❤️IKM Uke 36❤️

Nei, ikke fornøyd! :hilarious: Jeg testet og fikk blenda da jeg var 11 eller 12 dpo. Så testet jeg igjen på 14 dpo og da fikk jeg supersterke positive clearblue, kan umulig tro det har snudd så fort, metode må ha vært defekt ellernoe..:bag: Spent på dagens test:joyful:
Skal rett hjem å teste nå :happy:
 
Ser dårlig ut her.. :dead:
IMG_3706.jpeg
 
Kan noen plis le litt med meg? Jeg klarte ikke å dy meg likevel og fyrte av en test i kveld likevel. Etter et par minutter dukker det opp en strek nummer to, og i tre skjelvende og sjokkerte minutter rakk jeg å tro at jeg faktisk er gravid… før jeg innså at det var en EL-test :hilarious: :hilarious: :hilarious: Jeg dør av meg selv, er det mulig å være så tett i nøtta? Fikk med andre ord som fortjent for utålmodigheten :bag::hilarious:
Fant fram riktig test og roet sjokket med en blendahvit test, altså som forventet på kvelden 7dpo :angelic:
Prøver igjen i morgen og forventer blenda et par dager til. Legger ved realitetssjekken min og eggløsningstesten, takk for meg :hilarious:Vis vedlegget 442817
Haha det gjorde jeg også her , strek to kom med en gang og jeg ble så glad . Skulle ta bilde og så da LH på MK på testen … gråt inni meg samtidig som jeg lo :laughing001
 
Har noen opplevd å få skyggestrek/supersvak strek på make sure innen tidsfristen og så er den litt tydeligere når den er tørket inn? Jeg vet, de neste dagene vil vise om jeg er gravid eller ikke, men ville spekulere litt :hilarious:
 
Plutselig steg tempen, så kan tyde på at eggløsning var i går, og at jeg hører til i neste IKM-gruppe:hilarious: uansett ønsker jeg alle her masse lykke til:Heartred:Heartred
 
Har noen opplevd å få skyggestrek/supersvak strek på make sure innen tidsfristen og så er den litt tydeligere når den er tørket inn? Jeg vet, de neste dagene vil vise om jeg er gravid eller ikke, men ville spekulere litt :hilarious:
Jeg kjøpte make sure igår. Jeg ser en skygge på de to jeg har tatt i forskjellig lys. :rolleyes: Men ser ikke farge. Jeg forventer tr i morgen.
 
Har noen opplevd å få skyggestrek/supersvak strek på make sure innen tidsfristen og så er den litt tydeligere når den er tørket inn? Jeg vet, de neste dagene vil vise om jeg er gravid eller ikke, men ville spekulere litt :hilarious:
Jeg hører ikke til her, men jeg fikk positiv når den var tørket. Dagen etterpå såvidt positiv når den var våt, veldig positivt tørket. Nå er jeg super gravid og strekene super sterke :laughing002
 
Kjenner meg litt misunnelig, denne PPen kom litt for brått på og er egentlig ikke en skikkelig PP (siden EL hadde vært). Jeg og vil ha spenningen! :hilarious: Hadde vært sykt om jeg har bomma på EL og dette klaffa, men er innstilt på at TR kommer denne gang… :) Kroppen gir ganske god beskjed på når EL er. Men er veldig gøy å kjenne spenningen gjennom meldingene deres :love017
 
Prøvde CB nå… og den er så svak at jeg nesten ikke ser streken en gang, 12 dpo og fikk klarer strek 8 dpo på strimmel test.. så da er det vel bare å vente på tr. Dette var siste prøveforsøk for oss, så litt lek meg nå. Bilde tatt i bilen, derfor mørkt.
 

Vedlegg

  • IMG_9989.jpeg
    IMG_9989.jpeg
    109,2 KB · Visninger: 60
Back
Topp