❤️IKM Uke 36❤️

Hvilken syklusdag er du på? Kjedelig å teste når man ikke finner noe som indikerer framgang :sorry: håper dere treffer blink likevel ❤️
CD 15 idag.. Ja ganske kjedelig! Men det er første mens da etter en senabort. Så kroppen er vel ikke helt på plass enda.. Har heller ikke orket og legge inn noe aksjer enda, igår var hodet helt sprengt. Og hadde vondt i hodet hele natt. Ikke testet idag. Den ene appen sier forventet eggløsning idag. Men det var jo nesten blenda hvite tester igår.. :rolleyes: jeg fikk positiv 10juli og 23-24 juli. Men da hadde ikke mens kommet tilbake. Har og testa graviditet tester som er blenda hvite... Ja, håper også det snart klaffer. Og for resten av dere. :Heartbigred
 
Basert på den digitale testen ville jeg tenkt at du har hatt eggløsning enten 20. eller 21. Håper det klaffer ❤️
Takk for svar! :HeartpinkHåper det klaffer, :smiley-angelic001men tørr ikke å gi meg enda, tilfelle den er senere... Så må nok legge inn noen aksjer til. Har brent meg på det før, hvor El kom senere enn jeg trodde:hilarious:
 
Hjeeelp? Igår hadde jeg jo sinnsykt lavt på eggløsningstest strimmel. Idag får jeg dette resultat, pluss litt strek på graviditet test??? De har ikke vært inntil hverandre...
 

Vedlegg

  • Snapchat-1504318401.jpg
    Snapchat-1504318401.jpg
    1,7 MB · Visninger: 57
  • Screenshot_20240821_135433_Premom.jpg
    Screenshot_20240821_135433_Premom.jpg
    560,7 KB · Visninger: 57
Hjeeelp? Igår hadde jeg jo sinnsykt lavt på eggløsningstest strimmel. Idag får jeg dette resultat, pluss litt strek på graviditet test??? De har ikke vært inntil hverandre...
Jeg fikk veldig tydelig strek på graviditetstest samtidig med positiv EL-test, men jeg er ikke gravid…. Helt falsk positiv :banghead:
 
Hjeeelp? Igår hadde jeg jo sinnsykt lavt på eggløsningstest strimmel. Idag får jeg dette resultat, pluss litt strek på graviditet test??? De har ikke vært inntil hverandre...
Sånn har jeg det med EL-tester og; veldig tydelig negativ den ene dagen og veldig tydelig positiv den neste. Håpløst, for er umulig å se at det nærmer seg EL. Men - hvis det er sånn at du faktisk er gravid nå ville jo det vært det aller beste resultatet! Ville tatt en graviditetstest til hvis jeg var deg, for å bekrefte/utelukke om den du tok var defekt eller ikke. Håper på det beste!
 
Sånn har jeg det med EL-tester og; veldig tydelig negativ den ene dagen og veldig tydelig positiv den neste. Håpløst, for er umulig å se at det nærmer seg EL. Men - hvis det er sånn at du faktisk er gravid nå ville jo det vært det aller beste resultatet! Ville tatt en graviditetstest til hvis jeg var deg, for å bekrefte/utelukke om den du tok var defekt eller ikke. Håper på det beste!
Tok en annen stav test og strimmel. De var blenda hvite!

Ja!!! Helt grusomt og ikke hvite når! El ikke grusomt, men jævla frustrerende! :rolleyes: vel, nå er det lagt inn aksjer for idag hvertfall. Hadde vært bedre om det faktisk var en tydelig stigning på disse testene, føler jeg har brukt en HAUG med penger på tester nå... Men vi klarte det en gang uten tester da ;) Valgte abort, pga fosteret hadde trisomi 21... Dette er første syklus etter som er skikkelig. Jeg bruker apper for å se sånn ca når eggløsning er. Og det har stemt tidligere. Så håper det går igjen :Heartpink
 
Den er så nære positiv som den kan være, men synes kontrollstreken er hakke mørkere. Men så godt som positiv :joyful: Fikk lagt inn aksjer idag og satser på en runde med aksjelegging imorgen også :happy: Føler vi har en fair sjanse denne pp'n og det er så godt! Har vært litt fortvilt over å ha slitt med å finne el tidligere pp'er..
20240822_000210.jpg
 
Den er så nære positiv som den kan være, men synes kontrollstreken er hakke mørkere. Men så godt som positiv :joyful: Fikk lagt inn aksjer idag og satser på en runde med aksjelegging imorgen også :happy: Føler vi har en fair sjanse denne pp'n og det er så godt! Har vært litt fortvilt over å ha slitt med å finne el tidligere pp'er..
Vis vedlegget 442293
Ganske lik som mine var når jeg fikk utslag på digital advance fra clear blue:love7! Happy humping :sign19 hehe :wav
 
Hiver meg inn her, drømmer om at EL kommer av seg selv!

