Spennende hvor forskjell vi er på hvor fort det går. Er jo så.mye som skal klaffe. Her tok det 3 år før første satt. Håper denne går kjappere lageHei! Så spennende Det tok 9 sykluser førstemann satt, men bare 2 forsøk på andre baby Lykke til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende hvor forskjell vi er på hvor fort det går. Er jo så.mye som skal klaffe. Her tok det 3 år før første satt. Håper denne går kjappere lageHei! Så spennende Det tok 9 sykluser førstemann satt, men bare 2 forsøk på andre baby Lykke til!
Så leit å høre at du mistet Jeg hadde en MA i 2022.. Har du tatt gtest og sjekket at hcg er ute av kroppen? Hormonene kan jo være litt i ubalanse etter en abort, og det varierer sånn fra person til person, så vanskelig å gi noe konkret svar på når du vil få el igjen Jeg slet med rester og sånn, så med meg tok det et par mnd.. Jeg krysser fingrene for degJeg mistet på 5+6 for litt over en uke siden, så kjenner jeg er veldig spent på EL denne måneden. Har sånn sett ikke hatt vanlig mensen uka som har vært. Aner ikke om EL kommer i det hele tatt, har lest så mye forskjellig rundt dette. Noen som har erfaringer å dele? Har en plan om å begynne å tracke fra mandag av, men mulig jeg ryker på noen strips tidligere. Det er jo ganske gøy å teste
Leit å høre om din og Har negativ digital graviditetstest nå, men ikke sjekket nærmere enn som så… Men ja, vil tro det er mange ulike erfaringer rundt dette. Takk, det samme! Håper på det beste for oss alleSå leit å høre at du mistet Jeg hadde en MA i 2022.. Har du tatt gtest og sjekket at hcg er ute av kroppen? Hormonene kan jo være litt i ubalanse etter en abort, og det varierer sånn fra person til person, så vanskelig å gi noe konkret svar på når du vil få el igjen Jeg slet med rester og sånn, så med meg tok det et par mnd.. Jeg krysser fingrene for deg
Stoler ikke på tidligtester, da de kan slå ut feil. Man kan ha opptil 5 mlu uten å være gravid, og det kan tidligtester slå ut på (selv om de har en sensitivitet på 10 mlu). Ville ventet noen dager og heller tatt en vanlig 25 mlu-test Jeg har fått flere falske positive med tidligtesterTok en tidlig graviditet test bare for å være sikker før ny prøve periode, siden el var litt sterkere enn vanlig så tidlig i syklusen. Men hva i alle dager... Skygge streken på make sure testen flere som har opplevd skygge streker som har litt rosa i? Tok en digital også bare for å være sikker og den var negativt, er jo umulig at jeg skal være gravid nå siden det er 1 uke siden jeg var ferdig med mensen..
Jeg er veldig usikker på om jeg skal teste etter el eller ikke denne pp’en. Jeg er akkurat ferdig med tr nå. De siste 4 syklusene har vært 27 dager, og jeg er veldig sikker på at el har vært på cd16. Forrige gang brukte jeg fertilitetsmonitor fra ClearBlue, el-tester (strips) og tempet. Det blir ikke like lett å få til med en 1-åring i hus, som ikke sover natten gjennom ennå Har 10-11 dager lutealfase, så jeg har liten tro på at det går uten prog.støtte
Tok en tidlig graviditet test bare for å være sikker før ny prøve periode, siden el var litt sterkere enn vanlig så tidlig i syklusen. Men hva i alle dager... Skygge streken på make sure testen flere som har opplevd skygge streker som har litt rosa i? Tok en digital også bare for å være sikker og den var negativt, er jo umulig at jeg skal være gravid nå siden det er 1 uke siden jeg var ferdig med mensen..
Stoler ikke på tidligtester, da de kan slå ut feil. Man kan ha opptil 5 mlu uten å være gravid, og det kan tidligtester slå ut på (selv om de har en sensitivitet på 10 mlu). Ville ventet noen dager og heller tatt en vanlig 25 mlu-test Jeg har fått flere falske positive med tidligtester
Ja, kan hende er det som er greia, er umulig at det skulle være noe nå uansett, forventet bare at den skulle være blenda som babyplan sine pleier å.være med meg, så ble litt sjokka når det dukket opp en strek med en gang. Stoler ikke på make sure sine tidlig tester lenger ihvertfallJeg får dessverre skyggestreker på tidligtester uansett når jeg er i syklus
Min erfaring er at appene sier mye rart, og er lite til å stole på Mine el har variert mellom cd 15-18. El-testing er tryggestNoen som har erfaring her: premom app sier eggløsning 20, my kalender 17 og babyverden 18 august. Tatt test igår og idag, og den sier lav. Skal teste igjen ikveld og i dagene som kommer altså. Men har dere flere apper som sier forskjellige ting?
Nå er jeg på fest, hadde mens 7-11 august, så venter jo på eggløsning.. Men nå istad var det blod på papiret, kanskje litt brunlig. Ikke fersk. Hadde senabort 31mai. Og mens var første gang etter. Festeblødning? Eller noe annet?
Følte det var mørkere.. Blei litt stressa og heiv meg og gubben i bilen for å handle da jeg ikke hadde noe i veska. Aldri hatt det før. Men ikke kommet noe mer.Noen få kan ha en bitteliten blødning ved eggløsning, men da tror jeg det er mer lyserosa eller lysebrunt? Mer utflod med litt farge