Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt, og egentlig venter jeg bare at mens skal komme som normalt neste gang.Fortsatt håp noen ganger prøver egget å slippe men blir avbrutt så kan hende det prøver på nytt å slippe
Så koslig! Jeg var også med i november lykken 2022!Melder meg inn med denne
Ariel-36-B2-PP2-El 20.08- Ikm 03.09
Hvilken syklusdag er du på? Kjedelig å teste når man ikke finner noe som indikerer framgang håper dere treffer blink likevelHer skjer det ikke noe med eggløsning hvertfall... ikke på digitale eller strips... Det kan ha vært lørdag da når det kom bittelitt blod på papiret, men testa når jeg kom hjem på natta og fikk negative tester da også...
Hva er babyklister?Har tatt tre EL-tester i løpet av dagen og fikk den sterkeste testen midt på dagen. Ifølge appene er eggløsning da i dag (siden klokka er over midnatt). Fikk lagt inn rikelig med såkalte aksjer i kveld, så nå blir det babyklister fra og med i morgen
Med baby 2 satt spira på andre forsøk, men første forsøk med babyklister. Det kan selvfølgelig være helt tilfeldig, men det gjør jo det hele litt ekstra spennende Nå er det jo mye lenger mellom baby 2 og eventuelt baby 3, enn de 17 månedene jeg hadde mellom baby 1&2. Vi får se da, hvordan dette går
Vis vedlegget 442186
Det er vel et slags kosttilskudd, tror jeg? Det heter Fructus Femina, du kan lese mer her: https://www.helsehelse.dk/fructus-femina-comp-1756p.htmlHva er babyklister?
Basert på den digitale testen ville jeg tenkt at du har hatt eggløsning enten 20. eller 21. Håper det klafferJeg fikk pos på digital og kanskje den sterkeste strimmel testen 19 aug. Ser ut som strimmel testen begynner å avta nå(21 aug)?
Når vil dere si el var da? Pleier egentlig ha mye senere eggløsning men denne perioden virker det som den kom tidligere som den noen ganger gjør( kan ha syklus alt fra 29 dager til 36 dager) hadde litt kramper og svimmelhet den 19 aug. La inn aksjer 14,16,19,20 aug