❤️IKM Uke 36❤️

3 dpo og tiden går såå sykt tregt:dead::hilarious: Veksler mellom å ha litt håp til at sannsynligheten er lav for at vi traff på denne runden.. Skal reise bort til neste helg så tar nok en test onsdag, når jeg er 9 dpo. Fikk positiv test 9 dpo sist. Føles evig lenge ut til det men :hilarious:
Det blir spennende å se! Jeg hadde også positive tester 9dpo sist. Tror jeg tester fra neste torsdag, da er jeg 8 dpo. Håper dere har hatt flaks :Heartred
 
Skrev nettopp masse tekst, og så klikka Safari :arghh: spurte mannen om han tror vi har laget en baby, og så sa han ja, hvorfor og når han tror det klaffet.

Jeg kan kjenne forskjell i magen på om jeg har hatt ubeskytta sex rundt eggløsning (masse murring og greier i magen) og ikke (ingenting, fravær av alt fram til menssmerter), så det er jo spennende. Håper bare spira etterhvert fester seg, selv om jeg er redd deg er for godt til å være sant hvis det klaffer i første PP :bag: ikke så mye annet å gjøre enn å håpe ❤️

Tenker å teste fra og med onsdag (7dpo), for jeg har altfor mange tester å bruke opp :hilarious: hadde positiv test 9dpo sist, tok digital 10 dpo som også var positiv, så det er jo mulig :angelic:
 
Dpo 3 her, eller er jeg i det hele tatt i dpo land :hilarious::pompus: har ihvertfall lagt inn så mye aksjer jeg kan. Så blir fryktelig spennende, skal på ferie nå, så tenkte jeg skal ta en test 12 dpo på min bursdag. Så får jeg håpe den er pos:love7Lykke til alle sammen, blir spennende det her :Heartpink
 
3 DPO i dag her, og jeg føler allerede at dagene går fryktelig tregt :hilarious: Denne gangen har jeg en god magefølelse. Jeg hadde mye symptomer på EL og vi har fått til rikelig med aksjelegging. Det blir spennende å følge med her inne fremover med forhåpentligvis mange positive tester ❤️
 
Okeeey, var som jeg trodde at det var noe feil med den første digitale jeg tok hvor jeg fikk pos El fast smilefjes på syklus dag 17, da jeg pleier ha mye senere. Så har fortsatt å teste å nå er den merkbar mørkere og fikk blinke smilefjes på den digitale. Så gode sjanser fortsatt. Får jo bare fortsette å legge inn aksjer :hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_8257.jpeg
    IMG_8257.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 24
  • IMG_8258.jpeg
    IMG_8258.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 26
Okeeey, var som jeg trodde at det var noe feil med den første digitale jeg tok hvor jeg fikk pos El fast smilefjes på syklus dag 17, da jeg pleier ha mye senere. Så har fortsatt å teste å nå er den merkbar mørkere og fikk blinke smilefjes på den digitale. Så gode sjanser fortsatt. Får jo bare fortsette å legge inn aksjer :hilarious:
Jeg prøver og ikke bruke de digitale før jeg er "sikker" på det er i gang. Hadde sjøl suuuuperlav på strimmel test tirsdag, før den blei høy onsdag. Da tok jeg digital test med fast smilefjes. :) men syns det er fryktelig vanskelig å gå og vente på at det ska skje. Testa flere ganger om dagen også. Så plutselig høy.. Så ble lagt inn aksjer onsdag og torsdag her. Pause idag! Trengte egentlig pause igår! ;)
 
Tror jeg hadde el igår, hadde positiv-ish el-test torsdag kveld. Hadde derimot ikke veldig ømhet igår, som jeg ofte bruker å ha ved el, så kjenner på litt usikkerhet.. La inn aksjer torsdag formiddag og tidlig ettermiddag idag. Mulig dagens aksjer kom litt sent, men vi får se :happy: Krysser fingrene! :joyful:
 
Hei.
Er det noen andre som har begynt å få symptomer på graviditet?

Jeg fikk en sterk positiv el 21.08. Allerede dagen etter fikk jeg utrolig vonde brystvorter. (Pleier ikke å få ømme brystvorter ved eggløsning eller før mensen) Har vært småkvalm igjennom dagene. Går oftere på do.

Idag tidlig ble jeg akutt kvalm og måtte løpe på bade for å brekke meg. Kvalmen forsvant like fort som den kom.


Kan det være mulig å få tegn så tidlig?
Har noen erfaring med dette?

Jeg hadde en tidlig SA forrige mnd så krysser fingrene for at det går denne gang!!
 
Last edited:
Hei.
Er det noen andre som har begynt å få symptomer på graviditet?

Jeg fikk en sterk positiv el 21.08. Allerede dagen etter fikk jeg utrolig vonde brystvorter. (Pleier ikke å få ømme brystvorter ved eggløsning eller før mensen) Har vært småkvalm igjennom dagene. Går oftere på do.

Idag tidlig ble jeg akutt kvalm og måtte løpe på bade for å brekke meg. Kvalmen forsvant like fort som den kom.


Kan det være mulig å få tegn så tidlig?
Har noen erfaring med dette?

Jeg hadde en tidlig SA forrige mnd så krysser fingrene for at det går denne gang!!
Det kan være hormoner som gjør det, men jeg tror ikke det er tegn på graviditet så tidlig. Hvis el-testen din var positiv på onsdag, så kan man anta at el var på torsdag. Egget har jo ikke rukket å feste seg ennå engang. Jeg krysser uansett fingrene for deg, og håper du er gravid :Heartred
 
Hei.
Er det noen andre som har begynt å få symptomer på graviditet?

