❤️IKM uke 35❤️

Mener jeg bestilte den direkte fra miracare, kan sende deg link :) de er noe prizy, men jeg eeeeeelsker min:hilarious:
Så gøy! For jeg synes egentlig CB monitoren er litt for «enkel» og gir ikke helt reelt bilde mtp at den er låst på to dager meg høy og alt det der. Ja dette så virkelig ut som noe jeg kunne like altså.. spørs om mannen synes det er verdt det da :p
 
Så gøy! For jeg synes egentlig CB monitoren er litt for «enkel» og gir ikke helt reelt bilde mtp at den er låst på to dager meg høy og alt det der. Ja dette så virkelig ut som noe jeg kunne like altså.. spørs om mannen synes det er verdt det da :p
Hehe, kjøpte min uten at han viste noe, tjener tross alt mine egne penger :smiley-angelic006
 
Nå maser jeg.. men føler liksom at det er noooooe på de andre testene jeg har tatt i dag… noen som vet om den cb digital ultra early slår ut litt seint?
IMG_4522.jpeg
IMG_4516.jpeg
 
Jeg kunne sikkert prøvd å teste nå, men orker ikke enda :wacky:
Blir så oppslukt i det, tenker ikke på annet omtrent, og skuffa ved negativ.
IKM på torsdag. Pleier å begynne å spotte 3-4 dager før mensen, så venter spent her nå :nailbiting:
Ble ikke så mange aksjer denne mnd, men håper vi traff på riktige dager allikevel.
 
Jeg kunne sikkert prøvd å teste nå, men orker ikke enda :wacky:
Blir så oppslukt i det, tenker ikke på annet omtrent, og skuffa ved negativ.
IKM på torsdag. Pleier å begynne å spotte 3-4 dager før mensen, så venter spent her nå :nailbiting:
Ble ikke så mange aksjer denne mnd, men håper vi traff på riktige dager allikevel.
Har du alltid spottet 3-4 dager før mensen? Jeg har plutselig begynt med det nå, og lurer derfor på om det er normalt… :)
 
Jeg syns jeg ser noe på CB testen, men har i grunn litt gitt opp å tyde de der, den er liten luring. Men plutselig kan det jo være noe og, hvor mange dpo er du igjen?
Jeg veeet.. derfor er jeg egentlig bare ennå mer usikker... dog har jeg aldri fått så mye som en skygge på de, uten å faktisk ha vært gravid... men sist gang var jo 2/3 år siden.. så mye kan ha skjedd på den tiden... :dead: er vel ca 9 dpo tror jeg..
 
Havna visst (surprise) på testkjøret allerede ! 7 eller 8 dpo.. streken er singel så langt øyet kan se ! Hadde noe ørlite blodfarget utflod i ste, håper ikke det er fordi jeg løftet ett badekar og fikk det litt fort i magen :( ellers blødde jeg også i tannkjøttet i går kveld, pleier jeg ikke ha ? Føler jeg minnes det sist jeg var gravid men ikke så tidlig ? Hmm.. er såååå redd for nedtur nå!
IMG_3772.jpeg
 
Havna visst (surprise) på testkjøret allerede ! 7 eller 8 dpo.. streken er singel så langt øyet kan se ! Hadde noe ørlite blodfarget utflod i ste, håper ikke det er fordi jeg løftet ett badekar og fikk det litt fort i magen :( ellers blødde jeg også i tannkjøttet i går kveld, pleier jeg ikke ha ? Føler jeg minnes det sist jeg var gravid men ikke så tidlig ? Hmm.. er såååå redd for nedtur nå!
Vis vedlegget 442545
Veldig tidlig da å teste nå❤️
 
Jeg kan settes på TR. Syklus på 27 dager med EL på CD18 og lutealfase på 8 dager mao nesten tilbake til normalen(!) Det suger at det ikke gikk men jeg er skikkelig fornøyd med at jeg er nesten tilbake til normalen syklusmessig. Venter bare på temperaturbekreftelse i morgen tidlig på at det er TR som kom nå i kveld også krysser jeg fingre og tær for at jeg i neste PP klinker til med EL til normert tid og lang lutealfase.

Lykke til dere andre her i tråden, håper på masse babystreker i løpet av den kommende uken :Heartred :gen014
 
Ja det er i grunn ganske tullete å teste så tidlig :p så ikke skuffa sånn sett over negativ, det forventa jeg. Men klarer visst ikke la være likevel. Mandag morgen derimot, når jeg er 9 eller 10 dpo blir mer skummel…
Jeg er 13 dpo nå, merker ikke så mye utenom mensen murringer! Får alltid mensen murringer før mensen. Men ikke ømme pupper denne gangen. Så følelsen går vel på mensen kommer :nailbiting: Ikke tatt noe test heller så. Blir så deppa før mensen og tar alltid det tøft, for psyken merker jeg. Man håper men blir så nedtur hver gang, altså 9 måneder er lenge i mitt hodet selv om det ikke er så lenge i det lange løp. Lykke til ❤️
 
Back
Topp