❤️IKM uke 35❤️

Skulle hatt beregnet EL i dag, dette er fra i går kveld. Tror ikke det skjer for å si det sånn :hilarious:
Mine el tester morgen og ettermiddag var sånn i går, og i dag er den ganske sterk og nesten positiv. Så det kan jo være at du også har rask stigning når det først slår til? :)

Mine el tester morgen og ettermiddag var sånn i går, og i dag er den ganske sterk og nesten positiv. Så det kan jo være at du også har rask stigning når det først slår til? :)
Heller tvilsomt men ikke umulig :wacky:

Endelig er dagen kommet og jeg har EL! Kjenner det på hele kroppen og stemmer også med det Flo sier etter en litt forsinket syklus. Gleder meg til å gå inn i dpo land og roligere dager fra i morgen av❤️
Så bra :Heartred Håper EL kommer her å snart, begynner å bli utålmodig :laughing002

Nærmer seg veldig ja!
Men regnes det at EL vil være fra så så mange timer fra denne stigningen, eller regnes det fra den er på topp?
Fikk hatt sex i går kveld og i dag tidlig, mer blir det nok ikke denne syklusen….

Vedlegg

• IMG_1585.png
    IMG_1585.png
    958,9 KB · Visninger: 36
Da var vi hjemme fra ferie og testingen er i gang. Temping er jo så som så siden vi har vært i syden og det derfor ikke er blitt helt riktig. Får se om det bedrer seg nå som vi er hjemme og fortsatt har noe for seg denne mnd. I følge Flo skal EL være 15/8 og i følge Premom 17/8, så da får vi se :love7

Vedlegg

• IMG_5654.jpeg
    IMG_5654.jpeg
    548,7 KB · Visninger: 24
  • IMG_5655.jpeg
    IMG_5655.jpeg
    124,7 KB · Visninger: 23
Endelig er dagen kommet og jeg har EL! Kjenner det på hele kroppen og stemmer også med det Flo sier etter en litt forsinket syklus. Gleder meg til å gå inn i dpo land og roligere dager fra i morgen av❤️
Regner du EL fra dagen etter topp på EL test eller fra samme dag? :joyful:

Satser på at det bare er forbigående!
Takk :) Ja det var visst det denne gangen også, så virker som jeg har en sånn mini topp rundt dag 4-5, så får vi se når el dukker opp, vil gjerne ha den litt mer mot cd 12/13 enn 11, føler ikke egget rekker modne helt til dag 11 men jeg vet ikke.

Her skjer det ingenting enda, men det murrer og styrer på… veldig rart, har hatt det nesten hele syklus denne gangen:/ Men er egentlig glad for lave enda, så el blir til helgen, da har vi barnefri og litt letter å få det litt hyggelig :p

Her skjer det ingenting enda, men det murrer og styrer på… veldig rart, har hatt det nesten hele syklus denne gangen:/ Men er egentlig glad for lave enda, så el blir til helgen, da har vi barnefri og litt letter å få det litt hyggelig :p
Krysser fingrene for at du får det til helgen da og får lagt inn masse aksjer :happy: Her murrer det og stikker, har egentlig aldri kjent noe til EL tidligere, men denne syklusen er det skikkelig ubehagelig!

Back
Topp