❤️IKM uke 35❤️

Æsj har ingen god følelse det gikk denne mnd :laughing002 Er jo bare dpo 7, men med covid i hus og null symptom så kjenner jeg at jeg har mistet litt troa.. Veeet det er tidlig enda men :smiley-ashamed004:smiley-ashamed004
Så kjedelig med korona! God bedring til dere alle❤️

Kjenner meg igjen i det å miste troa… er selv «bare» 9 dpo, men føler liksom ikke helt at det satt denne måneden. Gir likevel ikke heeelt opp før 1 dag eller 2 etter ikm.

Herlighet som det stikker i brystene, stikker og klør. Fra en som aldri har det under mensen sååååå er jeg så spent på om det er pga graviditet. Fant ut at testene jeg har hjemme er anbefalt fra dagen man forventer mens. Med andre ord ikke tidlig test. Tips til bra tidlig tester man kan kjøpe i butikk eller apotek??

Æsj har ingen god følelse det gikk denne mnd :laughing002 Er jo bare dpo 7, men med covid i hus og null symptom så kjenner jeg at jeg har mistet litt troa.. Veeet det er tidlig enda men :smiley-ashamed004:smiley-ashamed004
Mye som går nå sa legen min, vært syk siden eggløsning så begynner å gå over når. Liten tro på at det skjer noe her også, jeg er 8 dpo og ikke noe tro. Har sånn mensen murringer nå som man pleier og ha dagene før mensen. Men man kan jo håpe det er feste smerter, men ikke så mye håp pga sykdom :smiley-ashamed005

Hvor får jeg kjøpt BP sine? Er det bare på billigtester.no? Trenger de denne uken i så fall, ellers kan jeg selvfølgelig bestille de på nett til en senere syklus☺️
Tror de bare kan bestilles på nett :(

Ikke gi opp håpet, er ikke normalt med symptomer så tidlig!

4DPO og ekstremt merkelige drømmer :hilarious: Drømmer sjelden, så det er nesten litt travelt.

Jeg er egentlig med i gruppa for IKM 34, men på grunn av forsinket EL så er jeg plutselig ikke sikker på om IKM er i slutten av uke 34 eller begynnelsen av uke 35 :joyful:
Sniker her innimellom fordi flere av dere er ca likt på antall DPO og det er alltids gøy med andre som er i samme båt. Slutter herved å snike og melder meg inn her også :love7

Iii123 - 36 - B2 - PP5 etter SA (PP15) EL 13/8 - IKM 2?/8

7DPO i dag :nailbiting:

Jeg er egentlig med i gruppa for IKM 34, men på grunn av forsinket EL så er jeg plutselig ikke sikker på om IKM er i slutten av uke 34 eller begynnelsen av uke 35 :joyful:
Sniker her innimellom fordi flere av dere er ca likt på antall DPO og det er alltids gøy med andre som er i samme båt. Slutter herved å snike og melder meg inn her også :love7

Jeg er også meldt inn i begge da jeg har IKM enten 25/8 eller 26/8 :joyful: Vanskelig å si om det blir 29 eller 30 dagers syklus!

Blenda tester i kveld også 7-8 dpo

IMG_5761.jpeg

Velkommen :Heartred

Moro! Hvor mange DPO er du nå? Du er vel er par dager foran meg om jeg husker rett?
Jeg er på dag 7 nå og tiden kunne ikke gått saktere…
Stemmer, jeg er 9 dpo. Og tiden går ekstremt sakte her også :arghh: Dere som har kommet kortere tenker kanskje «men du kan jo teste i morgen!». Joda, men det er fortsatt tidlig og testene kan jo være negative helt frem til typ 15 dpo…

