❤️IKM Uke 36❤️

Da ble den positiv! Var sterk igår kveld også men enda litt sterkere teststrek nå så anslår eggløsning inatt/imorgen! :joyful:
IMG_5614.jpeg

fikk høy på fertilitetsmonitor idag:) men kan dessverre ikke si det samme om den andre jeg tok. Hadde en MA for 2 mnd siden og har hatt mye mellomblødninger siden den gang så litt usikker på om jeg i det hele tatt har eggløsning…

Vedlegg

• IMG_9684.jpeg
    IMG_9684.jpeg
    63,4 KB · Visninger: 24
fikk høy på fertilitetsmonitor idag:) men kan dessverre ikke si det samme om den andre jeg tok. Hadde en MA for 2 mnd siden og har hatt mye mellomblødninger siden den gang så litt usikker på om jeg i det hele tatt har eggløsning…
Jeg vet ikke hvordan det vanligvis er for deg, men mine tester pleier ikke å være noe sterkere enn det der når monitoren kun er på Høy. Jeg har ikke testet for el etter jeg fikk 2023-babyen, men dette er syklusen jeg ble gravid. Jeg vet jeg hadde el 25/12 fordi jeg tempet.
IMG_6059.jpeg

Cd 11 og har hatt litt eggløsningsslim de siste par dagene. Begynte el-testingen igår men kun negative tester enn så lenge :)

Høy på fertilitet
Jeg vet ikke hvordan det vanligvis er for deg, men mine tester pleier ikke å være noe sterkere enn det der når monitoren kun er på Høy. Jeg har ikke testet for el etter jeg fikk 2023-babyen, men dette er syklusen jeg ble gravid. Jeg vet jeg hadde el 25/12 fordi jeg tempet. Vis vedlegget 441981
okei, det kan være. Fikk høy idag å men testen var 0.2 bare. Skal ikke ha eggløsning før om 3 dager så kan stemme:Heartred

Så gøy å se flere som har positiv el test nå:wavblir noen spennende uker fremover her inne nå.
Fikk endelig positiv El test selv :hello2:Heartpink
Den når nok toppen iløpet av dagen eller i morgen:love7

Vedlegg

• IMG_8179.jpeg
    IMG_8179.jpeg
    832,2 KB · Visninger: 33
  • IMG_8183.jpeg
    IMG_8183.jpeg
    606,2 KB · Visninger: 28
Last edited:
Ingen aksjelegging igår på oss så anser denne pp’en som tapt. Da ble siste aksjer lagt 48 timer før det jeg mener er eggløsning, som var igår kveld da jeg hadde smerter et par timer. Murrer fortsatt godt idag men vil tro det er forseint å legge inn idag. Irriterende med den prestasjonsangsten mannen får når det gjelder… akkurat samme sist gang. :banghead: blir så sykt dårlig stemning hjemme også fordi begge blir skuffet.

Vet man kan bli gravid med sex 2 dager før EL men føler det er veldig sjeldent så orker ikke å ha noe som helst håp om at det har klaffet. Blæ :shifty:

Ingen aksjelegging igår på oss så anser denne pp’en som tapt. Da ble siste aksjer lagt 48 timer før det jeg mener er eggløsning, som var igår kveld da jeg hadde smerter et par timer. Murrer fortsatt godt idag men vil tro det er forseint å legge inn idag. Irriterende med den prestasjonsangsten mannen får når det gjelder… akkurat samme sist gang. :banghead: blir så sykt dårlig stemning hjemme også fordi begge blir skuffet.

Vet man kan bli gravid med sex 2 dager før EL men føler det er veldig sjeldent så orker ikke å ha noe som helst håp om at det har klaffet. Blæ :shifty:

Egget kan befruktes 24 timer etter eggløsning også, så kanskje prøve på en runde babydans i ettermiddag/kveld..? :smiley-bounce012

Forsatt sjanser, egget kan leve mellom 24t og 48 timer etter det slipper. Jeg hadde lagt inn aksjer i dag for sikkerhets skyld:Heartpink spermen er også levedyktig i opptil 7-9 døgn så du har jo forsatt gode sjanser med tanke på at aksjene som ble lagt inn 48 timer før El:love7

Last edited:
Hei :D Bytter uke fra 35 til dere i uke 36. EL ser ut til å bli noe senere enn forventet. Forrige måned var det på CD 12, denne måneden ser det ut til å bli på CD 16 :confused005

Pjusken91 - 32- B2 - PP9- EL 20/8 - IKM 4/9

Tror jeg har gått glipp av eggløsning :crybaby2 hadde bitte litt blod på papir på lørdagen, og nå er det lavere resultater...

Vedlegg

• Screenshot_20240819_115952_Premom.jpg
    Screenshot_20240819_115952_Premom.jpg
    536,3 KB · Visninger: 43
Egget kan befruktes 24 timer etter eggløsning også, så kanskje prøve på en runde babydans i ettermiddag/kveld..? :smiley-bounce012
Forsatt sjanser, egget kan leve mellom 24t og 48 timer etter det slipper. Jeg hadde lagt inn aksjer i dag for sikkerhets skyld:Heartpink spermen er også levedyktig i opptil 7-9 døgn så du har jo forsatt gode sjanser med tanke på at aksjene som ble lagt inn 48 timer før El:love7
Kan prøve å få lurt han med meg på en runde til ja. Har enda murringer så kanskje det er håp.. Vet det i teorien skal gå med 48 timer før men føler det heller er unntaket enn regelen og at man helst burde være tettere på :arghh:

Kan prøve å få lurt han med meg på en runde til ja. Har enda murringer så kanskje det er håp.. Vet det i teorien skal gå med 48 timer før men føler det heller er unntaket enn regelen og at man helst burde være tettere på :arghh:
Jeg har troa!:love7 Ta 2 runder i dag for sikkerhets skyld hehe.. :joyful:

Ikke lagt inn noe aksjer syklus dag 12? :Heartpink
Nei, det blei ikke det. Vi hadde halvannen time kjørevei, og hjemme klokka to. Da var jeg så sliten og trøtt. Også redd for mer blødning så frista ikke og prøve. Skjønte heller ikke at man kan blø litt når det er eggløsning på gang. Dette er første syklus etter en senabort, så jeg er forberedt på at kroppen ikke er helt synkronisert enda. Blødde hele juni av og på etter utskrapning. Så tenkte at jaja, da er vi igang igjen. Kanskje prøve og legge inn noe aksjer ikveld selv om det kanskje er sent ute.. Når jeg ble gravid så dreiv jeg ikke å testet. Bare tok det på følelsen. Og sikkert etter eggløsning slim.. Så da skal det jo egentlig være for seint... Så det er jo håp.

Btw så har jeg kjent litt murringer i eggstokkene, og det gjorde jeg på lørdagen når jeg kjørte nedover også... Så kanskje det ikke er helt over?

Btw så har jeg kjent litt murringer i eggstokkene, og det gjorde jeg på lørdagen når jeg kjørte nedover også... Så kanskje det ikke er helt over?
Fortsatt håp :love7 noen ganger prøver egget å slippe men blir avbrutt så kan hende det prøver på nytt å slippe:Heartpink

Back
Topp