Lillevenn17 -30 år - B3 - PP? - EL? - IKM engang i uke 36.

Er på CD37 etter MA (9+1) med cytotecbehandling, og har hatt ømhet og noe stikkinger siden i går. Har ikke hatt sex siden i går morges, og har masse slim med litt blod i, så jeg håper det er en EL på vei.
Nettopp begynt på metformin, tar 1 på 500mg til dagen. Blir jeg gravid nå skal jeg ta Klexane og acetylsalisylsyre.

Har tatt en EL test og skal ta flere, håper på rask stigning :nailbiting:IMG_8902.jpeg
Her står det CD 3, men det er altså 37.
 
3 dpo og tiden går såå sykt tregt:dead::hilarious: Veksler mellom å ha litt håp til at sannsynligheten er lav for at vi traff på denne runden.. Skal reise bort til neste helg så tar nok en test onsdag, når jeg er 9 dpo. Fikk positiv test 9 dpo sist. Føles evig lenge ut til det men :hilarious:
 
3 dpo og tiden går såå sykt tregt:dead::hilarious: Veksler mellom å ha litt håp til at sannsynligheten er lav for at vi traff på denne runden.. Skal reise bort til neste helg så tar nok en test onsdag, når jeg er 9 dpo. Fikk positiv test 9 dpo sist. Føles evig lenge ut til det men :hilarious:
5 dpo her, er så enig i at tiden i dpo-land går tregt. Hadde en kjemisk forrige syklus, da testet jeg positivt 12 dpo. Skal derfor prøve å vente med å teste til 10 dpo, men det er så lenge til!
 
1 DPO bare her, og venta så lenge på den.. Fikk da lagt inn aksjer igår. Mannen er klar igjen idag, men jeg som holder litt igjen.. Er glad for at syklus osv er på stell igjen. Og er spennende og se om vi klarer det igjen. Samtidig så er det fryktelig skummelt og kanskje skulle gjennom endel av det vi har vært igjennom en gang til. Nipt test, høy sjanse for trisomi 21, morkakeprøve høy sjanse, og fostervannsprøve positiv.. Grunnen til at alt det ble gjort var pga fosteret ikke hadde noen markører, og for tidlig for fostervannsprøve første gang vi var inne på Rikshospitalet. Så de var rett og slett usikker på om det kunne være falsk positiv.
Hodet mitt er bare så redd for liknende ska skje igjen..
 
Akkurat nå synes jeg dere er heldige som er i DPO-land, selv om jeg vet nøyaktig hvor grusomt tregt det går:hilarious: Her ventes det altså fortsatt på EL, og tiden har aldri gått så tregt. Skal komme ila helga hvis alt går som det skal, så krysser fingrene for det!
 
Frøkna på 3 år har litt natteskrekk for tiden og havnet i vår seng rett før vi skulle legge oss, så ingen aksjelegging ikveld :rolleyes: Krysser fingrene for at gårdagens aksjelegging holder :shy:
 
3 dpo og tiden går såå sykt tregt:dead::hilarious: Veksler mellom å ha litt håp til at sannsynligheten er lav for at vi traff på denne runden.. Skal reise bort til neste helg så tar nok en test onsdag, når jeg er 9 dpo. Fikk positiv test 9 dpo sist. Føles evig lenge ut til det men :hilarious:

Samme her, 4 dpo og det snegler seg avgårde! :hilarious: Men okei, onsdag.. I morgen er det jo fredag, og helgen går alltid kjempefort! Så egentlig er det straks mandag og eeeegentlig bare to dager til test!:hilarious::hilarious:
 
Hiver meg inn her, drømmer om at EL kommer av seg selv!

Lillevenn17 -30 år - B3 - PP? - EL? - IKM engang i uke 36.

Er på CD37 etter MA (9+1) med cytotecbehandling, og har hatt ømhet og noe stikkinger siden i går. Har ikke hatt sex siden i går morges, og har masse slim med litt blod i, så jeg håper det er en EL på vei.
Nettopp begynt på metformin, tar 1 på 500mg til dagen. Blir jeg gravid nå skal jeg ta Klexane og acetylsalisylsyre.

Har tatt en EL test og skal ta flere, håper på rask stigning :nailbiting:Vis vedlegget 442354
Her står det CD 3, men det er altså 37.
Hei og velkommen hit :happy: La deg inn under IKM siste søndagen i uka, siden du ikke hadde konkret dag.
Barna våre er forresten nesten like gamle, september 18 og oktober 20 her også :love7 hadde vært vittig om vi ble gravide samtidig igjen, selv om jeg ikke kjenner deg. Masse lykke til ❤️
 
Back
Topp