❤️IKM uke 35❤️

Syns jeg kan se noooooe :smiley-angelic006 Hvor mange dpo?
10 dpo skal jeg være i dag. 11 i morgen, og jeg er jo nå skikkelig spent og har skyhøye forventninger for testen i morgen tidlig:nailbiting:

Noen sier øverst, noen sier nederst, noen sier alle :hilarious: vet ikke helt hva jeg skal tro:wacky: blir nok noen nye tester i morgen:smiley-angelic006
Da er jeg spent på å se strimler her i morgen, og håååper for oss alle at de er positive :love017

Så spennende med all testingen her om dagen! Syns jeg ligger så langt bak når jeg bare er 4 dpo i dag :hilarious:

Men jeg er helt overbevist om at jeg er gravid denne runden da. Fallhøyden kunne ikke vært større:hilarious: tenker å vente til neste torsdag med å teste. Da er jeg 10 dpo. Føles som 900 år til:facepalm: sist kom tr på 10 dpo så det kan bli en spennende dag :nailbiting:

Så spennende med all testingen her om dagen! Syns jeg ligger så langt bak når jeg bare er 4 dpo i dag :hilarious:

Men jeg er helt overbevist om at jeg er gravid denne runden da. Fallhøyden kunne ikke vært større:hilarious: tenker å vente til neste torsdag med å teste. Da er jeg 10 dpo. Føles som 900 år til:facepalm: sist kom tr på 10 dpo så det kan bli en spennende dag :nailbiting:
Det føles alltid ut som en evighet de dagene man venter på å teste ja, haha :hilarious: Gleder meg til å følge med, syns det er såå spennende med andres tester. Og hvertfall når du føler at det har klaffet denne gangen:excited001:love017

Det føles alltid ut som en evighet de dagene man venter på å teste ja, haha :hilarious: Gleder meg til å følge med, syns det er såå spennende med andres tester. Og hvertfall når du føler at det har klaffet denne gangen:excited001:love017
Hatt en god følelse på de siste pp-ene også, uten videre suksess :laughing002 Men i går var jeg helt overbevist om at dette går veien. Litt mindre overbevist i dag nå når jeg har fått sove på det, men godfølelsen er der fortsatt så håper håper!

Håper testen din i dag gir deg gode svar❤️ jeg er spent på å se!

IMG_8580.jpeg

8 DPO og blenda test. Kjente jeg ble litt skuffet siden jeg våknet til denne temperaturen i dag:
IMG_8582.jpeg

Æsj, så var streken borte. Det var nok bare en skyggestrek. 11 DPO morgen på denne.
Nå forventer jeg egentlig å se noe hvis det hadde vært liv laga, så jeg mistet det håpet jeg hadde i går i alle fall :hilarious:
Da blir det øl til maten i dag:cat:

IMG_0444.jpeg

Hatt en god følelse på de siste pp-ene også, uten videre suksess :laughing002 Men i går var jeg helt overbevist om at dette går veien. Litt mindre overbevist i dag nå når jeg har fått sove på det, men godfølelsen er der fortsatt så håper håper!

Håper testen din i dag gir deg gode svar❤️ jeg er spent på å se!
Spennende tider det her:love017 Elsker denne deler av prøveperioden:cat:
Min test var ikke like spennende som i går, den var ganske blank:sorry:

Vet ikke hva jeg skal tro.. temphopp, men negative(?) tester…Vis vedlegget 442474Vis vedlegget 442475Vis vedlegget 442476Vis vedlegget 442478Vis vedlegget 442477
Kan se hint til strek på denne, men så har de vel blit kjente for skyggestreker i det siste… (selv om jeg ikke har fått noen av de :confused013 )
Jeg kan ikke si jeg ser noe annet enn skyggestrek eventuelt, men det er nok andre som har bedre streksyn enn meg eventuelt ❤️
Har du testa progesteron i lutealfase? Jeg tenkte jeg skulle få gjort det igjen mtp at jeg ikke alltid har hatt så høy tempstigning og har forstått det kan være ett tegn på lavt progesteron? Og dermed kan ha nytte av medisinstøtte. Ikke at jeg vet noe spesifikt om dette altså, og det står så mye ulikt rundt om. Men var bare tips eventuelt :)

Back
Topp