❤️IKM uke 35❤️

Så spennende med all testingen her om dagen! Syns jeg ligger så langt bak når jeg bare er 4 dpo i dag :hilarious:

Men jeg er helt overbevist om at jeg er gravid denne runden da. Fallhøyden kunne ikke vært større:hilarious: tenker å vente til neste torsdag med å teste. Da er jeg 10 dpo. Føles som 900 år til:facepalm: sist kom tr på 10 dpo så det kan bli en spennende dag :nailbiting:
Da er vi likt i løypa! Testedate på torsdag? :dance018

Jeg kan ikke legge bort tanken på at det er noe på gang i hovedsak pga ømme bryst, da jeg aldri har det utenom graviditet. Men også fordi kvalmen kom litt i går og er enda mer kvalm idag. Sistnevnte kan være pga sykdom jeg har hatt den siste uken, men likevel så har jeg blitt kvalm i uke 3 tidligere.

Det kan enda være 3 dager til IKM. Måtte kjøpe tester i går på normal, og tok en test i går ettermiddag etter å kun ha holdt meg i 2 timer og hadde drukket vann. Fikk denne testen:

Er det noen som har erfaring med normal sine tester?
IMG_5263.jpeg

Jeg kan ikke legge bort tanken på at det er noe på gang i hovedsak pga ømme bryst, da jeg aldri har det utenom graviditet. Men også fordi kvalmen kom litt i går og er enda mer kvalm idag. Sistnevnte kan være pga sykdom jeg har hatt den siste uken, men likevel så har jeg blitt kvalm i uke 3 tidligere.

Det kan enda være 3 dager til IKM. Måtte kjøpe tester i går på normal, og tok en test i går ettermiddag etter å kun ha holdt meg i 2 timer og hadde drukket vann. Fikk denne testen:

Er det noen som har erfaring med normal sine tester?
Vis vedlegget 442563
Normal sine er vel relativt ubrukelig sier de fleste her inne :nailbiting:

Har du alltid spottet 3-4 dager før mensen? Jeg har plutselig begynt med det nå, og lurer derfor på om det er normalt… :)
Ja, hvertfall de siste 4-5 årene. Før det gikk jeg på p-piller og hoppet over mensen i flere år, så husker ikke hvordan det var da :dance008

10/11 dpo, og det som evt har vært på testene så langt, var ikke å se i morges iallefall.. Så antar jeg er ut denne runden også.
Hubby har tatt en hjemmetest for sæd, venter ennå på endelig resultat der, men i tilfelle den er dårlig, så har jeg nå gått til innkjøp av div kosttilskudd osv, for oss begge :hilarious:
Så får vi se da, om det utgjør noe for den/de neste runden(e)..

Harepus91 - 32 - B3 - PP1 - EL 16/8 - IKM 29/8

Håper ikke det er for sent å melde seg på. Har fulgt med litt i kulissene og det er både spennende og til å bli gal av:nailbiting:

Dette blir vår første PP men det ble bare en runde i halmen, 2 dager før antatt EL. Så sjansene er jo der.

Røk på første test i går, 6 dpo og der var det en svak strek/skygge. Litt småpanikk da, har tvillinger fra før. Men to tester senere på kvelden og test på morgenurin i dag var totalt blenda. Tom for tester nå, så nå må denne testetøsa vente noen dager.

Ganske nøyaktig 5 år siden forrige graviditet så føler mye er glemt.
Velkommen :Heartred
Vært på tur med dårlig dekning, så var litt treg å legge deg til :hilarious:

Back
Topp