❤️IKM uke 35❤️

Festeblødning??

Ørlite spor av blod i utflod i dag!! Men jeg er bare 5 dpo, på nippet til 6 dpo. Så 5-6 dpo, etter når jeg hadde LH-peak. Er ikke det for tidlig for festeblødning?

Hadde festeblødning med andremann, men den kom senere. Og minnet mer om forstadiet til mens.

Festeblødning??

Ørlite spor av blod i utflod i dag!! Men jeg er bare 5 dpo, på nippet til 6 dpo. Så 5-6 dpo, etter når jeg hadde LH-peak. Er ikke det for tidlig for festeblødning?

Hadde festeblødning med andremann, men den kom senere. Og minnet mer om forstadiet til mens.
Tror det er innafor altså.
IMG_0028.png

Så leit å høre, det er energikrevende når man blir så oppslukt i denne bobla:sorry:

Du kunne ikke tenkt deg å tatt en pause neste PP da? Prøve å få tankene og fokuset over på noe annet for en mnd. Det hjalp i alle fall psyken min når vi skulle prøve på nr 2. Holdt på i 8 mnd, før jeg ble helt nødt for å ta en pause. Og det var veldig godt. Det ga liksom et litt annet mot når vi startet prøvingen igjen måneden etter:Heartred
Tror ikke jeg "klarer" å legge det fra meg heller, har så lyst til å bli gravid så fort som mulig å føler jo at sjansene er dårligere hvis ikke man gjør alt for å optimalisere

Kjenner at jeg ikke har det noe godt om dagen. Får det sånn hver runde rundt den tiden her og synes det er line tungt hver gang. Føler meg helt ubrukelig i hverdagen fordi jeg bare tenker på baby og graviditet, tenker bare på testing. Føler aldri at jeg har ordentlig troa på at det skal gå og tar sorgene på forskudd, er vel er forsvarsmekanisme... Tanken på å skulle gå enda en mnd i møte med prøving og venting gjør meg bare demotivert og lei meg... Selv om dette bare er PP 2 denne runden så synes jeg det er skikkelig tøft. Samboer prøver å holde motivasjonen min oppe, men dagene på jobb går så sakte...
Jeg føler virkelig med deg. Denne prøvingen og venting tar virkelig på kroppen, jeg er akkurat lik som tar sorgene på forskudd, men prøver selvfølgelig å tenke positivt. Krysser fingrene for at det går denne gangen, så slipper vi mer prøving og venting :Heartred

Veldig sterke mensen smerter aktig i dag 9 dpo. Er løpet kjørt da? Er jo en stund til mensen enda. Kan vel ikke gå da om man får sånn mensen murringer, ganske vondt i dag faktisk, sånn kramper et godt stykke under navlen eller livmor hehe om den ligger der sånn ca. Om noen har noen erfaringer med evt tidlig gravid mensen smerter ish, føler liksom at løpet er kjørt denne runden også. Slitsom prosess for psyken merker jeg med å prøve å bli gravid. Skal i alle fall sende inn ivf papirer på tirsdag når vi skal ha møte med gyn vår. Om noen har noe erfaring med disse mensen kramper i dpo land :schocked028 :laughing001
Kan ikke svare angående tidlig mensensmerter, da jeg veldig sjelden kjenner noe til det. Men når jeg fikk positiv test sist, så kjente jeg litt murringer i dagene før. 9dpo er jo fortsatt tidlig, så er jo fortsatt håp da :Heartred

Hilly123- 34 - B2 - PP2 - EL 20.08 - IKM 1.9 ☺️
Velkommen :Heartred

Festeblødning??

I følge det jeg har lest, så er det mulig med festeblødning så tidlig, men vil muligens ta litt tid før det slå ut på testen da. Krysser fingrene for at det var det da :Heartred

Hadde et lite håpe når jeg tok make sure strimmeltest. Har tatt de hele uken, og først idag kunne jeg se veldig svak rosa strek. Er der kun jeg som ser den? Er muligens litt tidlig å teste enda. Er det noen flere som ser noe her?
Vis vedlegget 442294

Tok så en tidlig test da jeg ble så spent. Den var negativ :shifty:
Vis vedlegget 442295
Jeg ser noe antydninger, men det er vanskelig å si. Er jo enda veldig tidlig da!

