❤️IKM uke 35❤️

12 dpo og helt blenda tidligtest i dag morres. Har ikke fått så mye som en skyggestrek på noen av testene en gang. Har mista troen nåVis vedlegget 442405
Kan jo fortsatt være tidlig? Når man tester tidlig :smiley-ashamed008 Tøff du hehe…Jeg tør aldri å teste tidlig, venter alltid så mensen dukker opp blir jeg kjempe skuffa og lei meg! For jeg vet tester jeg tidlig vil jeg bare gå helt kokko på psyken. Tøft nok nå å vente på har man blitt gravid eller kommer mensen. Denne gangen har kun hatt mensen kramper som kommer og går. Pleier og ha ømme pupper noen dager før mensen, men ikke nå! Merker ingenting nesten rart men kroppen er rar i denne prøve tiden:woot:

Kan jo fortsatt være tidlig? Når man tester tidlig :smiley-ashamed008 Tøff du hehe…Jeg tør aldri å teste tidlig, venter alltid så mensen dukker opp blir jeg kjempe skuffa og lei meg! For jeg vet tester jeg tidlig vil jeg bare gå helt kokko på psyken. Tøft nok nå å vente på har man blitt gravid eller kommer mensen. Denne gangen har kun hatt mensen kramper som kommer og går. Pleier og ha ømme pupper noen dager før mensen, men ikke nå! Merker ingenting nesten rart men kroppen er rar i denne prøve tiden:woot:
Det kan være for tidlig, men føler det bare på meg at det ikke sitter. Neste gang skal jeg vente til tidligst 14 dpo med å teste, evt. til mensen kommer. Orker ikke dette flere ganger nei, med all den spekuleringen og negative tester.

Lurer på om jeg klarer å vente til søndag 9 dpo med å teste denne gangen, hver gang tror jeg at jeg skal klare det, hver gang failer jeg og river i en gjerne helt fra 6 dpo... men kjenner jeg mistet skikkelig piffen nå... har ingen murringer i det hele tatt, og det har jeg hatt før ved graviditeter så har en skikkelig down day i dag... :/

Lurer på om jeg klarer å vente til søndag 9 dpo med å teste denne gangen, hver gang tror jeg at jeg skal klare det, hver gang failer jeg og river i en gjerne helt fra 6 dpo... men kjenner jeg mistet skikkelig piffen nå... har ingen murringer i det hele tatt, og det har jeg hatt før ved graviditeter så har en skikkelig down day i dag... :/
Hvis jeg hadde vært deg nå, så hadde jeg hentet så lenge som mulig. Spesielt hvis du ikke har noen symptomer. Ulempen med å teste allerede 6 dpo er at det fort er over en uke til mensen hvis den skulle være negativ…

Måtte redigere bildet litt siden to av dere skriver dere så noe.. :smiley-angelic006
IMG_4506.jpeg

Absolutt mulig! Jeg fikk også det med min, men med mindre du har gjort IVF så er du jo ikke heeelt sikker på eggløsning, befruktning og når egget ble blastocyst etc :)
Er ikke noe ivf inn i bildet her, nei :hilarious: stoler jeg mest på ff, er jeg 9 dpo, stoler jeg derimot på premom, er jeg 7 dpo:hilarious: så ikke vet jeg.. har likevel ikke tro da.. så om det er streker, tipper jeg på skygge.. selv om det er tre ulike merker..:confused013

Er ikke noe ivf inn i bildet her, nei :hilarious: stoler jeg mest på ff, er jeg 9 dpo, stoler jeg derimot på premom, er jeg 7 dpo:hilarious: så ikke vet jeg.. har likevel ikke tro da.. så om det er streker, tipper jeg på skygge.. selv om det er tre ulike merker..:confused013

Hehe okei, men du har tatt eggløsningstest så du vet ca når eggløsning har vært?

Det kan være for tidlig, men føler det bare på meg at det ikke sitter. Neste gang skal jeg vente til tidligst 14 dpo med å teste, evt. til mensen kommer. Orker ikke dette flere ganger nei, med all den spekuleringen og negative tester.
Ja gjør som meg, jeg tester ikke ass før mensen er evt forsinket. Aldri testet heller for mensen har kommet :woot: Slipper man mer stress

Harepus91 - 32 - B3 - PP1 - EL 16/8 - IKM 29/8

Håper ikke det er for sent å melde seg på. Har fulgt med litt i kulissene og det er både spennende og til å bli gal av:nailbiting:

Dette blir vår første PP men det ble bare en runde i halmen, 2 dager før antatt EL. Så sjansene er jo der.

Røk på første test i går, 6 dpo og der var det en svak strek/skygge. Litt småpanikk da, har tvillinger fra før. Men to tester senere på kvelden og test på morgenurin i dag var totalt blenda. Tom for tester nå, så nå må denne testetøsa vente noen dager.

Ganske nøyaktig 5 år siden forrige graviditet så føler mye er glemt.

Helt blenda, kanskje antydning til skygge på cb ultra tidlig. Men de testene har jeg lest bare er p styre unna.. mister helt håpet jeg, når jeg tester negativt nå. Kan man gå fra helt blenda til strek fra 9-10 dpo? Eller burde jeg bare forberede meg på at det ikke gikk..

Back
Topp