Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes jeg ser en svak svak strek?
Ja, jeg og- men har vært sånn i to dager, uten økningSynes jeg ser en svak svak strek?
Jaa, stemmer! Krysser fingrene for at den øker om noen få dager!Ja, jeg og- men har vært sånn i to dager, uten økning
Gratulerer såå mye!!!!Samboer skulle kjøpe digital fordi han ikke trodde på strimmeltestene Kjøpte feil, men her var det hvertfall ingen tvil
Vis vedlegget 442972
Gratulerer! Så gøy!Samboer skulle kjøpe digital fordi han ikke trodde på strimmeltestene Kjøpte feil, men her var det hvertfall ingen tvil
Vis vedlegget 442972
GratulererSamboer skulle kjøpe digital fordi han ikke trodde på strimmeltestene Kjøpte feil, men her var det hvertfall ingen tvil
Vis vedlegget 442972
Håpet er fortsatt ikke ute, jeg har troa ! Mange som tester pos først 12 dpo heldig hvor det har klaffet så bra med de to første. Vi brukte 3 år på første( pgr av uregelmessige syklus som var umulig) så håper det går lettere denne gangenSå koselig å logge inn her og se flere babystreker er det noen som vil føres opp som gravid? Jeg skal gå gjennom bildene deres og tagge etterhvert, når jeg har en datamaskin og bedre oversikt.
Jeg er 10 dpo og dagens test var blenda. Tok ikke bilde en gang før jeg kasta den. Den gode følelsen jeg hadde om klaff gikk over 8dpo under en forelesning, så jeg er ganske sikker på at det ikke har klaffet her. Jeg vet det er tidlig enda, men troen er borte usikker på om jeg tester mer eller bare ventet på TR om 5-6 dager. Men det er helt okei, dette er bare første PP og jeg skal alltids klare å fokusere på studie, trening og familie i mellomtiden.
Er mest spent på om venninna mi blir gravid på første forsøk de brukte 2 forsøk på første baby og 1 forsøk på andre baby. Jeg brukte 9 forsøk på første og 2 på andre. Vi har ti og to uker mellom første og andre baby, og det hadde vært veldig koselig om vi fikk det til en tredje og siste gang også
Krysser fingrene for neste forsøk her
Sykt!! Noen tester har mer fargestoff i seg, kan hende den ikke er sterk nok til å slå ut på digital enda. Men veldig rart å få så tydelig test på noen og ikke andre..Hva faen?? Skal aldri ta strimmeltester igjen!! Alle disse er på samme urin!!
Sykt!! Noen tester har mer fargestoff i seg, kan hende den ikke er sterk nok til å slå ut på digital enda. Men veldig rart å få så tydelig test på noen og ikke andre..