❤️IKM uke 35❤️

Her skjer det ingenting enda, men det murrer og styrer på… veldig rart, har hatt det nesten hele syklus denne gangen:/ Men er egentlig glad for lave enda, så el blir til helgen, da har vi barnefri og litt letter å få det litt hyggelig :p
Krysser fingrene for at du får det til helgen da og får lagt inn masse aksjer :happy: Her murrer det og stikker, har egentlig aldri kjent noe til EL tidligere, men denne syklusen er det skikkelig ubehagelig!
MYE murring her også denne syklusen! Håper det er tegn på at det er gullegget som modnes :smiley-angelic001

MYE murring her også denne syklusen! Håper det er tegn på at det er gullegget som modnes :smiley-angelic001
Krysser fingrene for det! :smiley-angelic001 Dagene går så uendelig tregt, eier ikke tålmodighet til sånn her venting.. Vente på TR, vente på EL, vente på IKM, vente, vente, vente! :hilarious: Så er det veldig rolig på jobb om dagene også, så har ekstra tid til å kjenne på ventingen..

IMG_5691.png
Hatt mye EL slim i 3 dager nå og plutselig var CB lilla positiv med fast smiley. Strimlene er også på tur opp nå. Da kom visst EL tidligere enn forventet, sist kom den jo mye senere enn forventet :) Så da blir det aksjelegging i kveld og i morgen

Tok ikke EL test denne gangen, så regner EL fra dagen Flo regner det + at det stemmer med alle symptomene mine. Dpo land er vell en dag etter EL? Eller tar jeg feil?
Ja, det er sånn jeg å har forstått det, men har å lest at EL kan skje samme dag som positiv test, så blir usikker. men en dag til eller fra spiller jo egentlig ingen rolle sånn rent praktisk da :hilarious:

Vis vedlegget 441498Hatt mye EL slim i 3 dager nå og plutselig var CB lilla positiv med fast smiley. Strimlene er også på tur opp nå. Da kom visst EL tidligere enn forventet, sist kom den jo mye senere enn forventet :) Så da blir det aksjelegging i kveld og i morgen
Spennende! Tar du en ny test i ettermiddag? Veldig nærme den der :happy:

Spennende! Tar du en ny test i ettermiddag? Veldig nærme den der :happy:
Ja tar en test senere i dag og mulig før jeg legger meg. Hatt første dag i bhg med lillemor i dag så dagen har gått litt i ett, testet egentlig bare på magefølelse nå så det var jo ikke helt skivebom :hilarious:

Ja tar en test senere i dag og mulig før jeg legger meg. Hatt første dag i bhg med lillemor i dag så dagen har gått litt i ett, testet egentlig bare på magefølelse nå så det var jo ikke helt skivebom :hilarious:
Så gøy, håper første dag gikk bra :joyful: Da blir det to ganske tette med andre ord?
Litt flaks må man ha da :hilarious:

Ja, det er sånn jeg å har forstått det, men har å lest at EL kan skje samme dag som positiv test, så blir usikker. men en dag til eller fra spiller jo egentlig ingen rolle sånn rent praktisk da :hilarious:
Kjenner jeg ikke orker å styre med de el-testene, for det blir en måte å forsøke å få kontroll på noe vi EGENTLIG ikke har noe som helst kontroll over :oops: Sikkert veldig fint for mange, men jeg som har stabil syklus (28-31 dager), og tydelig tegn fra kroppen min på hva som skjer, har ikke behov for det. Legger heller inn aksjer hver dag i en uke og så går det seg til:joyful:

Så gøy, håper første dag gikk bra :joyful: Da blir det to ganske tette med andre ord?
Litt flaks må man ha da :hilarious:
Ja første er født i mai 23, så blir 2 på 2 år hvis det klaffer denne pp :Heartred Jeg syntes mai var en super tid å få baby så krysser fingrene for at spiren nå sitter

Kjenner jeg ikke orker å styre med de el-testene, for det blir en måte å forsøke å få kontroll på noe vi EGENTLIG ikke har noe som helst kontroll over :oops: Sikkert veldig fint for mange, men jeg som har stabil syklus (28-31 dager), og tydelig tegn fra kroppen min på hva som skjer, har ikke behov for det. Legger heller inn aksjer hver dag i en uke og så går det seg til:joyful:
Forståelig, testing er egentlig bare stress. Jeg har aldri hatt noen symptomer på EL, men etter EXU er syklusen min blitt ustabil og jeg har vist fått kjempe vondt under EL den her gangen :arghh:

Ja første er født i mai 23, så blir 2 på 2 år hvis det klaffer denne pp :Heartred Jeg syntes mai var en super tid å få baby så krysser fingrene for at spiren nå sitter
Så gøy! Mai er nok en fin måned, så håper det klaffer for oss også :Heartred

Krysser fingrene for det! :smiley-angelic001 Dagene går så uendelig tregt, eier ikke tålmodighet til sånn her venting.. Vente på TR, vente på EL, vente på IKM, vente, vente, vente! :hilarious: Så er det veldig rolig på jobb om dagene også, så har ekstra tid til å kjenne på ventingen..
Kunne ikke vært mer enig med deg, føler akkurat det samme :schocked028

Da regner jeg med at EL er i dag. Legger inn aksjer i dag også så sier vi oss fornøyd for denne runden :Heartred Tempmålingen har gått så som så grunnet ferie og sydentur, så får se hva FF sier etterhvert når den setter kryss
IMG_5700.png
IMG_5701.png

Vil du si at jeg er 1 dpo i dag? Eller i morgen?
Jeg fikk aldri tydelige positive el-tester, men de sterkeste fikk jeg i går. I tillegg hadde jeg i går de vanlige smertene jeg får rundt el, men det er jo ikke godt å si om de kommer før, under eller etter:dontknow

Vedlegg

• IMG_0235.jpeg
    IMG_0235.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 44
Jeg fikk aldri tydelige positive el-tester, men de sterkeste fikk jeg i går. I tillegg hadde jeg i går de vanlige smertene jeg får rundt el, men det er jo ikke godt å si om de kommer før, under eller etter:dontknow
Jeg ville kanskje tenkt 1 dpo i morgen

Jeg vil si 1 DPO i dag, jeg fikk positiv Test dagen før og samme dag som jeg hadde eggløsning. Eggløsning smerter kommer som oftest dagen/når du har eggløsning

Med tanke på aksjelegging og testing ville jeg tenkt 1 DPO i morgen, så kan du heller ha det i bakhodet at du kaaan være en dag lengre! :angelic: Jeg har normalt sett hatt EL en til to dager fra første positive test, men forrige syklus hadde jeg samme dag som positiv. Så vanskelig å si noe helt sikkert bare med testing.

Back
Topp