❤️IKM Uke 36❤️

Har du sykdom og feber, kan tempingen påvirkes av det. Tenker det heller er tilfellet, enn at egget ikke slapp
Men da burde vel tempen vært høyere, og ikke lavere? Jeg reagerer på at tempen er like lav som den alltid er før eggløsning. Har ikke hatt feber!

Men samtidig så fikk jeg skikkelig eggløsningssmerter i forigårs, og det pleier jo å bety at egget slapp:nailbiting: forvirrende!
 
Men da burde vel tempen vært høyere, og ikke lavere? Jeg reagerer på at tempen er like lav som den alltid er før eggløsning. Har ikke hatt feber!

Men samtidig så fikk jeg skikkelig eggløsningssmerter i forigårs, og det pleier jo å bety at egget slapp:nailbiting: forvirrende!
Åja, merkelig! :wideyed:
 
Litt sterkere strek her nå 11 dpo i dag. Nå er det bare å krysse fingrene for at dette går bra ❤️
IMG_6493.jpeg
 
Da var det flere enn meg som så streken! Har i tillegg ømme pupper og murringer i livmor, så det kan jo være. Men må bare vente og se :)
 
Flere som kjenner seg igjen? Helt klar negativ test 6 dpo ingen symptomer.. Bare litt stikking og økt uflod. Har mistet helt håpet. Føler jeg aldri kommer til å se en pos test før flere år.. Men kanskje fordi det aldri har gått så lett for oss før... Føler bare jeg har gitt opp håpet før det har begynt..#klagetråd
 
Flere som kjenner seg igjen? Helt klar negativ test 6 dpo ingen symptomer.. Bare litt stikking og økt uflod. Har mistet helt håpet. Føler jeg aldri kommer til å se en pos test før flere år.. Men kanskje fordi det aldri har gått så lett for oss før... Føler bare jeg har gitt opp håpet før det har begynt..#klagetråd
Har aldri hørt om noen som fikk positiv test 6 dpo... Just sayin. Tror du kan ta det med ro, det er ikke avgjort enda. :) Men pining denne ventinga, det er det.
 
Flere som kjenner seg igjen? Helt klar negativ test 6 dpo ingen symptomer.. Bare litt stikking og økt uflod. Har mistet helt håpet. Føler jeg aldri kommer til å se en pos test før flere år.. Men kanskje fordi det aldri har gått så lett for oss før... Føler bare jeg har gitt opp håpet før det har begynt..#klagetråd
Jeg hadde ingen symptomer, var sikker på det ikke gikk denne runden, så kan være et positivt tegn det og! :Heartpink
 
Luringen1 - 29 - B2 - PP1 - EL 29/8 - IKM 8/9

Wææ! Vi skulle prøve senere på høsten men plutselig snudde mannen tvert om og sa vi bare måtte komme i gang :hilarious: Derfor har ikke dette forsøket klaffet egentlig - to dager etter antatt EL - men jeg slenger meg på forumet for jeg klarer ikke vente :smiley-ashamed008 Har ei på 11 mnd. Hun satt på andre forsøk, og jeg har hatt regelmessig mens siden desember! Like spennende og altoppslukende som sist :bag:
 
Hei, melder meg inn veldig seint. :)

Krippi95 - 29 - PP8 - EL 1/9 - IKM 15-/9.

Har for første gang fått en LH-topp på EL-test! Det har jeg ikke opplevd før, har testa i 5 mnd nå. Så nå håper jeg kroppen er på lag og klar for neste måned og pp9. Jeg har pcos:banghead:

Siste aksjer ble lagt mandag (5-6 dager før EL) før mannen dro bort på jobb. Så har lite tro på at det klaffet denne gangen heller - men vil likevel henge litt med dere. Håper det er ok:)
 

Vedlegg

  • IMG_1812.png
    IMG_1812.png
    1,1 MB · Visninger: 14
Hei, melder meg inn veldig seint. :)

Krippi95 - 29 - PP8 - EL 1/9 - IKM 15-/9.

Har for første gang fått en LH-topp på EL-test! Det har jeg ikke opplevd før, har testa i 5 mnd nå. Så nå håper jeg kroppen er på lag og klar for neste måned og pp9. Jeg har pcos:banghead:

Siste aksjer ble lagt mandag (5-6 dager før EL) før mannen dro bort på jobb. Så har lite tro på at det klaffet denne gangen heller - men vil likevel henge litt med dere. Håper det er ok:)
Edit: vi prøver på barn 1, altså blir det krippi95 - 29 - B1 - PP8 - EL 1/9 - IKM 15/9
 
Back
Topp