❤️IKM uke 35❤️

Nok en gang null tro… charten underbygger den også, føler jeg.. kanskje er det ikke meningen at vi skal få en tredjemann(fjerdemann) i flokken vår :sorry: (beklager litt negativ; har hatt et par netter med dåååårligdårlig og avbrutt søvn som ikke hjelper på humøret:sorry:)
IMG_4495.jpeg
 
Nok en gang null tro… charten underbygger den også, føler jeg.. kanskje er det ikke meningen at vi skal få en tredjemann(fjerdemann) i flokken vår :sorry: (beklager litt negativ; har hatt et par netter med dåååårligdårlig og avbrutt søvn som ikke hjelper på humøret:sorry:)Vis vedlegget 442103
Blir spennende hva som skjer med temperaturen fremover, tenker jeg. Kan jo ha vært en festedip på 5 DPO! :nailbiting: Har du hatt det tidligere?
 
Blir spennende hva som skjer med temperaturen fremover, tenker jeg. Kan jo ha vært en festedip på 5 DPO! :nailbiting: Har du hatt det tidligere?
Tviler i grunn på det :sorry:
Hehe, til tross for at jeg har to små, så er jeg usikker på om jeg hadde det med de.. finner heller ikke igjen chartene fra de gangene:depressed:
 
Nok en gang null tro… charten underbygger den også, føler jeg.. kanskje er det ikke meningen at vi skal få en tredjemann(fjerdemann) i flokken vår :sorry: (beklager litt negativ; har hatt et par netter med dåååårligdårlig og avbrutt søvn som ikke hjelper på humøret:sorry:)Vis vedlegget 442103
Sender deg mange gode klemmer:love017 Det er ikke alltid like lett å være håpefull, så jeg skal være litt ekstra håpefull for deg i dag:cat:
 
Blenda tester på morgenen og tempen er på tur nedover. Har egentlig mistet helt troen på denne syklusen... Ingen murringer nesten. Ingen festedipp eller festeblødning
IMG_5759.jpeg
 
Back
Topp