Jeg fikk en sterk positiv el 21.08. Allerede dagen etter fikk jeg utrolig vonde brystvorter. (Pleier ikke å få ømme brystvorter ved eggløsning eller før mensen) Har vært småkvalm igjennom dagene. Går oftere på do.

Idag tidlig ble jeg akutt kvalm og måtte løpe på bade for å brekke meg. Kvalmen forsvant like fort som den kom.


Kan det være mulig å få tegn så tidlig?
Har noen erfaring med dette?

Jeg hadde en tidlig SA forrige mnd så krysser fingrene for at det går denne gang!!
Symptomer på graviditet kommer når kroppen produserer hcg, og det skjer først etter at et befruktet egg har festet seg. Enten har du hatt eggløsning en uke(ish) tidligere enn du tror, eller så har du en reaksjon på hormonene som henger sammen med eggløsningen. Jeg tror kanskje heller på det siste, siden du testet etter EL og hadde positive tester :happy:
Jeg har også en sterkere
-enn-normalt reaksjon på eggløsning denne runden. Etter første aksjelegging var jeg ordentlig kvalm og har kjent det litt av og på de siste dagene også. Jeg er jo teknisk sett ikke gravid enda, men symptomene gjør det jo litt ekstra spennende :nailbiting:
Håper det er positive tegn for oss begge :love7
 
Hei! Hvilken syklusdag er dere på nå? Jeg er på CD 16 og 3 DPO. Enda lenge til det er vits i å begynne å teste :hilarious: Får smøre meg med tålmodighet enn så lenge.
 
Hei! Hvilken syklusdag er dere på nå? Jeg er på CD 16 og 3 DPO. Enda lenge til det er vits i å begynne å teste :hilarious: Får smøre meg med tålmodighet enn så lenge.
Cd17 her! Aner ikke dpo, siden jeg ikke testet, men ganske sikker på at el har vært i hvert fall :rolleyes: Antar mellom 1-3 dpo..
 
Bruker16ju - 43 - B6 - pp snart 2 år- EL 25.08 - IKM 08.09

Eg skulle egentlig vert med i ikm uke 37 men no fekk eg positiv el test i dag, og tipper el blir i kveld eller i morgen.

Eg er på cd 12 ser ut som el blir i kveld…
Men så blir eg litt usikker, dei sier att etter positiv eggløsningstest så er det 24 til 48 timer til eggløsning… og er det selv om testen blir svakere igjen etter bare noen timer, har el da vert ?
 

Vedlegg

  • IMG_3046.jpeg
    IMG_3046.jpeg
    249,5 KB · Visninger: 21
Hei! Hvilken syklusdag er dere på nå? Jeg er på CD 16 og 3 DPO. Enda lenge til det er vits i å begynne å teste :hilarious: Får smøre meg med tålmodighet enn så lenge.
CD17 og 5 dpo her. Dødslenge til testetid :hilarious: Kjenner niks og nada til noe som helst heller. Sist hadde jeg festeblødning 4/5 dpo, nå er det ingenting annet enn vanlig utflod. Har så lite tegn at jeg ikke innbiller meg noe heller liksom, nesten litt kjedelig:dead:
 
Hei! Hvilken syklusdag er dere på nå? Jeg er på CD 16 og 3 DPO. Enda lenge til det er vits i å begynne å teste :hilarious: Får smøre meg med tålmodighet enn så lenge.
CD 18 DPO 3.. Jeg fikk positiv test sist samme dag som ikm, testa føre negativt, husker ikke hvilken dag. Har ikke registrert det noen plass. Og dro da på skikkelig jentefest! Men oppdaget graviditet når jeg var 1-2uker da på digital. Tok kun ny test pga ble bedt om å ta ansvar for badegruppe i barnehagen. Og hadde ikke lyst å bade med mens som plutselig kunne komme. Forventa ikke positiv test i det hele tatt igrunn!! Så føler selv at jeg vil vente til den dagen. Spørs om jeg klarer da ;)
 
Hei! Hvilken syklusdag er dere på nå? Jeg er på CD 16 og 3 DPO. Enda lenge til det er vits i å begynne å teste :hilarious: Får smøre meg med tålmodighet enn så lenge.
7 dpo i dag. Hovne og ømme pupper kom i går, men det gjør det hver syklus. Ellers er det lite symptomer så langt. Fikk hodepine og sov en time midt på dagen i dag, håper ikke jeg begynner å bli syk.
 
Babytanker - 36 - B3 - PP5 - EL ca 25/8 - IKM 8/9

Trodde ikke denne syklusen ville bli en prøveperiode. Men det dukket opp noen muligheter alikevel. Og kanskje lykkes vi med å få spiren til å sitte denne gangen

Vi har hatt 2 kjemisk og 1 SA siden vi begynte å prøve aktivt på nr 3 rundt nyttår. Vi bruker tempemetoden med PFC, noen andre her som bruker Ladycomp/ Babycomp?
 
Noen som har noen tanker om datoer for når de vil begynne testing? Herregud jeg er utålmodig! Samtidig så gruer jeg meg, til og ta Nipt spesielt om det skulle sitte en spire.. Jeg er 40 så får den gratis. Gjorde det forrige graviditet og den blei dessverre positiv... :rolleyes: og valgte å avslutte..
 
Back
Topp