❤️IKM uke 35❤️

Fikk smiley på digital i går på morgenen, så da skal EL være i dag :hungry: meeen så lurer jeg på, er det noen som kjenner at EL HAR vært?

Kjenner jeg blir så usikker om EL har vært eller ikke :laughing002 Er det når utfloden har blitt hvit og kremete igjen?

Kjenner jeg er i ferd med å gi opp denne el-testinga… lite til ingen rørelse i testene… :sorry: håper virkelig ikke at eggløsningen ikke kommer før cd 25/26/27 liksom… sånn som første hele syklus etter pilleslutten…:sorry:
IMG_4478.jpeg

Her er el testene så svake som de noen gang har vært nesten, jeg er egentlig glad for da går el mot helgen og mer normal syklus, men litt snodig likevel. Så får håpe monitor får høy i morgen så østrogen er på plass hvertfall *krysse fingrene*

Her er el testene så svake som de noen gang har vært nesten, jeg er egentlig glad for da går el mot helgen og mer normal syklus, men litt snodig likevel. Så får håpe monitor får høy i morgen så østrogen er på plass hvertfall *krysse fingrene*
CD 9

Vedlegg

• IMG_3472.jpeg
    IMG_3472.jpeg
    3,8 MB · Visninger: 24
Solstråla94 - 30 - B3 - PP1 - EL 14.08 - IKM 28.08

Nå er jeg her igjen, og håper på en tredjemann som gjør familien vår komplett. Er veldig spent på hvor lang tid det kan ta denne gangen. Med første ble jeg gravid for første gang i PP37 (tok over 3 år), og med andre ble jeg gravid i PP8.

Syklus har vært sånn omtrent 24-27 dager det siste året :cool:

Fikk smiley på digital i går på morgenen, så da skal EL være i dag :hungry: meeen så lurer jeg på, er det noen som kjenner at EL HAR vært?

Kjenner jeg blir så usikker om EL har vært eller ikke :laughing002 Er det når utfloden har blitt hvit og kremete igjen?
Jeg hadde skikkelige smerter igår når toppen var, idag har jeg litt lette murringer. Så usikker på om det tyder på at EL er idag.
Kroppen er så vanskelig å lese :hilarious:

Solstråla94 - 30 - B3 - PP1 - EL 14.08 - IKM 28.08

Nå er jeg her igjen, og håper på en tredjemann som gjør familien vår komplett. Er veldig spent på hvor lang tid det kan ta denne gangen. Med første ble jeg gravid for første gang i PP37 (tok over 3 år), og med andre ble jeg gravid i PP8.

Syklus har vært sånn omtrent 24-27 dager det siste året :cool:
Velkommen :Heartred Krysser fingrene for full klaff på første da!

Jeg hadde skikkelige smerter igår når toppen var, idag har jeg litt lette murringer. Så usikker på om det tyder på at EL er idag.
Kroppen er så vanskelig å lese :hilarious:
Jaa den er det :woot: men har fått mye EL slim, + mye stikkinger i magen idag, så tenker den er i dag ja :smiley-ashamed004

Hurray, endelig litt el slim!! Det har jeg ikke hatt siden jeg slutta på prevensjon /startet å prøve :smiley-bounce012 Får håpe det er ett godt tegn! :) så må bare mannen få pella seg hjem… kommer ikke hjem før seeent i morra kveld, håper det ikke blir utsatt :sorry:

Med tanke på aksjelegging og testing ville jeg tenkt 1 DPO i morgen, så kan du heller ha det i bakhodet at du kaaan være en dag lengre! :angelic: Jeg har normalt sett hatt EL en til to dager fra første positive test, men forrige syklus hadde jeg samme dag som positiv. Så vanskelig å si noe helt sikkert bare med testing.
Med tanke på at jeg tester tidlig, så er det kanskje best at jeg tenker 1 dpo i morgen :angelic: Nesten umulig å si med tester, og selv med positiv test er det ingen garanti for akkurat når egget slipper:p

Hurray, endelig litt el slim!! Det har jeg ikke hatt siden jeg slutta på prevensjon /startet å prøve :smiley-bounce012 Får håpe det er ett godt tegn! :) så må bare mannen få pella seg hjem… kommer ikke hjem før seeent i morra kveld, håper det ikke blir utsatt :sorry:
Håper han rekker hjem i tide da :happy:

Okey, EL er idag, mannen klarte ikke å levere som han håpet på, så her ble det selvinseminering idag :laughing021Hjelpes meg
Var en som hadde store problemer under siste aksjelegging her å idag, gla jeg slapp prøve selvinseminering, ikke sikkert jeg hadde fått han med på noe sånt :laughing025

Back
Topp