Spennende, den er jo kanskje positiv senere idag daÅ i det man har mista troa: skjer dette!
Strimmlene er ikke heeeeeelt der ennå, men betydelig økning fra igår!Vis vedlegget 441623Vis vedlegget 441622
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende, den er jo kanskje positiv senere idag daÅ i det man har mista troa: skjer dette!
Strimmlene er ikke heeeeeelt der ennå, men betydelig økning fra igår!Vis vedlegget 441623Vis vedlegget 441622
Vil tro det bare happy det endelig rører på seg! Kjenner at jeg gjerne skulle hatt staver til miraen min også nå.. for den viser de faktiske nivåene av hormonerSpennende, den er jo kanskje positiv senere idag da
Den er nok mest sannsynlig idag, så bare å kjøre på med flere aksjerHadde peak på premom i går. Betyr det at eggløsningen var i går eller at den er i dag? Er da prøvingen over for denne runden. Eller er det i dag man burde legge inn gull aksjene?
Hvordan regner man 1 DPO ca? Jeg hadde positiv eggløsning test mandag 12.8. Vil det si jeg er 2 DPO i dag da? Hehe ikke helt skjønt dette med når man skal regne det ut. Har i alle fall hatt både eggløsning slim i 3 dager nå, også veldig sterke eggløsning smerter denne gangen mer en vanlig. Jeg også dagene går så sagte, sykemeldt også ut uka pga blitt sikkerlig forkjølet samme dag som eggløsning. Passet perfekt Så håper ikke det stopper for en spire. Har jo eggløsning tross alt burde ha en liten sjanse1DPO og er allerede lei av å vente, dagene går så tregt å 9-12 DPO er jeg selvfølgelig på telttur med familen, håper jeg får til å teste da hvordan får dere dagene til å gå? Jobb er ikke nok til å tenke på andre ting, er skikkelig ukonsentrert!
Jeg regner eggløsning fra dagen etter positiv test, så da blir 1 DPO dagen etter der igjen. Dem sier at eggløsning finner sted 24 til 48 timer etter positiv test. Skjønner du?Hvordan regner man 1 DPO ca? Jeg hadde positiv eggløsning test mandag 12.8. Vil det si jeg er 2 DPO i dag da? Hehe ikke helt skjønt dette med når man skal regne det ut. Har i alle fall hatt både eggløsning slim i 3 dager nå, også veldig sterke eggløsning smerter denne gangen mer en vanlig. Jeg også dagene går så sagte, sykemeldt også ut uka pga blitt sikkerlig forkjølet samme dag som eggløsning. Passet perfekt Så håper ikke det stopper for en spire. Har jo eggløsning tross alt burde ha en liten sjanse
Som Maya skriver, så ville jeg regnet at du er 1DPO i dagHvordan regner man 1 DPO ca? Jeg hadde positiv eggløsning test mandag 12.8. Vil det si jeg er 2 DPO i dag da? Hehe ikke helt skjønt dette med når man skal regne det ut. Har i alle fall hatt både eggløsning slim i 3 dager nå, også veldig sterke eggløsning smerter denne gangen mer en vanlig. Jeg også dagene går så sagte, sykemeldt også ut uka pga blitt sikkerlig forkjølet samme dag som eggløsning. Passet perfekt Så håper ikke det stopper for en spire. Har jo eggløsning tross alt burde ha en liten sjanse
Veeet, det går uutholdelig treigt. Er noen dager før deg, men orker nesten ikke tenke på det en gang fordi det er jo ikke noe vits å teste denne uken Dagene går selvfølgelig ekstra treigt nå som vi er på hytta, og det føles plutselig ut som at jeg har INGENTING å gjøre Det eneste og beste tipset jeg har er å få tankene over på neste oppgave. Altså, nå skal jeg gjøre denne tingen og deretter skal jeg handle. Eller etterpå er det middag og så må jeg sette på en vask. Har allerede tatt deep-clean av kjøkkenet her i dag, for å holde meg opptatt1DPO og er allerede lei av å vente, dagene går så tregt å 9-12 DPO er jeg selvfølgelig på telttur med familen, håper jeg får til å teste da hvordan får dere dagene til å gå? Jobb er ikke nok til å tenke på andre ting, er skikkelig ukonsentrert!
