MiloLilo
Glad i forumet
Men jeg syns jeg ser noe på den nederste eller?8-9dpo.. trodde jeg så noe på den ene.. men tror jeg bare lurte meg selv…
Vis vedlegget 442398
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men jeg syns jeg ser noe på den nederste eller?8-9dpo.. trodde jeg så noe på den ene.. men tror jeg bare lurte meg selv…
Vis vedlegget 442398
10 dpo skal jeg være i dag. 11 i morgen, og jeg er jo nå skikkelig spent og har skyhøye forventninger for testen i morgen tidligSyns jeg kan se noooooe Hvor mange dpo?
Noen sier øverst, noen sier nederst, noen sier alle vet ikke helt hva jeg skal tro blir nok noen nye tester i morgenMen jeg syns jeg ser noe på den nederste eller?
Krysser fingrene10 dpo skal jeg være i dag. 11 i morgen, og jeg er jo nå skikkelig spent og har skyhøye forventninger for testen i morgen tidlig
Da er jeg spent på å se strimler her i morgen, og håååper for oss alle at de er positiveNoen sier øverst, noen sier nederst, noen sier alle vet ikke helt hva jeg skal tro blir nok noen nye tester i morgen
Har lagt klart både strimler, en cb og en first responsDa er jeg spent på å se strimler her i morgen, og håååper for oss alle at de er positive
Det føles alltid ut som en evighet de dagene man venter på å teste ja, haha Gleder meg til å følge med, syns det er såå spennende med andres tester. Og hvertfall når du føler at det har klaffet denne gangenSå spennende med all testingen her om dagen! Syns jeg ligger så langt bak når jeg bare er 4 dpo i dag
Men jeg er helt overbevist om at jeg er gravid denne runden da. Fallhøyden kunne ikke vært større tenker å vente til neste torsdag med å teste. Da er jeg 10 dpo. Føles som 900 år til sist kom tr på 10 dpo så det kan bli en spennende dag
Hatt en god følelse på de siste pp-ene også, uten videre suksess Men i går var jeg helt overbevist om at dette går veien. Litt mindre overbevist i dag nå når jeg har fått sove på det, men godfølelsen er der fortsatt så håper håper!Det føles alltid ut som en evighet de dagene man venter på å teste ja, haha Gleder meg til å følge med, syns det er såå spennende med andres tester. Og hvertfall når du føler at det har klaffet denne gangen
Jeg ser noe på de redigerte!Vet ikke hva jeg skal tro.. temphopp, men negative(?) tester…Vis vedlegget 442474Vis vedlegget 442475Vis vedlegget 442476Vis vedlegget 442478Vis vedlegget 442477
Kan se hint til strek på denne, men så har de vel blit kjente for skyggestreker i det siste… (selv om jeg ikke har fått noen av de )
Spennende tider det her Elsker denne deler av prøveperiodenHatt en god følelse på de siste pp-ene også, uten videre suksess Men i går var jeg helt overbevist om at dette går veien. Litt mindre overbevist i dag nå når jeg har fått sove på det, men godfølelsen er der fortsatt så håper håper!
Håper testen din i dag gir deg gode svar jeg er spent på å se!
Altså, jeg ser definitivt noe på alle sammen? Dette er jo kjempe spennende! Hvor mange dpo er du sa du?Vet ikke hva jeg skal tro.. temphopp, men negative(?) tester…Vis vedlegget 442474Vis vedlegget 442475Vis vedlegget 442476Vis vedlegget 442478Vis vedlegget 442477
Kan se hint til strek på denne, men så har de vel blit kjente for skyggestreker i det siste… (selv om jeg ikke har fått noen av de )
Hmmm.. hvis jeg legger godvilja til, kan jeg se noe jeg også.. men så usikkerJeg ser noe på de redigerte!
Gjør du? Hmmm… mellom 8-10 dpo, hvor 9 dpo kanskje er mest sannsynlig..Altså, jeg ser definitivt noe på alle sammen? Dette er jo kjempe spennende! Hvor mange dpo er du sa du?
Jeg kan ikke si jeg ser noe annet enn skyggestrek eventuelt, men det er nok andre som har bedre streksyn enn meg eventueltVet ikke hva jeg skal tro.. temphopp, men negative(?) tester…Vis vedlegget 442474Vis vedlegget 442475Vis vedlegget 442476Vis vedlegget 442478Vis vedlegget 442477