❤️IKM Uke 36❤️

Hvilken dpo er dere nå? Og hva slags symptomer kjenner dere på? :Heartpink :love7
6 DPO! I dag er jeg litt kvalm, men det er jo for tidlig til at det er noe på gang, så det er sikkert ganske tilfeldig. Prøver å ikke tolke det for mye, jeg har jo småbarn i barnehage og en førsteklassing, de kan jo dra med seg alskens virus og greier hjem.

Regner man dpo fra positiv el test? Første gang jeg har testet for el denne mnd.
Jeg regner fra to dager etter positiv EL test. Jeg hadde positiv EL test forrige tirsdag, da regner jeg at eggløsningen skjer på onsdag, altså dag 0, og så blir torsdag da 1 DPO.
 
Hadde keisersnitt for 1 år siden, og i dag har jeg kjent skikkelige strekk i området der. Vært småkvalm også, og har mye utflod.. Jeg føler jeg er gravid, og jeg hadde det ganske likt forrige gang. Synes det er så skummelt å tro/håpe for mye, for da blir det ekstra nedtur om det ikke er noe spire… :bag: :shy: Lurer på om jeg ryker på en test snart. Hadde skikkelig rask og høy hcg-stigning sist, og hadde veldig sterk strek 11 dpo
 
9 Dpo, ingen symptomer bortsett fra murring/stikking der nede:bag:

Tok forresten denne i dag tidlig, ovitrelle-strek:
1000013068.jpg

Så da blir det spennende å se om to dager, om det er økning, isåfall er det et meget godt tegn! :joyful: Eller.. en og en halv dag faktisk, haha!:hilarious:
 
5 DPO her og ingen symptomer. Egentlig et godt tegn, da jeg har hatt veldig lite symptomer i starten av mine to tidligere graviditeter :happy: Samtidig har jeg ikke noen særlig følelse av at det gikk, men forsåvidt heller ikke av at det ikke gikk :hilarious: Vi får se :joyful:
 
Imponert over att dere klarer å vente så lenge med å teste!
5dpo idag å testet:hilarious: svak strek men har ikke fått negativ test etter siste MA. Sykehuset på fredag å få sjekke opp
 
Hadde keisersnitt for 1 år siden, og i dag har jeg kjent skikkelige strekk i området der. Vært småkvalm også, og har mye utflod.. Jeg føler jeg er gravid, og jeg hadde det ganske likt forrige gang. Synes det er så skummelt å tro/håpe for mye, for da blir det ekstra nedtur om det ikke er noe spire… :bag: :shy: Lurer på om jeg ryker på en test snart. Hadde skikkelig rask og høy hcg-stigning sist, og hadde veldig sterk strek 11 dpo
Så spennende, gleder meg til å se test :nailbiting: :Heartpink
 
5 dpo og er veldig sliten Men tror mer det har med jobb og bryllups stress å gjøre!
Vi venter dog på ivf så selv om vi har prøvd denne runden er sjansen for en liten baby ganske lav. Men vi håper jo selvfølgelig på at det kan gå allikevel ❤️
Velkommen hit, jeg har lagt deg til i lista :love7
 
I kveld hadde jeg bittelitt lyserosa blod på papiret :nailbiting: Tror aldri det har skjedd at jeg har hatt random lyserosa blod på papiret mellom eggløsning og mens noensinne før. Altså inklusiv de to gangene jeg var gravid, at det aldri aldri har skjedd før. Men så trenger det jo fortsatt ikke å bety noen ting som helst :hilarious: Kroppen er så rar! Begynner testingen i morgen uansett, vel vitende om at testene vil være blenda (og de er defekte :hilarious:), men forhåpentligvis dukker det opp noe innen helga er over, og i så tilfelle skal jeg kryssjekke med digital :shy:
 
Kroppen er fascinerende og merkelig. Håper rugingen blir vellykket :Heartred hvilken dag tenker du å teste?

7 dpo i dag, ikke begynt å teste. Tenker å vente til 9 eller 10 hvis jeg klarer. Får alltid svake skyggestreker av ovitrielle hele veien, men hvis det er en graviditet bør det jo begynne å komme en positiv på 10 dpo. Så kanskje jeg tar en 9 dpo for å ha noe å sammenligne 10 dpo med, men blir litt smågal når jeg først begynner å teste så burde virkelig holde meg unna..
 
Back
Topp