Jeg ser noe antydninger, men det er vanskelig å si. Er jo enda veldig tidlig da!
Ja det er sant! Er ganske tidlig enda. Og tipper at den tidligtesten jeg tok må ha en viss mengde hcg for å slå ut, men må en strimmeltest kan man jo se en eventuell økning :shy:

Hadde et lite håpe når jeg tok make sure strimmeltest. Har tatt de hele uken, og først idag kunne jeg se veldig svak rosa strek. Er der kun jeg som ser den? Er muligens litt tidlig å teste enda. Er det noen flere som ser noe her?
Vis vedlegget 442294

Tok så en tidlig test da jeg ble så spent. Den var negativ :shifty:
Vis vedlegget 442295
Jeg ser strek!:excited001 Hvor mange DPO er du?

Test fra i går 7-8 DPO:
IMG_5116.jpeg

Test fra i dag 8-9 DPO:
IMG_5128.jpeg

Jeg ser tydelig forskjell på gårdagens test og dagens. Selvom clear blue ikke var enig i det.:hilarious:

Så gøy! Har tatt de hele uken (vet at det er alt for tidlig), og idag er første gang jeg så en svak strek.

Jeg er ganske sikker på at jeg er 8 eller 9 DPO idag :shy:
Da håååper jeg den holder seg og blir sterkere :smiley-angelic001

9 DPO, morgenurin:cat:
Ingen antydning til strek her enda, den er så hvit som hvitt kan bli:hilarious: Men det er enda tidlig, så jeg har ikke mistet håpet:Heartred

IMG_0394.jpeg

Det er så pirrende å se alle testene som kommer inn nå asså!! Håper det blir positive tester snart som dukker opp her!! :dance008:dance018

Jeg drakk så mye vann i går jeg, at vannet er fortsatt utvannet i dag.. Såå droppet den testen idag tidlig.. Skikkelig bæsj men :wtf:

Er det forresten noen som bruker å sjekke livmorstappen underveis?

Festeblødning??

Krysser fingra for at der var festeblødning! :Heartpink

Ja det er sant! Er ganske tidlig enda. Og tipper at den tidligtesten jeg tok må ha en viss mengde hcg for å slå ut, men må en strimmeltest kan man jo se en eventuell økning :shy:
Tidligtestene må vel ha 10 mlU/ml, en vanlig må ha rundt 25 mlU/ml. kan jo ta litt tid før man faktisk har den mengden hcg. Så vi lever i håpet noen dager til :Heartred

Er fortsatt tidlig så plutselig kan den slå ut. Er dette tidlig eller vanlig test? :Heartred
Det er tidligtest, men er jo veldig tidlig. Men er så vanskelig å vente på at noe kanskje skal skje.. :Heartred

Det er så pirrende å se alle testene som kommer inn nå asså!! Håper det blir positive tester snart som dukker opp her!! :dance008:dance018

Jeg drakk så mye vann i går jeg, at vannet er fortsatt utvannet i dag.. Såå droppet den testen idag tidlig.. Skikkelig bæsj men :wtf:

Er det forresten noen som bruker å sjekke livmorstappen underveis?
Jeg drikker alltid mye vann, så håper det er derfor de positive testene lar vente på seg, haha :hilarious:

Nei, har aldri sjekket livmortappen :bored:

Tidligtestene må vel ha 10 mlU/ml, en vanlig må ha rundt 25 mlU/ml. kan jo ta litt tid før man faktisk har den mengden hcg. Så vi lever i håpet noen dager til :Heartred

Det er tidligtest, men er jo veldig tidlig. Men er så vanskelig å vente på at noe kanskje skal skje.. :Heartred

Jeg drikker alltid mye vann, så håper det er derfor de positive testene lar vente på seg, haha :hilarious:

Nei, har aldri sjekket livmortappen :bored:
Ja får satse på det :laughing002

Back
Topp