Da ble den positiv! Var sterk igår kveld også men enda litt sterkere teststrek nå så anslår eggløsning inatt/imorgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da ble den positiv! Var sterk igår kveld også men enda litt sterkere teststrek nå så anslår eggløsning inatt/imorgen!
Vis vedlegget 441916
Jeg vet ikke hvordan det vanligvis er for deg, men mine tester pleier ikke å være noe sterkere enn det der når monitoren kun er på Høy. Jeg har ikke testet for el etter jeg fikk 2023-babyen, men dette er syklusen jeg ble gravid. Jeg vet jeg hadde el 25/12 fordi jeg tempet.fikk høy på fertilitetsmonitor idag men kan dessverre ikke si det samme om den andre jeg tok. Hadde en MA for 2 mnd siden og har hatt mye mellomblødninger siden den gang så litt usikker på om jeg i det hele tatt har eggløsning…
okei, det kan være. Fikk høy idag å men testen var 0.2 bare. Skal ikke ha eggløsning før om 3 dager så kan stemmeJeg vet ikke hvordan det vanligvis er for deg, men mine tester pleier ikke å være noe sterkere enn det der når monitoren kun er på Høy. Jeg har ikke testet for el etter jeg fikk 2023-babyen, men dette er syklusen jeg ble gravid. Jeg vet jeg hadde el 25/12 fordi jeg tempet. Vis vedlegget 441981
Ingen aksjelegging igår på oss så anser denne pp’en som tapt. Da ble siste aksjer lagt 48 timer før det jeg mener er eggløsning, som var igår kveld da jeg hadde smerter et par timer. Murrer fortsatt godt idag men vil tro det er forseint å legge inn idag. Irriterende med den prestasjonsangsten mannen får når det gjelder… akkurat samme sist gang. blir så sykt dårlig stemning hjemme også fordi begge blir skuffet.
Vet man kan bli gravid med sex 2 dager før EL men føler det er veldig sjeldent så orker ikke å ha noe som helst håp om at det har klaffet. Blæ
Forsatt sjanser, egget kan leve mellom 24t og 48 timer etter det slipper. Jeg hadde lagt inn aksjer i dag for sikkerhets skyld spermen er også levedyktig i opptil 7-9 døgn så du har jo forsatt gode sjanser med tanke på at aksjene som ble lagt inn 48 timer før ElIngen aksjelegging igår på oss så anser denne pp’en som tapt. Da ble siste aksjer lagt 48 timer før det jeg mener er eggløsning, som var igår kveld da jeg hadde smerter et par timer. Murrer fortsatt godt idag men vil tro det er forseint å legge inn idag. Irriterende med den prestasjonsangsten mannen får når det gjelder… akkurat samme sist gang. blir så sykt dårlig stemning hjemme også fordi begge blir skuffet.
Vet man kan bli gravid med sex 2 dager før EL men føler det er veldig sjeldent så orker ikke å ha noe som helst håp om at det har klaffet. Blæ
Egget kan befruktes 24 timer etter eggløsning også, så kanskje prøve på en runde babydans i ettermiddag/kveld..?
Kan prøve å få lurt han med meg på en runde til ja. Har enda murringer så kanskje det er håp.. Vet det i teorien skal gå med 48 timer før men føler det heller er unntaket enn regelen og at man helst burde være tettere påForsatt sjanser, egget kan leve mellom 24t og 48 timer etter det slipper. Jeg hadde lagt inn aksjer i dag for sikkerhets skyld spermen er også levedyktig i opptil 7-9 døgn så du har jo forsatt gode sjanser med tanke på at aksjene som ble lagt inn 48 timer før El
Jeg har troa! Ta 2 runder i dag for sikkerhets skyld hehe..Kan prøve å få lurt han med meg på en runde til ja. Har enda murringer så kanskje det er håp.. Vet det i teorien skal gå med 48 timer før men føler det heller er unntaket enn regelen og at man helst burde være tettere på
Ikke lagt inn noe aksjer syklus dag 12?Tror jeg har gått glipp av eggløsning hadde bitte litt blod på papir på lørdagen, og nå er det lavere resultater...
Nei, det blei ikke det. Vi hadde halvannen time kjørevei, og hjemme klokka to. Da var jeg så sliten og trøtt. Også redd for mer blødning så frista ikke og prøve. Skjønte heller ikke at man kan blø litt når det er eggløsning på gang. Dette er første syklus etter en senabort, så jeg er forberedt på at kroppen ikke er helt synkronisert enda. Blødde hele juni av og på etter utskrapning. Så tenkte at jaja, da er vi igang igjen. Kanskje prøve og legge inn noe aksjer ikveld selv om det kanskje er sent ute.. Når jeg ble gravid så dreiv jeg ikke å testet. Bare tok det på følelsen. Og sikkert etter eggløsning slim.. Så da skal det jo egentlig være for seint... Så det er jo håp.Ikke lagt inn noe aksjer syklus dag 12?
Fortsatt håp noen ganger prøver egget å slippe men blir avbrutt så kan hende det prøver på nytt å slippeBtw så har jeg kjent litt murringer i eggstokkene, og det gjorde jeg på lørdagen når jeg kjørte nedover også... Så kanskje det ikke er helt over?