Æsj! God bedring6 Dpo her og… Dagene går såå sakte.. Samtidig så har jeg brygget på meg noe i helga, for det ble hjemmedag idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj! God bedring6 Dpo her og… Dagene går såå sakte.. Samtidig så har jeg brygget på meg noe i helga, for det ble hjemmedag idag
Samme her eller vært sikkerlig tett og hoster mye forskjølet i 1 uke nå Mye som går nå sa legen, god bedring og dagene går veldig tregt her også om det er noe trøst6 Dpo her og… Dagene går såå sakte.. Samtidig så har jeg brygget på meg noe i helga, for det ble hjemmedag idag
Har oppdatert. Lykke til Krysser fingrene for at vi ses i termingruppen for mai uansett!Bytter uke. Ser ut som det går mot positiv EL test i kveld, og da blir ikm uti uke 36 Lykke til alle sammen
Haha så spennende teori da! Skal se om en av mine gjør det samme - å stå i bruHvor mange dpo og hvilke symptomer har folk?
Jeg er nå 7 dpo i følge FF, men har veldig lite symptomer. Så vidt litt svak murring et par ganger. Hvilepulsen øker sakte men sikkert i følge klokka mi. Har litt vondt i lysken/bekkenet, men det kan være fordi jeg har holdt på i hagen og her hjemme hele helgen Tok første testen i dag og den var selvfølgelig negativ, så da er testkjøret i gang. Har også hørt at hvis du har barn som plutselig reiser seg opp i bru og tittet mellom beina sine så er det et tegn på graviditet da de leter etter søsken. Tittet inn på babycallen på morgenen når snuppa begynte å lage lyd og fant henne sånn her. Og jeg lar meg jo ikke overbevise av sånne ting Forrige graviditet hadde jo også festeblødning og festedipp på temp, det har jeg ikke hatt denne runden så har ikke helt troaVis vedlegget 442027
Ikke sant! Klarer i alle fall ikke å gå å lure en hel ukeJeg vurderte det selv, men konkluderte med at det var altfor tidlig!
Jeg tar også med meg noen tester, så får jeg springe å gjemme meg før alle står opp eller noe sånt
Magefølelsen sier at jeg er gravid kjæresten kom også igår å sa at jeg er gravid, han gjorde det samme sist jeg var gravid, men det viste seg å være exu da.
Vi fikk lagt inn godt med aksjer også!
Har du noen følelse?
Ja, fallhøyden er veldig stor!Ikke sant! Klarer i alle fall ikke å gå å lure en hel uke
Åå, da er det ekstra spennende med testing (men også litt skummelt, da fallhøyden er stor)
Vi fikk lagt inn godt med aksjer denne gangen, og alt ligger til rette for at det skal klaffe om vi er så heldig Men magefølelsen sier ingenting, hverken for eller imot Det hadde passet så sykt bra med alle omstendigheter rundt hvis det sitter denne PP, men tør nesten ikke å tenke tanken
Spennende! Jeg hadde også festedipp sist (på 3 DPO). 3 DPO i dag og ingen dipp i temperaturen. Spennende å se om det kommer eller om jeg kan bli gravid uten!Hvor mange dpo og hvilke symptomer har folk?
Jeg er nå 7 dpo i følge FF, men har veldig lite symptomer. Så vidt litt svak murring et par ganger. Hvilepulsen øker sakte men sikkert i følge klokka mi. Har litt vondt i lysken/bekkenet, men det kan være fordi jeg har holdt på i hagen og her hjemme hele helgen Tok første testen i dag og den var selvfølgelig negativ, så da er testkjøret i gang. Har også hørt at hvis du har barn som plutselig reiser seg opp i bru og tittet mellom beina sine så er det et tegn på graviditet da de leter etter søsken. Tittet inn på babycallen på morgenen når snuppa begynte å lage lyd og fant henne sånn her. Og jeg lar meg jo ikke overbevise av sånne ting Forrige graviditet hadde jo også festeblødning og festedipp på temp, det har jeg ikke hatt denne runden så har ikke helt troaVis vedlegget 442027
Spennende med tester!Jeg føler meg så teit som har testet så tidlig.. det er vel med all sannsynlighet skyggestrek Klarte ikke dy meg, spesielt når jeg ser en skygge på dagens test og ingenting i går. Tipper jeg er 7-8 dpo idag, heller mest mot 7
Vis vedlegget 442088
Jeg er på 8 dpo i dag, og har hatt mange forskjellige symptomer, som:Hvor mange dpo og hvilke symptomer har folk?
Velkommen jeg kan desverre ikke svare på det med sen EL, aldri hatt det selv heller. Men vi håper det klaffer uansettKrokanrull - 36 - B2 - PP5 - EL 19.08 - IKM 29.08
Melder meg inn her etter at jeg i går omsider fikk positiv EL-test og derfor regner med EL skjer i dag - på CD 24!! Men bedre sent enn aldri som det heter Eller er det egentlig det? Kan det ødelegge kvaliteten eller noe at EL skjer så sent?
Ser jeg henger litt etter en del av dere som er langt inne i dpo-land allerede, men veldig glad for at jeg endelig kan joine dere fra og med i morgen
7 dpo.. Klarte ikke vente lengere det var jo selvfølgelig altfor tidlig og den va negativ...
Vis vedlegget 442097
Hurra! Liker at dere er i gang! Håper på fiiine streker de nærmeste dageneDa er vi i gang
Kun én strek, og jeg forventer ikke noe annet 7 DPO Men spenningen er jo som en rus