❤️IKM uke 35❤️

8-9 dpo og blenda tester

IMG_5768.jpeg

Spennende med så mange som er begynt å teste nå!:) Jeg er i følge FF 5 dpo men i følge Premom er jeg bare 4, og tror det er det som stemmer. Tempkurven min er litt snål enda, men nå er hvertfall temp stort sett høyere. Det er litt rot med målingene mine for driver å våkner, så legger inn en temp i Premom og en i FF alt etter som hvem av de jeg velger :p men i det store hele antar jeg hvertfall EL har vært, så det er bra. Ellers har jeg altså fått helt syyyyke drømmer to siste dagene…. Jeg husker jeg har hatt det før i svangerskap men klarer ikke huske om det skjedde så tidlig. Tror nok heller det er fordi jeg er så spent i kroppen pg driver å våkner og dermed sover annerledes. Men hadde vært stilig om det var ett tegn, til og med så tidlig. Føles som en eeeevighet til å vente til 9/10 dpo å få ett svar……

Happy med dette temp-hoppet i dag! Ikke sikkert det betyr graviditet, men taler hvert fall for et høyere hormonnivå, og det tar jeg imot! Andre syklus etter fødsel nå, og sist syklus var det lav temp-stigning etter EL, og generelt lave LH-verdier før EL. Denne runden er det litt bedre. Så om det ikke skulle sitte nå, så føler jeg kroppen er mer på vei til å bli klar igjen!
IMG_8561.jpeg

Heldigvis enda tidlig da, så håpet er ikke ute enda! :happy:

Trykk på den knappen jeg har ringt ut, så blir bildet med i innlegget
Vis vedlegget 442195

Der var den ja! Takk for hjelpen, dere :love017

Det er heldigvis veldig tidlig enda, så skuffelsen er ikke der enda:angelic: Ser at det er flere som har testet hvitt nå 8 dpo, og det er jo på en måte veldig godt å se at flesteparten faktisk ikke slår ut så tidlig:cat: Også blir det suuuper spennende å følge med på hvilke tester som slår ut etterhvert:smiley-angelic001

Jeg har bare funnet de på ulike nettsider ja :/ men ellers synes jeg make sure sine strimler er greie og veldig sensitive, så lenge man er klar over at de kan gi skyggestreker ❤️ men nå var det gjerne du som skreiv du ikke likte de eller går det litt i surr her :p
Nei, jeg har aldri prøvd de. Men holder meg litt unna nå som så mange har fått skygge☺️

Er det for tidlig å teste på 6dpo? :smiley-ashamed005:smiley-angelic001
Spør du meg, så er det for tidlig. Det er ikke sikkert egget er festet en gang, så da vil det ikke produseres noe hcg. Tidligst 9 dpo hadde jeg anbefalt. (Men selvfølgelig bestemmer du helt selv, sier dette bare så du ikke blir skuffet dag etter dag frem til testene faktisk kan si deg noe).

Nå er det rett før det braker løs med folk som går inn i 9 og 10 dpo...noen enda lenger? Jeg har vært borte fra jobb noen dager pga andre ting og tenkte at NÅ skulle jeg klarer å konsentrere meg hvertfall, er jo bare 4/5 dpo.. men neida, rett inn her å scrolle i stedet.. Jeg virkelig virkelig takler så dårlig dpo dagene.......

Der var den ja! Takk for hjelpen, dere :love017

Det er heldigvis veldig tidlig enda, så skuffelsen er ikke der enda:angelic: Ser at det er flere som har testet hvitt nå 8 dpo, og det er jo på en måte veldig godt å se at flesteparten faktisk ikke slår ut så tidlig:cat: Også blir det suuuper spennende å følge med på hvilke tester som slår ut etterhvert:smiley-angelic001
Ja, det er på en måte betryggende at det er veldig få som får positiv test så tidlig :hilarious:

Er det for tidlig å teste på 6dpo? :smiley-ashamed005:smiley-angelic001
Jeg gjorde det, men det er litt tidlig :hilarious:

Kan det ha vært festedipp 8 dpo??
Vis vedlegget 442220
Ja, det er vel absolutt mulig! Krysser fingrene for det :smiley-angelic001

