❤️IKM Uke 36❤️

9dpo…
IMG_9740.jpeg

Jeg har nå begynt å spotte litt, så da er det nok over for meg denne gang. TR kommer nok i morgen.
Jeg hadde masse symptomer denne runden med blant annet litt rosa utflod 9 dpo og litt brun 10 dpo. Har aldri hatt det før så jeg ble litt ekstra håpefull. Men alle symptomene forsvant.

Krysser fingrene for dere alle sammen! Og er så glad for dere som har fått positiv test ❤️

Kjedelig spam fra meg her, men i tilfelle noen andre vil ha referansepunkt i fremtiden også :hilarious:

Tok halv ovitrelle for 13 dager siden, og så ny halv for 10 dager siden. Får fortsatt strek gitt! Men i og med at jeg er 13 dpo i dag så vet jeg at denne er altfor svak til å være babystrek! Så da venter jeg bare på mensen og oppstart av IVF!:joyful::joyful:
20240831_080019.jpg

Melder meg inn her, selvom det er litt på tampen :hilarious:
Gravid - 25 - B2 (B1 endte i senabort) - PP8 (PP6 etter senabort) - EL 31/8 - IKM 7/9

Så koselig å logge inn her og se flere babystreker :love7 er det noen som vil føres opp som gravid? Jeg skal gå gjennom bildene deres og tagge etterhvert, når jeg har en datamaskin og bedre oversikt.

Jeg er 10 dpo og dagens test var blenda. Tok ikke bilde en gang før jeg kasta den. Den gode følelsen jeg hadde om klaff gikk over 8dpo under en forelesning, så jeg er ganske sikker på at det ikke har klaffet her. Jeg vet det er tidlig enda, men troen er borte :shy: usikker på om jeg tester mer eller bare ventet på TR om 5-6 dager. Men det er helt okei, dette er bare første PP og jeg skal alltids klare å fokusere på studie, trening og familie i mellomtiden.
Er mest spent på om venninna mi blir gravid på første forsøk :hilarious: de brukte 2 forsøk på første baby og 1 forsøk på andre baby. Jeg brukte 9 forsøk på første og 2 på andre. Vi har ti og to uker mellom første og andre baby, og det hadde vært veldig koselig om vi fikk det til en tredje og siste gang også :shy:
Krysser fingrene for neste forsøk her :happy:

Så koselig å logge inn her og se flere babystreker :love7 er det noen som vil føres opp som gravid? Jeg skal gå gjennom bildene deres og tagge etterhvert, når jeg har en datamaskin og bedre oversikt.

Jeg er 10 dpo og dagens test var blenda. Tok ikke bilde en gang før jeg kasta den. Den gode følelsen jeg hadde om klaff gikk over 8dpo under en forelesning, så jeg er ganske sikker på at det ikke har klaffet her. Jeg vet det er tidlig enda, men troen er borte :shy: usikker på om jeg tester mer eller bare ventet på TR om 5-6 dager. Men det er helt okei, dette er bare første PP og jeg skal alltids klare å fokusere på studie, trening og familie i mellomtiden.
Er mest spent på om venninna mi blir gravid på første forsøk :hilarious: de brukte 2 forsøk på første baby og 1 forsøk på andre baby. Jeg brukte 9 forsøk på første og 2 på andre. Vi har ti og to uker mellom første og andre baby, og det hadde vært veldig koselig om vi fikk det til en tredje og siste gang også :shy:
Krysser fingrene for neste forsøk her :happy:
Håpet er fortsatt ikke ute, jeg har troa ! Mange som tester pos først 12 dpo :love7heldig hvor det har klaffet så bra med de to første. :Heartpink Vi brukte 3 år på første( pgr av uregelmessige syklus som var umulig) så håper det går lettere denne gangen:hilarious:

Hva faen?? Skal aldri ta strimmeltester igjen!! Alle disse er på samme urin!!
Sykt!! Noen tester har mer fargestoff i seg, kan hende den ikke er sterk nok til å slå ut på digital enda. Men veldig rart å få så tydelig test på noen og ikke andre..

Sykt!! Noen tester har mer fargestoff i seg, kan hende den ikke er sterk nok til å slå ut på digital enda. Men veldig rart å få så tydelig test på noen og ikke andre..

Jeg har ikke ord for hvor opprørt og sint jeg er nå. Har tatt ovitrielle så har ofte skyggestreker til 11/12 dpo. Er 10 i dag. Sååå utrolig dårlig gjort om det er de blanke som er riktige. De var blanke i dag tidlig. De sterke der må være defekte, og hva er oddsen for å få TO defekte da, samtidig. Er sååå sint!!!

Det er ikke noe her, sant? Skyggestrek muligens. Synes jeg kan se noe hvis jeg har den en vei mot lyset og myser litt haha. Bare 7 dpo idag da, hvis det jeg tror stemmer... Så tester bare for spenningen skyld :angelic:
1000016146.jpg

Back
Topp