❤️IKM Uke 36❤️

Skulle bare dobbeltsjekke at LH var på vei ned og at el hadde vært...
1000013016.jpg


Fikk helt sjokk!! Men så kom jeg på at jeg tok jo ovitrelle i går :hilarious: :hilarious: Det er jo hcg - som gir utslag på eltester!:hilarious: Er det mulig..:shy:
 
Da ble det aksjelegging her tidligere i kveld, så kanskje er det håp likevel! Ser på når jeg tempet den gangen jeg ble gravid sist, da hadde jeg også positiv test på cd11 og tempdip+eggløsning på cd12! Så må innrømme at jeg fikk opp håpet litt :angelic:
 
Ble aksjelegging på oss i går kveld. Er cd12 i dag. Ut fra tidligere sykluser, skal jeg ikke ha el før cd16, men i dag har jeg kjent litt stikninger i eggstokkene, som jeg har gjort de siste 2-3 eggløsningene jeg har hatt. Men det kan også bare være tarmgass denne gangen :bag: :hilarious: Synes det var tidlig om det er el allerede nå! Dog, jeg hadde el på cd11 pp’en jeg ble gravid i 2023-gutten, men da hadde jeg gått en runde på prog.støtte pp’en før..
 
Måtte teste igjen.. Trur kroppen prøver på eggløsning snart. Murrer litt og kjennes ut som noe er på gang fortsatt. Blir ikke klok på det her jeg... Dette er første periode jeg prøver slike tester skikkelig etter mens. Så tror og håper det ikke har skjedd enda. De to nederste er stav og strimmel test.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20240819_230443_Premom.jpg
    Screenshot_20240819_230443_Premom.jpg
    548,5 KB · Visninger: 4
Melder meg inn med denne:)
Ariel-36-B2-PP2-El 20.08- Ikm 03.09
 

Vedlegg

  • IMG_9406.jpeg
    IMG_9406.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 1
Back
Topp