Mellom 5 :hilarious: og 7 dpo, alt etter hvilken app jeg ser på:hilarious: å blenda, akkurat som forventa:sorry:
Vis vedlegget 442228
5-7dpo er jo veldig tidlig da! Så er fortsatt store muligheter for positiv test :happy:

Nå er det rett før det braker løs med folk som går inn i 9 og 10 dpo...noen enda lenger? Jeg har vært borte fra jobb noen dager pga andre ting og tenkte at NÅ skulle jeg klarer å konsentrere meg hvertfall, er jo bare 4/5 dpo.. men neida, rett inn her å scrolle i stedet.. Jeg virkelig virkelig takler så dårlig dpo dagene.......
Jeg blir super stresset i dpo land.. Klarer ikke konsentrere meg i mer enn veldig korte perioder, dagene går jo ikke framover, føles ut som det var igår jeg hadde eggløsning, men det er jo ei uke siden :hilarious:

Ja, det er på en måte betryggende at det er veldig få som får positiv test så tidlig :hilarious:

5-7dpo er jo veldig tidlig da! Så er fortsatt store muligheter for positiv test :happy:

Jeg blir super stresset i dpo land.. Klarer ikke konsentrere meg i mer enn veldig korte perioder, dagene går jo ikke framover, føles ut som det var igår jeg hadde eggløsning, men det er jo ei uke siden :hilarious:
Ja jeg kjenner at jeg blir helt sånn utladet av det!! Krever tydeligvis en haaau med hjernekapasitet.. mens mannen bare går rundt og surrer og virker ikke berørt i det hele tatt... :/

Hvordan klarer du å svare mange på en gang forresten? På mobil eller pc? :)

Ja jeg kjenner at jeg blir helt sånn utladet av det!! Krever tydeligvis en haaau med hjernekapasitet.. mens mannen bare går rundt og surrer og virker ikke berørt i det hele tatt... :/

Han hjemme blir stresset av at jeg stresser rundt, hjernen går på høygir døgnet rundt :hilarious:

Trykk svar på første innlegg, skriv svar, scroll opp og trykk svar på neste, osv. Før du trykker på send svar. Funker på både mobil og pc (litt enklere på pc da) :happy:

Tror vel mest på 7, fikk svak positive 9dpo med begge de vi har, så ja er tidlig :hilarious: ikke at jeg tror jeg får positiv heller men:sorry:

Ja!! Så dårlig gjort at mennene er helt uberørt!

Mye som går nå sa legen min, vært syk siden eggløsning så begynner å gå over når. Liten tro på at det skjer noe her også, jeg er 8 dpo og ikke noe tro. Har sånn mensen murringer nå som man pleier og ha dagene før mensen. Men man kan jo håpe det er feste smerter, men ikke så mye håp pga sykdom :smiley-ashamed005
Ja veldig mye akkurat nå :hungover: Ja vanskelig å tyde symptomer.. Har så til grader gravid symptomer hver mnd, men denne mnd er det nada, så håper det er et tegn :laughing021

Skal i bryllup på fredag. Da er jeg dpo 10. Om testen er negativ, skal jeg satse på å tørre å drikke alkohol? Herregud jeg har nesten ikke turt å drukket alkohol siste året, og det høres sikkert kjempeteit ut.. Men er så redd for at det skal ødelegge om dere skjønner, samtidig så har jeg lyst å slå ut håret og :happy5Samtidig om jeg skal holde meg edru, så vil jeg ikke at folk skal begynne sånn : «er hu gravid?» :laughing002

Skal i bryllup på fredag. Da er jeg dpo 10. Om testen er negativ, skal jeg satse på å tørre å drikke alkohol? Herregud jeg har nesten ikke turt å drukket alkohol siste året, og det høres sikkert kjempeteit ut.. Men er så redd for at det skal ødelegge om dere skjønner, samtidig så har jeg lyst å slå ut håret og :happy5Samtidig om jeg skal holde meg edru, så vil jeg ikke at folk skal begynne sånn : «er hu gravid?» :laughing002
Hadde fint drukket litt og kost meg om testen er negativ tar ingen skade av en bitteliten fyllekule, de aller fleste lever jo som normalt frem til positiv test :)

Back
Topp