❤️IKM uke 35❤️

Her går det merkelig sent, aldri fått så sent high på monitor før.. selv om forrige to syklusene etter MA var veldig korte så har jeg heller ikke hatt så "lang" før... Kan fortsatt skje noe i løpet av helgen, men mtp jeg pleier å ha minst to dager med high før peak så er det litt snålt... Jeg var jo redd jeg ikke skulle rekke aksjer fordi mannens hjemreise ble utsatt, men nå har det tydeligvis venta på han :P Håper det blir high i morgen så vi får gang på dette... Jeg er så sykt utolmodig og vil aldeles ikke flytte over i noe ny uke :P

Fort gjort. Aldri hatt så kort topp at jeg misset den fordi jeg slumret til 13.30. Sov ingenting i natt for jeg sprang på do for tisse minst en gang i timen, var oppblåst og hadde plagsomme murringer på høyre side. Tjohei :hilarious:

Krysser fingrene for lenger lutealfase enn 6 dager denne gangen :)

Vedlegg

• IMG_1189.jpeg
    IMG_1189.jpeg
    442,4 KB · Visninger: 57
  • IMG_1180.jpeg
    IMG_1180.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 58
Jej.. endelig skjer det noe! Kjent murringer i dag også, så om ikke jeg får noe utslag på monitor i morra skjønner jeg ingenting. For jeg tipper strimmel blir pos i løpet av morgendagen:) flaks mannen er kommet hjem så får vi startet aksjene ❤️

Vedlegg

• IMG_3538.jpeg
    IMG_3538.jpeg
    4 MB · Visninger: 39
Nå ble jeg skuffa :sad010
Kanskje det ikke blir noen eggløsning denne runden? Skal til gynekolog på tirsdag, og håper å få letrozol så jeg kan få litt mer stabil EL, og forhåpentligvis litt kortere syklus.
Det er så frustrerende å legge så mye tid og energi i prøvingen når man ikke vet om det kommer noen EL i det hele tatt!

IMG_4381.png

Nå ble jeg skuffa :sad010
Kanskje det ikke blir noen eggløsning denne runden? Skal til gynekolog på tirsdag, og håper å få letrozol så jeg kan få litt mer stabil EL, og forhåpentligvis litt kortere syklus.
Det er så frustrerende å legge så mye tid og energi i prøvingen når man ikke vet om det kommer noen EL i det hele tatt!

Vis vedlegget 441827
Huff da, skjønner du blir frustrert. Håper eggløsning din kommer snart❤️

Heia! Er det noen som har merket tegn til at befruktning har skjedd? Hvor mange dager etter EL skjer det? Herlighet, jeg husker ingenting fra de 4,5 årene vi har vært prøvere tidligere :hilarious: et annet spørsmål, er det noen som ha opplevd en liten blodstripe i el slim når el har vært?! Har hatt det siste månedene, så lurer på om det kan være på grunn av det? :nailbiting:

Heia! Er det noen som har merket tegn til at befruktning har skjedd? Hvor mange dager etter EL skjer det? Herlighet, jeg husker ingenting fra de 4,5 årene vi har vært prøvere tidligere :hilarious: et annet spørsmål, er det noen som ha opplevd en liten blodstripe i el slim når el har vært?! Har hatt det siste månedene, så lurer på om det kan være på grunn av det? :nailbiting:
Tenker du på når egget fester seg? Så en oversikt i går over når ca. det skjer, men tror det kan være alt fra 6 dpo - 12 dpo. Dette er selvfølgelig veldig individuelt. Da kan man også få festeblødning som ofte kommer rundt 10-14 dpo. Når det gjelder blod rundt el, så har jeg ikke noen erfaringer med det :happy:

Tenker du på når egget fester seg? Så en oversikt i går over når ca. det skjer, men tror det kan være alt fra 6 dpo - 12 dpo. Dette er selvfølgelig veldig individuelt. Da kan man også få festeblødning som ofte kommer rundt 10-14 dpo. Når det gjelder blod rundt el, så har jeg ikke noen erfaringer med det :happy:
Festeblødning kan også komme så tidlig som 6-10 dpo.

Misstyri - 33 - B1 - PP1 - EL 14.08 - IKM 26.08

Er helt ny på dette. Inseminering 15.08 med donor, så solomor om dette går. Går akkurat nå på Cyclogest og tok Ovitrelle 14.08. Så mildt sagt veldig spent
Velkommen, blir spennende framover :Heartred

Back
Topp