❤️IKM uke 35❤️

Hvor mange dpo og hvilke symptomer har folk?
Jeg er nå 7 dpo i følge FF, men har veldig lite symptomer. Så vidt litt svak murring et par ganger. Hvilepulsen øker sakte men sikkert i følge klokka mi. Har litt vondt i lysken/bekkenet, men det kan være fordi jeg har holdt på i hagen og her hjemme hele helgen :p Tok første testen i dag og den var selvfølgelig negativ, så da er testkjøret i gang. Har også hørt at hvis du har barn som plutselig reiser seg opp i bru og tittet mellom beina sine så er det et tegn på graviditet da de leter etter søsken. Tittet inn på babycallen på morgenen når snuppa begynte å lage lyd og fant henne sånn her. Og jeg lar meg jo ikke overbevise av sånne ting :angelic::laughing025 Forrige graviditet hadde jo også festeblødning og festedipp på temp, det har jeg ikke hatt denne runden så har ikke helt troa
IMG_5753.png
 
Hvor mange dpo og hvilke symptomer har folk?
Jeg er nå 7 dpo i følge FF, men har veldig lite symptomer. Så vidt litt svak murring et par ganger. Hvilepulsen øker sakte men sikkert i følge klokka mi. Har litt vondt i lysken/bekkenet, men det kan være fordi jeg har holdt på i hagen og her hjemme hele helgen :p Tok første testen i dag og den var selvfølgelig negativ, så da er testkjøret i gang. Har også hørt at hvis du har barn som plutselig reiser seg opp i bru og tittet mellom beina sine så er det et tegn på graviditet da de leter etter søsken. Tittet inn på babycallen på morgenen når snuppa begynte å lage lyd og fant henne sånn her. Og jeg lar meg jo ikke overbevise av sånne ting :angelic::laughing025 Forrige graviditet hadde jo også festeblødning og festedipp på temp, det har jeg ikke hatt denne runden så har ikke helt troaVis vedlegget 442027
Haha så spennende teori da! Skal se om en av mine gjør det samme - å stå i bru :hilarious:

Er enda tidlig, så kan plutselig komme mer symptomer etterhvert!

For min del så tipper jeg at jeg er 7 DPO i dag, og testen va negativ….. meeen jeg har metallsmak i munnen og influensavondt (har hatt det de to forrige graviditetene helt i starten) i kroppen, i tillegg til stikkende og kløende ubehag nederst i magen! Mister troa når testen er negativ men det er sikkert alt for tidlig å teste:smiley-bounce022
 
Jeg vurderte det selv, men konkluderte med at det var altfor tidlig! :hilarious:

Jeg tar også med meg noen tester, så får jeg springe å gjemme meg før alle står opp eller noe sånt :hilarious:

Magefølelsen sier at jeg er gravid :smiley-angelic001kjæresten kom også igår å sa at jeg er gravid, han gjorde det samme sist jeg var gravid, men det viste seg å være exu da.
Vi fikk lagt inn godt med aksjer også!

Har du noen følelse? :Heartred
Ikke sant! Klarer i alle fall ikke å gå å lure en hel uke :laughing001 :angelic:

Åå, da er det ekstra spennende med testing:smiley-angelic001 (men også litt skummelt, da fallhøyden er stor)

Vi fikk lagt inn godt med aksjer denne gangen, og alt ligger til rette for at det skal klaffe om vi er så heldig:love017 Men magefølelsen sier ingenting, hverken for eller imot:dontknow Det hadde passet så sykt bra med alle omstendigheter rundt hvis det sitter denne PP, men tør nesten ikke å tenke tanken:angelic:
 
Back
Topp