❤️IKM uke 35❤️

Æsj har ingen god følelse det gikk denne mnd :laughing002 Er jo bare dpo 7, men med covid i hus og null symptom så kjenner jeg at jeg har mistet litt troa.. Veeet det er tidlig enda men :smiley-ashamed004:smiley-ashamed004
Så kjedelig med korona! God bedring til dere alle❤️

Kjenner meg igjen i det å miste troa… er selv «bare» 9 dpo, men føler liksom ikke helt at det satt denne måneden. Gir likevel ikke heeelt opp før 1 dag eller 2 etter ikm.
 
Herlighet som det stikker i brystene, stikker og klør. Fra en som aldri har det under mensen sååååå er jeg så spent på om det er pga graviditet. Fant ut at testene jeg har hjemme er anbefalt fra dagen man forventer mens. Med andre ord ikke tidlig test. Tips til bra tidlig tester man kan kjøpe i butikk eller apotek??
 
Æsj har ingen god følelse det gikk denne mnd :laughing002 Er jo bare dpo 7, men med covid i hus og null symptom så kjenner jeg at jeg har mistet litt troa.. Veeet det er tidlig enda men :smiley-ashamed004:smiley-ashamed004
Mye som går nå sa legen min, vært syk siden eggløsning så begynner å gå over når. Liten tro på at det skjer noe her også, jeg er 8 dpo og ikke noe tro. Har sånn mensen murringer nå som man pleier og ha dagene før mensen. Men man kan jo håpe det er feste smerter, men ikke så mye håp pga sykdom :smiley-ashamed005
 
Hvor får jeg kjøpt BP sine? Er det bare på billigtester.no? Trenger de denne uken i så fall, ellers kan jeg selvfølgelig bestille de på nett til en senere syklus☺️
Tror de bare kan bestilles på nett :(

Æsj har ingen god følelse det gikk denne mnd :laughing002 Er jo bare dpo 7, men med covid i hus og null symptom så kjenner jeg at jeg har mistet litt troa.. Veeet det er tidlig enda men :smiley-ashamed004:smiley-ashamed004
Ikke gi opp håpet, er ikke normalt med symptomer så tidlig!
 
4DPO og ekstremt merkelige drømmer :hilarious: Drømmer sjelden, så det er nesten litt travelt.
 
Back
Topp