❤️IKM uke 35❤️

Sukkerspann - 33 - B2 - PP4 - EL 19.08 - IKM 31.08

Mai-baby hadde vært perfekt mtp permisjonstid og bhg-start, krysser alt jeg har for at vi lykkes denne runden! :happy:
Velkommen! :Heartred Mai baby hadde vært perfekt, krysser alt for oss!

Hei! Jeg er egentlig aktiv i gruppen for IKM uke 34, men syklusen tulla litt og har enda ikke fått EL, så melder meg gjerne inn her også.

MammaenTilOthilie - 29 - B2 - PP1(3) - EL mulig den 11/8 - IKM mulig den 26/8

IKM er også bursdagen til min lille Othilie❤️

Dette er tredje eggeløsning hvor vi egentlig prøver, men på de to forrige var syklusen så ute å syklet at jeg ikke fikk det helt med meg. La derfor ikke inn nok aksjer. Nå derimot følger jeg tettere med, og legger inn aksjer daglig for sikkerhets skyld:joyful:

Sniker meg inn her :happy:
MamaBama - 33 - B2 - PP2 - EL 13.08 - IKM 28.08

Litt usikker på EL da jeg ikke har testa noe. Klaffer det ikke denne gangen skal jeg kjøpe tester til neste gang.
Flo sier EL 13.08, men jeg tror kanskje den er litt tidligere. Men går bare ut ifra det så lenge :joyful:

Hei! Jeg er egentlig aktiv i gruppen for IKM uke 34, men syklusen tulla litt og har enda ikke fått EL, så melder meg gjerne inn her også.

MammaenTilOthilie - 29 - B2 - PP1(3) - EL mulig den 11/8 - IKM mulig den 26/8

IKM er også bursdagen til min lille Othilie❤️

Dette er tredje eggeløsning hvor vi egentlig prøver, men på de to forrige var syklusen så ute å syklet at jeg ikke fikk det helt med meg. La derfor ikke inn nok aksjer. Nå derimot følger jeg tettere med, og legger inn aksjer daglig for sikkerhets skyld:joyful:
Velkommen, har lagt deg til :Heartred
Vi prøver også å legge inn aksjer daglig denne gangen! :joyful:

Sniker meg inn her :happy:
MamaBama - 33 - B2 - PP2 - EL 13.08 - IKM 28.08

Litt usikker på EL da jeg ikke har testa noe. Klaffer det ikke denne gangen skal jeg kjøpe tester til neste gang.
Flo sier EL 13.08, men jeg tror kanskje den er litt tidligere. Men går bare ut ifra det så lenge :joyful:

Bare å legge inn så mye aksjer som mulig, så treffer dere nok EL uansett, så krysser vi alt for at det klaffer :joyful:

Bare å legge inn så mye aksjer som mulig, så treffer dere nok EL uansett, så krysser vi alt for at det klaffer :joyful:
Ja, prøver å få til ca annenhver dag :happy119
Noe særlig oftere enn det så blir samboeren stressa, hehe :playful:

Kan se ut til at EL nærmer seg! Forrige syklus (første etter fødsel) kom den på CD 18, så fornøyd med at det ser ut til at det ikke blir en vane. Startet aksjelegging i dag, så håper det drøyer noen dager, så vi får gjort noen flere forsøk :smiley-ashamed004
IMG_8506.jpeg

Helt ny på dette med testing, men nærmer seg vel nå? Hvor høye pleier verdiene bli før det er positiv test? Eller er det ulikt fra person til person kanskje….
Vis vedlegget 441394
veldig individuelt, har jeg inntrykk av. Men jeg ville sagt at det nærmer seg, ja! I utgangspunktet er det teststrek lik eller sterkere enn kontrollstreken som er positiv, så fra 1.0 og opp i Premom. Tror likevel Premom regner de som positive noe før, men usikker på grensen. Jeg fikk hvert fall aldri over 1.0 forrige syklus, men fikk markert flere som «høy» og fikk en topp. De var alle over 0.9.

CD 11. Det begynner å ligne noe nå :cat: Symptomene jeg pleier å ha er eggehvite, økt sexlyst og menssmerter. Har ingenting foreløpig, men kanskje det kommer i ettermiddag/kveld. Det blir ny test i ettermiddag hvertfall. Flo sier el i dag, og jeg pleier å ha det rundt dag 12:Heartred Vi har lagt inn aksjer de siste to dagene, og kjører på daglig de neste dagene også:dance011 Gleder meg til testingen begynner. Kjenner jeg meg selv rett starter jeg allerede 7 dpo:angelic:

Vedlegg

• IMG_0234.jpeg
    IMG_0234.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 31
CD 11. Det begynner å ligne noe nå :cat: Symptomene jeg pleier å ha er eggehvite, økt sexlyst og menssmerter. Har ingenting foreløpig, men kanskje det kommer i ettermiddag/kveld. Det blir ny test i ettermiddag hvertfall. Flo sier el i dag, og jeg pleier å ha det rundt dag 12:Heartred Vi har lagt inn aksjer de siste to dagene, og kjører på daglig de neste dagene også:dance011 Gleder meg til testingen begynner. Kjenner jeg meg selv rett starter jeg allerede 7 dpo:angelic:
Rettelse; økt sexlyst har jeg definitivt:smiley-ashamed004

Back
Topp