Stemmer, jeg er 9 dpo. Og tiden går ekstremt sakte her også :arghh: Dere som har kommet kortere tenker kanskje «men du kan jo teste i morgen!». Joda, men det er fortsatt tidlig og testene kan jo være negative helt frem til typ 15 dpo…
Enig! Da jeg var gravid med datteren min fikk jeg positiv test 9DPO, da jeg ble gravid i fjor (SA) så hadde jeg helt blenda test på kvelden 10 DPO og fikk svak positiv test 12 DPO. Så det er fortsatt tidlig :)

Jeg blir veldig lei meg og i dårlig humør når jeg får negativ test og dagene frem til TR føles uholdbare fordi jeg vet at jeg ikke ble gravid, samtidig som det fortsatt er et veldig lite håp:smiley-angelic001
For å skåne meg selv (og samboer :joyful:) prøver jeg å vente lengst mulig mot IKM før jeg tester:love2

Enig! Da jeg var gravid med datteren min fikk jeg positiv test 9DPO, da jeg ble gravid i fjor (SA) så hadde jeg helt blenda test på kvelden 10 DPO og fikk svak positiv test 12 DPO. Så det er fortsatt tidlig :)

Jeg blir veldig lei meg og i dårlig humør når jeg får negativ test og dagene frem til TR føles uholdbare fordi jeg vet at jeg ikke ble gravid, samtidig som det fortsatt er et veldig lite håp:smiley-angelic001
For å skåne meg selv (og samboer :joyful:) prøver jeg å vente lengst mulig mot IKM før jeg tester:love2
Det er akkurat disse «solskinnshistoriene» som ødelegger meg, også. Jeg vet at NOEN, en eller annen gang har fått positiv test sykt tidlig.

Enig i at det aller beste er å vente lengst mulig, for å unngå denne berg- og dalbanen av følelser. Hvis det ikke klaffer denne måneden, så skal jeg vente til 14 dpo neste gang!! Jeg lover:laughing002

Dagens 6DPO sammenlignet med grafen jeg ble gravid med B1, samt de to grafene jeg har blitt gravid på. Ser en utelukkende på temp er det ganske likt, da spesielt rundt EL og DPO. Det ser hvertfall ut som at lutealfasen blir lenger enn 5-6 dager lang :)

Vedlegg

• IMG_1358.jpeg
    IMG_1358.jpeg
    786,9 KB · Visninger: 27
  • IMG_1359.jpeg
    IMG_1359.jpeg
    407,6 KB · Visninger: 26
  • IMG_1361.jpeg
    IMG_1361.jpeg
    496,9 KB · Visninger: 26
8 DPO, morgenurin :cat:
Like hvit som forventet. Har null symptomer, og det tar jeg som et godt tegn da jeg ikke hadde det så tidlig i de andre svangerskapene:angelic:

(Dere som får lagt inn stort bilde i selve innlegget, hva gjør dere for å få til det?:cat:)

Vedlegg

• IMG_0390.jpeg
    IMG_0390.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 56
Velger full størrelse :)

Like hvit som forventet. Har null symptomer, og det tar jeg som et godt tegn da jeg ikke hadde det så tidlig i de andre svangerskapene:angelic:

(Dere som får lagt inn stort bilde i selve innlegget, hva gjør dere for å få til det?:cat:)

Vedlegg

• IMG_1363.jpeg
    IMG_1363.jpeg
    518,3 KB · Visninger: 40

Heldigvis enda tidlig da, så håpet er ikke ute enda! :happy:

Trykk på den knappen jeg har ringt ut, så blir bildet med i innlegget
IMG_4650.jpeg

Hvor får jeg kjøpt BP sine? Er det bare på billigtester.no? Trenger de denne uken i så fall, ellers kan jeg selvfølgelig bestille de på nett til en senere syklus☺️
Jeg har bare funnet de på ulike nettsider ja :/ men ellers synes jeg make sure sine strimler er greie og veldig sensitive, så lenge man er klar over at de kan gi skyggestreker ❤️ men nå var det gjerne du som skreiv du ikke likte de eller går det litt i surr her :p

Back
Topp