Har oppdatert spennende, håper det går da2njee - 29 - B2 - PP3 - EL 15/8 - IKM 29/8
Jeg hadde stålsatt meg for nok en uutholdelig lang syklus spesielt med testen jeg tok før jeg la meg i går kveld. Jeg har testvindu 08-14 på CBFM og da klokka var 13.58 innså jeg at jeg ikke hadde testet i dag og løp på badet. Heldigvis for det for der lyste det peak - bare tre dager på overtid. Forrige syklus drøyde til 38 dager med altfor kort 6 dagers lutealfase. Om jeg har normal lutealfase denne gangen, 14 dager, ender jeg opp med en syklus på 32 dager. Har derfor justert litt på datoene mine men ender opp i samme IKM-gruppe
Hahaha, tenk at dpo land skal være så tregt!! Jeg går bare rundt å surrer på jobb og tar meg ofte i å scrolle med tankene dypt inn i babyverden skulle ønske jeg klarte være så effektiv som deg daVeeet, det går uutholdelig treigt. Er noen dager før deg, men orker nesten ikke tenke på det en gang fordi det er jo ikke noe vits å teste denne uken Dagene går selvfølgelig ekstra treigt nå som vi er på hytta, og det føles plutselig ut som at jeg har INGENTING å gjøre Det eneste og beste tipset jeg har er å få tankene over på neste oppgave. Altså, nå skal jeg gjøre denne tingen og deretter skal jeg handle. Eller etterpå er det middag og så må jeg sette på en vask. Har allerede tatt deep-clean av kjøkkenet her i dag, for å holde meg opptatt
Det er virkelig ikke uka der en får gjort noe på jobben, nei problemet er at jeg er FOR effektiv. For hva i all verden skal jeg finne på i morgen??Hahaha, tenk at dpo land skal være så tregt!! Jeg går bare rundt å surrer på jobb og tar meg ofte i å scrolle med tankene dypt inn i babyverden skulle ønske jeg klarte være så effektiv som deg da
Haha, du får skrubbe badet jeg må se om jeg finner noe å henge fingrene i på jobb i morgen, kanskje jeg får dagen til å gå!Det er virkelig ikke uka der en får gjort noe på jobben, nei problemet er at jeg er FOR effektiv. For hva i all verden skal jeg finne på i morgen??
Det hjelper på, da går i hvertfall dagene for degVi får besøk av min mor fra vestlandet på første dpo-dag. Like greit. Får bare passe på å fylle kalenderen neste uke, det funker faktisk veldig bra
Vi har i det miste lagt inn masse aksjer selvom jeg er forskjølet så skal ikke stå på det i alle fall Ja vel sånn ja, da regner jeg i fra dagen etter positiv eggløsnings test da Da er jeg 3 DPO nå whooo lenge å vente, men igjen etter 9 måneder prøving nå begynner man jo og bli litt «dreven» men på langt nær vant med dette. Ingenting gøy med ventetid og tenke «hva hvis» eller «symptomer» hodet blir jo små galJeg regner eggløsning fra dagen etter positiv test, så da blir 1 DPO dagen etter der igjen. Dem sier at eggløsning finner sted 24 til 48 timer etter positiv test. Skjønner du?
Det letteste er vel å måle basaltemperatur, men det har jeg ikke satt meg inn i enda. Håper å slippe det
Krysser fingrene for at forkjølelsen ikke ødelegger noe da!
Det har skjedd meg før også. Jeg har da regnet at det stemmer bedre enn testene (har gått noen artikler rundt her hvor det har stått at det kan ta tid for LH å dukke opp i urinen). Hos meg varierer EL fra samme dag som positiv test til to dager etter.Noen her som er rutinerte tempere? FF har nå satt kryss samme dag som jeg fikk første positive EL test, kan det stemme at jeg hadde EL da eller skal jeg fortsette å gå ut ifra at jeg kun er 2 dpo? Hvor "nøye" er denne metoden?Vis vedlegget 441690