❤️IKM uke 35❤️

Nok en gang null tro… charten underbygger den også, føler jeg.. kanskje er det ikke meningen at vi skal få en tredjemann(fjerdemann) i flokken vår :sorry: (beklager litt negativ; har hatt et par netter med dåååårligdårlig og avbrutt søvn som ikke hjelper på humøret:sorry:)
IMG_4495.jpeg

Nok en gang null tro… charten underbygger den også, føler jeg.. kanskje er det ikke meningen at vi skal få en tredjemann(fjerdemann) i flokken vår :sorry: (beklager litt negativ; har hatt et par netter med dåååårligdårlig og avbrutt søvn som ikke hjelper på humøret:sorry:)Vis vedlegget 442103
Blir spennende hva som skjer med temperaturen fremover, tenker jeg. Kan jo ha vært en festedip på 5 DPO! :nailbiting: Har du hatt det tidligere?

Nok en gang null tro… charten underbygger den også, føler jeg.. kanskje er det ikke meningen at vi skal få en tredjemann(fjerdemann) i flokken vår :sorry: (beklager litt negativ; har hatt et par netter med dåååårligdårlig og avbrutt søvn som ikke hjelper på humøret:sorry:)Vis vedlegget 442103
Sender deg mange gode klemmer:love017 Det er ikke alltid like lett å være håpefull, så jeg skal være litt ekstra håpefull for deg i dag:cat:

9 dpo i dag. Gikk på en testesmell i morges. Rfsu sin tidligtest viste negativ. Vurderer å kjøpe CB sin ultratidlig test, men vet ikke om det er verdt det. Noen erfaringer?

Hadd ikke gitt helt opp denne enda ❤️ jeg har sett på mange charter inne på «like mine» på appen der og er jammen meg ekstremt mange variasjoner som likevel er graviditet, så prøver å tenke at det er fullt mulig selv om man ikke har en chart helt etter boka ❤️

Nå har jeg vært hos gynekologen og han så ingen tegn til at eggløsning hadde vært. Så da hører jeg egentlig ikke hjemme her, men blir likevel og følger med på testene deres de neste ukene :love017 jeg har ikke peiling på hvor jeg ellers skulle høre til.

Ellers sa han at det var opplagt at jeg burde få Letrozol, med de typiske pcos-eggstokkene mine. Så nå har jeg vært på apoteket, og venter utålmodig på at TR skal komme så jeg kommer i gang med neste prøveperiode:happy:

Nå har jeg vært hos gynekologen og han så ingen tegn til at eggløsning hadde vært. Så da hører jeg egentlig ikke hjemme her, men blir likevel og følger med på testene deres de neste ukene :love017 jeg har ikke peiling på hvor jeg ellers skulle høre til.

Ellers sa han at det var opplagt at jeg burde få Letrozol, med de typiske pcos-eggstokkene mine. Så nå har jeg vært på apoteket, og venter utålmodig på at TR skal komme så jeg kommer i gang med neste prøveperiode:happy:
Bra du har fått sjekket det ut da :happy: Du er velkommen til å bli her med oss uansett :Heartred Så krysser vi fingrene for at du kommer i gang med neste prøveperiode snart :love7

Hadd ikke gitt helt opp denne enda ❤️ jeg har sett på mange charter inne på «like mine» på appen der og er jammen meg ekstremt mange variasjoner som likevel er graviditet, så prøver å tenke at det er fullt mulig selv om man ikke har en chart helt etter boka ❤️
Vi får vel se :wacky: har likevel ikke tro:hilarious:

Jeg er ikke veldig glad i den, fanget ikke opp det samme som BP sine tidlig strimler, så for min del ikke verdt det :)
Hvor får jeg kjøpt BP sine? Er det bare på billigtester.no? Trenger de denne uken i så fall, ellers kan jeg selvfølgelig bestille de på nett til en senere syklus☺️

Æsj har ingen god følelse det gikk denne mnd :laughing002 Er jo bare dpo 7, men med covid i hus og null symptom så kjenner jeg at jeg har mistet litt troa.. Veeet det er tidlig enda men :smiley-ashamed004:smiley-ashamed004

Back
Topp