❤️IKM Uke 36❤️

Hiver meg på i gruppen jeg!
Eplemos337 - 33 - B1 - PP5 - EL ca 22/8 - IKM 5/9

Satt Ovitrelle tirsdag forrige uke og testet på gøy i dag tidlig. :rolleyes:Er 8/9 DPO, så antar det er for tidlig til at streken skulle vært så synlig som den er. Så antar det er Ovitrelle som sitter i enda. Blir så spennende i morgen, om den blir svakere eller sterkere.. IMG_8185.jpeg

1000013073.jpg

12 dpo, og da var det tilbake til svakere strek i dag gitt! :shy: Annet merke da, men allikevel, denne skal jo liksom være 10mlu mens rfsu er 25..:hilarious: Trøsten er at jeg slipper å kaste over 7000 kr ut av vinduet, fordi jeg har allerede hentet ut medisiner til IVF neste syklus:bag::hilarious:

Da har testingen startet. Ultrasvak skyggestrek som forventet 9dpo (ovitrielle). Dessverre svakere enn strekene jeg fikk forrige syklus og da var jeg ikke gravid. Men, nå har jeg iallefall en baseline til i morgen
Vet ikke om det i det hele tatt er mulig å se på bildet

Vedlegg

• IMG_3602.jpeg
    IMG_3602.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 55

Satt Ovitrelle tirsdag forrige uke og testet på gøy i dag tidlig. :rolleyes:Er 8/9 DPO, så antar det er for tidlig til at streken skulle vært så synlig som den er. Så antar det er Ovitrelle som sitter i enda. Blir så spennende i morgen, om den blir svakere eller sterkere.. Vis vedlegget 442899

Et bra utgangspunkt da!

Da har testingen startet. Ultrasvak skyggestrek som forventet 9dpo (ovitrielle). Dessverre svakere enn strekene jeg fikk forrige syklus og da var jeg ikke gravid. Men, nå har jeg iallefall en baseline til i morgen
Vet ikke om det i det hele tatt er mulig å se på bildet
Da er vi i samme båt, i morgen blir en veldig spennende dag :nailbiting:

Jeg har så lyst til å teste!! Men mannen vil vente til etter bursdagen til guttungen som blir 1 år i morgen. Jeg vil jo ikke teste og ikke fortelle han svaret heller… Det klør sånn i fingrene å teste nå, så vet ikke om jeg klarer å vente til søndag! Jeg synes jo det hadde vært tidenes "bursdagsgave" til lillegutt som blir storebror, hvis dette er en spire :shy: Jeg er så kvalm opp og ned gjennom hele dagen.. Og har litt murringer i livmoren innimellom + økt utflod

Jeg har så lyst til å teste!! Men mannen vil vente til etter bursdagen til guttungen som blir 1 år i morgen. Jeg vil jo ikke teste og ikke fortelle han svaret heller… Det klør sånn i fingrene å teste nå, så vet ikke om jeg klarer å vente til søndag! Jeg synes jo det hadde vært tidenes "bursdagsgave" til lillegutt som blir storebror, hvis dette er en spire :shy: Jeg er så kvalm opp og ned gjennom hele dagen.. Og har litt murringer i livmoren innimellom + økt utflod
Åå det skjønner jeg godt! Kjekt å feire 1årsdag da!! :love2 Kanskje du kan snike deg til en test på kvelden?

Jeg var også lyst å ta en test. Jeg har kjent på murring natt og dag. Men idag er det ingen murring men litt små kvalm. Tenker kanskje å ta en test i morgen tidlig. o_O Men er redd for at det er for tidlig..

Altså jeg hadde tenkt til å vente å teste til bursdagen min, men klarte å fyre av en test 4 dpo :hilarious: snakk om desperat testetøs.. Må le :excited001:hilarious: men er jo litt godt å være i gang. Hater dpo land :playful:

Åå det skjønner jeg godt! Kjekt å feire 1årsdag da!! :love2 Kanskje du kan snike deg til en test på kvelden?

Jeg var også lyst å ta en test. Jeg har kjent på murring natt og dag. Men idag er det ingen murring men litt små kvalm. Tenker kanskje å ta en test i morgen tidlig. o_O Men er redd for at det er for tidlig..
Jaa :joyful: Ja, kan hende jeg gjør det altså :angelic:

Åå! Spennende!! :woot:

10 dpo og så blenda tester som man kan få :facepalm: Jeg gir opp håpet nå egentlig, kommer til å teste fremover til ikm men har ikke troen lenger. Frustrerende at denne prøvetiden blir så lang :arghh:
Relaterer veldig til dette :sorry: Har du noen symptomer? Mine forsvant liksom i går, men nå kjenner jeg noe i ettermiddag igjen likevel kanskje. Men som jeg ville sagt til noen andre og trolig burde høre på selv, så er det veldig tidlig enda :Heartred

Satt Ovitrelle tirsdag forrige uke og testet på gøy i dag tidlig. :rolleyes:Er 8/9 DPO, så antar det er for tidlig til at streken skulle vært så synlig som den er. Så antar det er Ovitrelle som sitter i enda. Blir så spennende i morgen, om den blir svakere eller sterkere.. Vis vedlegget 442899
Velkommen hit, har lagt deg til i lista nå. Håper strekene blir sterkere i morgen, det blir spennende! :love7

Back
Topp