❤️IKM Uke 36❤️

Hei! Så spennende :happy: Det tok 9 sykluser førstemann satt, men bare 2 forsøk på andre baby :angelic: Lykke til!
Spennende hvor forskjell vi er på hvor fort det går. Er jo så.mye som skal klaffe. Her tok det 3 år før første satt. Håper denne går kjappere lage :hilarious:
 
Jeg mistet på 5+6 for litt over en uke siden, så kjenner jeg er veldig spent på EL denne måneden. Har sånn sett ikke hatt vanlig mensen uka som har vært. Aner ikke om EL kommer i det hele tatt, har lest så mye forskjellig rundt dette. Noen som har erfaringer å dele? Har en plan om å begynne å tracke fra mandag av, men mulig jeg ryker på noen strips tidligere. Det er jo ganske gøy å teste:laughing002
 
Jeg mistet på 5+6 for litt over en uke siden, så kjenner jeg er veldig spent på EL denne måneden. Har sånn sett ikke hatt vanlig mensen uka som har vært. Aner ikke om EL kommer i det hele tatt, har lest så mye forskjellig rundt dette. Noen som har erfaringer å dele? Har en plan om å begynne å tracke fra mandag av, men mulig jeg ryker på noen strips tidligere. Det er jo ganske gøy å teste:laughing002
Så leit å høre at du mistet ❤️ Jeg hadde en MA i 2022.. Har du tatt gtest og sjekket at hcg er ute av kroppen? Hormonene kan jo være litt i ubalanse etter en abort, og det varierer sånn fra person til person, så vanskelig å gi noe konkret svar på når du vil få el igjen :shy: Jeg slet med rester og sånn, så med meg tok det et par mnd.. Jeg krysser fingrene for deg ❤️
 
Jeg er veldig usikker på om jeg skal teste etter el eller ikke denne pp’en. Jeg er akkurat ferdig med tr nå. De siste 4 syklusene har vært 27 dager, og jeg er veldig sikker på at el har vært på cd16. Forrige gang brukte jeg fertilitetsmonitor fra ClearBlue, el-tester (strips) og tempet. Det blir ikke like lett å få til med en 1-åring i hus, som ikke sover natten gjennom ennå :p Har 10-11 dager lutealfase, så jeg har liten tro på at det går uten prog.støtte :bag:
 
Back
Topp