Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
CD 9Her er el testene så svake som de noen gang har vært nesten, jeg er egentlig glad for da går el mot helgen og mer normal syklus, men litt snodig likevel. Så får håpe monitor får høy i morgen så østrogen er på plass hvertfall *krysse fingrene*
Jeg hadde skikkelige smerter igår når toppen var, idag har jeg litt lette murringer. Så usikker på om det tyder på at EL er idag.Fikk smiley på digital i går på morgenen, så da skal EL være i dag meeen så lurer jeg på, er det noen som kjenner at EL HAR vært?
Kjenner jeg blir så usikker om EL har vært eller ikke Er det når utfloden har blitt hvit og kremete igjen?
Velkommen Krysser fingrene for full klaff på første da!Solstråla94 - 30 - B3 - PP1 - EL 14.08 - IKM 28.08
Nå er jeg her igjen, og håper på en tredjemann som gjør familien vår komplett. Er veldig spent på hvor lang tid det kan ta denne gangen. Med første ble jeg gravid for første gang i PP37 (tok over 3 år), og med andre ble jeg gravid i PP8.
Syklus har vært sånn omtrent 24-27 dager det siste året
Jaa den er det men har fått mye EL slim, + mye stikkinger i magen idag, så tenker den er i dag jaJeg hadde skikkelige smerter igår når toppen var, idag har jeg litt lette murringer. Så usikker på om det tyder på at EL er idag.
Kroppen er så vanskelig å lese
Spennende jeg regner også fra idagJaa den er det men har fått mye EL slim, + mye stikkinger i magen idag, så tenker den er i dag ja
Med tanke på at jeg tester tidlig, så er det kanskje best at jeg tenker 1 dpo i morgen Nesten umulig å si med tester, og selv med positiv test er det ingen garanti for akkurat når egget slipperMed tanke på aksjelegging og testing ville jeg tenkt 1 DPO i morgen, så kan du heller ha det i bakhodet at du kaaan være en dag lengre! Jeg har normalt sett hatt EL en til to dager fra første positive test, men forrige syklus hadde jeg samme dag som positiv. Så vanskelig å si noe helt sikkert bare med testing.
Haha, man gjør jo virkelig alt man kan Satser på det resulterer i en spire!Okey, EL er idag, mannen klarte ikke å levere som han håpet på, så her ble det selvinseminering idag Hjelpes meg
Håper han rekker hjem i tide daHurray, endelig litt el slim!! Det har jeg ikke hatt siden jeg slutta på prevensjon /startet å prøve Får håpe det er ett godt tegn! så må bare mannen få pella seg hjem… kommer ikke hjem før seeent i morra kveld, håper det ikke blir utsatt
Var en som hadde store problemer under siste aksjelegging her å idag, gla jeg slapp prøve selvinseminering, ikke sikkert jeg hadde fått han med på noe såntOkey, EL er idag, mannen klarte ikke å levere som han håpet på, så her ble det selvinseminering idag Hjelpes meg
Ja så gale og det! Ja, spent på de neste dagene nåHaha, man gjør jo virkelig alt man kan Satser på det resulterer i en spire!
Tusen takk! Følte meg veldig optimistisk når vi har gått all-in nå. Men får vente i spenning å se om det blir noe nåVelkommen Krysser fingrene for full klaff på første da!