❤️IKM Uke 36❤️

14 Dpo og blenda tester. IKM i dag men har ikke dukket opp enda :(
Har PCOS og veldig lange sykluser. Dette var første syklus siden 7 januar Så krysser fingrene for at hun dukker opp snart :think005
 

Vedlegg

  • IMG_1765.jpeg
    IMG_1765.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 53
Fikk denne i dag Noen apper sier 4+0 og noen 4+1, så dette må vel være et godt tegn?
Gratulerer så mye :Heartred Godt tegn! Jeg vet jeg hadde 2-3 når jeg var 4+2, han er seks år nå :happy: kan jeg sette deg opp som gravid?
 
14 Dpo og blenda tester. IKM i dag men har ikke dukket opp enda :(
Har PCOS og veldig lange sykluser. Dette var første syklus siden 7 januar Så krysser fingrene for at hun dukker opp snart :think005
Så dumt at syklusen er så uregelmessig. Får du noe hjelp for det? :Heartred
 
Blendahvite tester og ingen mens :banghead: kommer sikkert når jeg skal på Porsche festival i helga da, eller så er syklusen ikke helt stabil enda etter aborten.. Hadde sist første dag 7 august og varte ca 5dager. Så ikke unormalt..

Har slitt litt med andre ting, er sykemeldt men ikke fått lønn siden juni, i juli fikk jeg feriepenger for 2024 pga vikariat blei avslutta. Ligget våkent halve natta og grubla og tenkt... Ikke kommet inn på lønnslippen min pga dette.. Men idag fikk jeg beskjed at jeg får penger og det løser seg neste utbetaling. Heldigvis løste det seg, og er noen kg lettere i huet og kroppen nå. Så kanskje det stresset slipper litt nå. :)
 
Jeg har fått provera og letrozol! Pluss at jeg har gått ned 6 kg med hjelp a metformin. Men vi skal i gang med ivf forhåpentligvis i løpet av høsten da mannen har redusert sædkvalitet❤️
Da håper jeg at dere får den hjelpen dere trenger og at det ikke tar så altfor lang tid før det klaffer for dere :Heartred
 
Blendahvite tester og ingen mens :banghead: kommer sikkert når jeg skal på Porsche festival i helga da, eller så er syklusen ikke helt stabil enda etter aborten.. Hadde sist første dag 7 august og varte ca 5dager. Så ikke unormalt..

Har slitt litt med andre ting, er sykemeldt men ikke fått lønn siden juni, i juli fikk jeg feriepenger for 2024 pga vikariat blei avslutta. Ligget våkent halve natta og grubla og tenkt... Ikke kommet inn på lønnslippen min pga dette.. Men idag fikk jeg beskjed at jeg får penger og det løser seg neste utbetaling. Heldigvis løste det seg, og er noen kg lettere i huet og kroppen nå. Så kanskje det stresset slipper litt nå. :)
Godt å høre at andre komplikasjoner ellers i livet har løst seg litt innen nå :Heartred kanskje det hjelper for neste PP! Blir det IKM uke 40 på deg? Ser at den ikke er lagd enda og lurer litt på om jeg må ta ansvar for det igjen :hilarious:
 
Til alle dere som er ført opp på TR, jeg ser at det ikke eksisterer en gruppe for IKM uke 40. Er det noen som vil lage, eller skal jeg fikse? Selv om jeg er litt treg på oppdateringer av lister innimellom? :hilarious:
 
Til alle dere som er ført opp på TR, jeg ser at det ikke eksisterer en gruppe for IKM uke 40. Er det noen som vil lage, eller skal jeg fikse? Selv om jeg er litt treg på oppdateringer av lister innimellom? :hilarious:
Hvis du orker, så må du gjerne fikse, Ari<3 :joyful: For min del er det ikke noe problem at listene oppdateres med ujevne mellomrom :hilarious: Jeg er inne i eksamensperiode, så er innom litt sporadisk og dermed dårlig egnet til å ta ansvaret :hilarious:
 
Back
Topp