Ari ♡
09.2018 ☆ 10.2020 ☆ 08.2025 ☆
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke2020❤
Novemberlykke 2020
Augustmagi 2025
Søvnløs i september 2025
Det blir spennende å se! Jeg hadde også positive tester 9dpo sist. Tror jeg tester fra neste torsdag, da er jeg 8 dpo. Håper dere har hatt flaks3 dpo og tiden går såå sykt tregtVeksler mellom å ha litt håp til at sannsynligheten er lav for at vi traff på denne runden.. Skal reise bort til neste helg så tar nok en test onsdag, når jeg er 9 dpo. Fikk positiv test 9 dpo sist. Føles evig lenge ut til det men
![]()

Veksler mellom å ha litt håp til at sannsynligheten er lav for at vi traff på denne runden.. Skal reise bort til neste helg så tar nok en test onsdag, når jeg er 9 dpo. Fikk positiv test 9 dpo sist. Føles evig lenge ut til det men
spurte mannen om han tror vi har laget en baby, og så sa han ja, hvorfor og når han tror det klaffet.
ikke så mye annet å gjøre enn å håpe 
har ihvertfall lagt inn så mye aksjer jeg kan. Så blir fryktelig spennende, skal på ferie nå, så tenkte jeg skal ta en test 12 dpo på min bursdag. Så får jeg håpe den er pos
Lykke til alle sammen, blir spennende det her 
Status her er negativ EL-test i dag og. Håper på positiv test i morgen, og at ikke SA’en har kludret til hele syklusen her…
Krysser fingrene!