forkjølet ( takk barnehageoppstart )så det er de symptomene jeg kjenner mest på nå.Relaterer veldig til dette Har du noen symptomer? Mine forsvant liksom i går, men nå kjenner jeg noe i ettermiddag igjen likevel kanskje. Men som jeg ville sagt til noen andre og trolig burde høre på selv, så er det veldig tidlig enda
Samme her! Føler meg småsjuk i tillegg, haha. Vet det er noe som går i barnehagen nå, håper det slår ut i morgen heller enn på mandag Håper formen din bedrer seg, og så håper vi at det dukker opp streker likevel, selv om vi er pessimistiske nåDet er så tøft, og det er lettere å berolige andre enn å høre på de rådene man gir selv Svært lite symptomer, og tillegg har jeg blitt forkjølet ( takk barnehageoppstart )så det er de symptomene jeg kjenner mest på nå.
Ja, fikk strek i dag, men tror det er rester etter OvitrelleAh, har du begynt å teste?
Ja, fikk strek i dag, men tror det er rester etter Ovitrelle
Strek!Hadde negativ test i dag tidlig, men tok en ny i kveld for moro skyld, og synes jeg ser antydning til en strek nå? Hva tenker dere? Er 9 dpo i dag. Vis vedlegget 442949
Ja, jeg ser strek på denHadde negativ test i dag tidlig, men tok en ny i kveld for moro skyld, og synes jeg ser antydning til en strek nå? Hva tenker dere? Er 9 dpo i dag. Vis vedlegget 442949
Gratulerer!Sååå.. this just happened
Babyplan tidligtest. Du da?Hva tester du med?
Babyplan tidligtest. Du da?
Så kjedelig.. Jeg fikk jo ikke sove, så ble en tidlig test på meg. Streken fra i går er blitt svakere, og har skikkelige kramper. Føles ut som TR kommer veldig snartKasta de tidligstestene fordi jeg fikk skikkelig skygge på dem helt til 11/12 dpo forrige syklus da jeg ikke var gravid. Så nå tester jeg med babyplan vanlig og make sure. Har skyggestrek på babyplan som ikke har blitt sterkere så regner med det er ovitrielle og make sure er så og si blank.
Ååå så gøy!! Krysser fingrene for deg!I dag var den enda sterke ca 9 dpo.
Har testa fra el og godt ut i tr de andre syklusene (fra april) og aldri fått så mye som en skygge en gang… kjenner frykten for å miste har inntatt meg allerede.. mista i april. Og om jeg ikke mister gruer jeg meg til nipt… men det gikk bra i 22/23 så krysser fingre nå også.