❤️IKM Uke 36❤️

Skulle bare dobbeltsjekke at LH var på vei ned og at el hadde vært...
1000013016.jpg

Fikk helt sjokk!! Men så kom jeg på at jeg tok jo ovitrelle i går :hilarious: :hilarious: Det er jo hcg - som gir utslag på eltester!:hilarious: Er det mulig..:shy:

Da ble det aksjelegging her tidligere i kveld, så kanskje er det håp likevel! Ser på når jeg tempet den gangen jeg ble gravid sist, da hadde jeg også positiv test på cd11 og tempdip+eggløsning på cd12! Så må innrømme at jeg fikk opp håpet litt :angelic:

Ble aksjelegging på oss i går kveld. Er cd12 i dag. Ut fra tidligere sykluser, skal jeg ikke ha el før cd16, men i dag har jeg kjent litt stikninger i eggstokkene, som jeg har gjort de siste 2-3 eggløsningene jeg har hatt. Men det kan også bare være tarmgass denne gangen :bag: :hilarious: Synes det var tidlig om det er el allerede nå! Dog, jeg hadde el på cd11 pp’en jeg ble gravid i 2023-gutten, men da hadde jeg gått en runde på prog.støtte pp’en før..

Måtte teste igjen.. Trur kroppen prøver på eggløsning snart. Murrer litt og kjennes ut som noe er på gang fortsatt. Blir ikke klok på det her jeg... Dette er første periode jeg prøver slike tester skikkelig etter mens. Så tror og håper det ikke har skjedd enda. De to nederste er stav og strimmel test.

Vedlegg

• Screenshot_20240819_230443_Premom.jpg
    Screenshot_20240819_230443_Premom.jpg
    548,5 KB · Visninger: 49
Hei! Nå skal lista være oppdatert ❤️ gi meg en lyd om jeg har hoppet over noen. Velkommen til alle dere som har funnet veien hit!

Jeg har tatt veldig lett på det denne runden og tenkte jeg skulle begynne med EL-test på søndag, men glemte det. I går ble det ikke tid fordi morgener er hektiske, men jeg rakk det i dag, husket det siden jeg har godt merkbare murringer! Testen er jo positiv? :angelic: Og det passer dårlig for jeg har egentlig ikke tid til aksjer i dag, men det må jo bare lages tid :shy: Skal ta noen tester til ut over dagen for å få et sammenligningsgrunnlag og se om det stiger mer eller synker. Premom registrerte denne som 1,53 og det er høyt, så nå må jeg bare sørge for at toget ikke går ❤️
IMG_0061.jpeg

Kanskje det begynner å skje noe, eller kan og være naturlig variasjon såklart. 3 dager med høy på fertilitetsmonitor :)
IMG_9695.png

Her skjer det ikke noe med eggløsning hvertfall... :rolleyes: :rolleyes: ikke på digitale eller strips... Det kan ha vært lørdag da når det kom bittelitt blod på papiret, men testa når jeg kom hjem på natta og fikk negative tester da også...

Har tatt tre EL-tester i løpet av dagen og fikk den sterkeste testen midt på dagen. Ifølge appene er eggløsning da i dag (siden klokka er over midnatt). Fikk lagt inn rikelig med såkalte aksjer i kveld, så nå blir det babyklister fra og med i morgen :shy:
Med baby 2 satt spira på andre forsøk, men første forsøk med babyklister. Det kan selvfølgelig være helt tilfeldig, men det gjør jo det hele litt ekstra spennende :nailbiting: Nå er det jo mye lenger mellom baby 2 og eventuelt baby 3, enn de 17 månedene jeg hadde mellom baby 1&2. Vi får se da, hvordan dette går :angel8

IMG_0072.jpeg

Her skjer det ikke noe med eggløsning hvertfall... :rolleyes: :rolleyes: ikke på digitale eller strips... Det kan ha vært lørdag da når det kom bittelitt blod på papiret, men testa når jeg kom hjem på natta og fikk negative tester da også...
Hvilken syklusdag er du på? Kjedelig å teste når man ikke finner noe som indikerer framgang :sorry: håper dere treffer blink likevel ❤️

Har tatt tre EL-tester i løpet av dagen og fikk den sterkeste testen midt på dagen. Ifølge appene er eggløsning da i dag (siden klokka er over midnatt). Fikk lagt inn rikelig med såkalte aksjer i kveld, så nå blir det babyklister fra og med i morgen :shy:
Med baby 2 satt spira på andre forsøk, men første forsøk med babyklister. Det kan selvfølgelig være helt tilfeldig, men det gjør jo det hele litt ekstra spennende :nailbiting: Nå er det jo mye lenger mellom baby 2 og eventuelt baby 3, enn de 17 månedene jeg hadde mellom baby 1&2. Vi får se da, hvordan dette går :angel8

Vis vedlegget 442186
Hva er babyklister?

Jeg fikk pos på digital og kanskje den sterkeste strimmel testen 19 aug. Ser ut som strimmel testen begynner å avta nå(21 aug)?
Når vil dere si el var da? Pleier egentlig ha mye senere eggløsning men denne perioden virker det som den kom tidligere som den noen ganger gjør( kan ha syklus alt fra 29 dager til 36 dager) hadde litt kramper og svimmelhet den 19 aug. La inn aksjer 14,16,19,20 aug :smiley-ashamed005

Vedlegg

• 8C92A767-F1BF-4508-AB0E-EEA307C70B0A.jpeg
    8C92A767-F1BF-4508-AB0E-EEA307C70B0A.jpeg
    467,5 KB · Visninger: 20
Cd14 idag og el-testen nærmer seg positiv! Er spent på om den blir positiv denne måneden. Tok ut spiralen i mars, men hoppet over de første par månedene og forrige PP var mannen bortreist, så har ikke hatt så mange aktive prøveperioder. Men har da ikke fått positive el-tester. De har økt i styrke, men ikke blitt helt positive. Så er spørsmålet om man har hatt kort lh-topp og misset den, eller om syklusen er i ulage og at man faktisk ikke har sluppet egg disse månedene :wacky: Jeg er jo "bare" 34 år, men kjenner at man blir usikker på om fruktbarheten er like god som før. De to første satt før jeg fikk sukk for meg :angelic: Er vel sånn sett kanskje litt bortskjemt :hilarious:

Jeg fikk pos på digital og kanskje den sterkeste strimmel testen 19 aug. Ser ut som strimmel testen begynner å avta nå(21 aug)?
Når vil dere si el var da? Pleier egentlig ha mye senere eggløsning men denne perioden virker det som den kom tidligere som den noen ganger gjør( kan ha syklus alt fra 29 dager til 36 dager) hadde litt kramper og svimmelhet den 19 aug. La inn aksjer 14,16,19,20 aug :smiley-ashamed005
Basert på den digitale testen ville jeg tenkt at du har hatt eggløsning enten 20. eller 21. Håper det klaffer ❤️

Back
Topp