❤️IKM Uke 36❤️

Hmmmm den eeeer jo faktisk litt sterkere i dag?! :nailbiting: Men den er så utflytende, er rfsu alltid sånn eller? Første gang jeg prøver dem, fikk 2 stk av ei venninne..
Screenshot_20240829_085704_Premom.jpg

Men jeg tar det med en klype salt! Vet at det er Ovitrelle som kan tulle fortsatt, er jo variasjoner i fargestoff.:shy:

Hmmmm den eeeer jo faktisk litt sterkere i dag?! :nailbiting: Men den er så utflytende, er rfsu alltid sånn eller? Første gang jeg prøver dem, fikk 2 stk av ei venninne..
Vis vedlegget 442847

Men jeg tar det med en klype salt! Vet at det er Ovitrelle som kan tulle fortsatt, er jo variasjoner i fargestoff.:shy:
Oii! Ville prøvd makesure sine. Har prøvd det som er av tester, å er så fornøyd med de!

Oii! Ville prøvd makesure sine. Har prøvd det som er av tester, å er så fornøyd med de!

Jaa, jeg har brukt de en del før, men orker ikke bruke penger på tester nå:hilarious::hilarious: Får se på babyplan sine først, og så har jeg et par fra clearblue også :bag:

Vis vedlegget 442847

Den der er absolutt sterkere! :notworthy Håper den fortsetter slik :Heartred

Vis vedlegget 442847

Den ser sterkere ut ja :joyful: Har hørt mye negativt om rfsu-testene, men det der mååå jo være en babystrek! :love017 Gleder meg til å se neste test!

:Heartpink Hmmmm den eeeer jo faktisk litt sterkere i dag?! :nailbiting: Men den er så utflytende, er rfsu alltid sånn eller? Første gang jeg prøver dem, fikk 2 stk av ei venninne..
Vis vedlegget 442847

Er det tatt på Samme tidspunkt? Veldig spennende å følge med på. Hvilken dpo er du på?:Heartpink

Er det tatt på Samme tidspunkt? Veldig spennende å følge med på. Hvilken dpo er du på?:Heartpink

Begge er tatt på morgenurin hvis det var det du mente? :hilarious: Jeg er 11 dpo i dag, men har som sagt tatt Ovitrelle så jeg jubler ikke ennå for å si det sånn:wtf:

Begge er tatt på morgenurin hvis det var det du mente? :hilarious: Jeg er 11 dpo i dag, men har som sagt tatt Ovitrelle så jeg jubler ikke ennå for å si det sånn:wtf:
Ja, så man kan sammenligne på lik grunnlag. Men gud 11 dpo :woot: den pleier jo å være veldig svak 10 dpo og ut av kroppen rundt 11 dpo. Så fryktelig spennende

Testet både i går og idag (6 og 7 dpo), men de var selvfølgelig negative og jeg så ikke noe poeng i å ta bilde :p Men er spent på å teste de neste par dagene, om det var implantasjonssmerter jeg kjente på igår :shy:

Vis vedlegget 442847

Ja ganske mye sterkere og, men skjønner du blir forvirra av at det flyter ut. RFSU sine er ikke så gode, ofte gir det svake streker. Prøv heller make sure!

Jeg har en dum deadline i morgen som har spist all tiden min i dag :dead: hiver inn en blenda ettermiddag/kveldstest fra 8 dpo! Gleder meg til å lese meg opp på forumet og se testene jeg har gått glipp av, etter klokka 10 i morgen :happy:
IMG_0281.jpeg

Blæææ æsj! Måtte bare gå på butikken, og da lyste jo disse makesure testene mot meg! Skulle jo vente til jeg fikk Babyplan sine i posten! :rolleyes: og klarte ikke engang vente til i morra tidlig.. Den var såklart blendahvit!! :banghead:

Back
Topp