MiloLilo
Glad i forumet
Hurra!! Så herlig å se to streker her9 DPO på litt mer konsentrert urin Vis vedlegget 442574
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra!! Så herlig å se to streker her9 DPO på litt mer konsentrert urin Vis vedlegget 442574
Gratulerer! Hvor mange dpo er du når du tok denne testen, som viser 1-2 uker?Måtte bare ta en digital da jeg har flere liggende, og der fikk jeg svaret svart på hvitt gitt Drister meg forsiktig til å kunne settes på gravid, også krysser jeg fingrene for at dette går veien. Vis vedlegget 442594
Gratulerer!!Måtte bare ta en digital da jeg har flere liggende, og der fikk jeg svaret svart på hvitt gitt Drister meg forsiktig til å kunne settes på gravid, også krysser jeg fingrene for at dette går veien. Vis vedlegget 442594
Takk, er 11dpo i dagGratulerer! Hvor mange dpo er du når du tok denne testen, som viser 1-2 uker?
TakkGratulerer!!
Kult så man kan altså få positiv test før mensen Pleier du og få mensen 11 dpo når du ikke er gravid?Takk, er 11dpo i dag
Jeg kan vente til litt nærmere IKMTydelig strek! Ønsker du å settes på gravid?
Nei, bruker som regel å ha en lutealfase på 13-14 dager altså at mensen kommer på 13-14 dpo.Kult så man kan altså få positiv test før mensen Pleier du og få mensen 11 dpo når du ikke er gravid?
Spennende å høreNei, bruker som regel å ha en lutealfase på 13-14 dager altså at mensen kommer på 13-14 dpo.
Ja, den 1-2 uker trenger bare veldig svak strimmel test så den er veldig fin fikk min på 9 dpo sistKult så man kan altså få positiv test før mensen Pleier du og få mensen 11 dpo når du ikke er gravid?
De slår for mange ut seint ja, jeg er litt usikker på denne, men avskriver den ikke helt hellerEtter å ha lest på nett virket det som normal sine tester slår ut veldig seint og svakt positiv. Er det noen som ser noe på denne testen? Tatt på utvannet kveldsurin
Jeg blir helt tøvete av meg selv og den dårlige impulskontrollen på testing har brukt opp alle de gode testene alt for tidlig
Vis vedlegget 442608
Spennende, lykke tilTrooor jeg har en skyggestrek på BP tidlig i kveld 8 dpo, men det var på tørka test så det telles ikke er veldig spent på morgendagen..!
Ja blir veldig stresset av disse symptomene Jeg er 14 dpo nå, sist syklus fikk jeg mensen på 15 dpo. Så her er nervene ut på meg, føler at mensen kommer men huff vente tiden er jeg ikke så god på heheHeia, denne perioden har jeg hatt utrolig mange typiske gravidtegn, som startet med livlige drømmer 3 DPO og så gikk over til metallsmak, murringer, trøtt, sulten, nå ømme bryst. MEN, ved tidligere graviditeter har det typisk vært et dårlig tegn med så mye symptomer tidlig De gangene det har vært suksess, 4 (2 barn) har jeg ikke merket noe særlig før TR-dato. De periodene jeg har hatt masse symptomer tidlig, har det gått galt. Typ forsinket og kraftig mens et par dager over tiden. Noen andre som har lignende erfaringer? Blir jo bare stresset av alle disse symptomene nå 9 DPO i dag og traff utrolig bra med aksjeleggingen denne mnd tror jeg. Ingen vits å teste før 14 DPO her, da ingen tester noen gang slår ut før det på meg
Lykke til videreDa kan jeg settes opp på TR, jeg fikk mensen nå eller begynt med rosa på papiret. Så da var løpet kjørt denne runden også I morgen skal vi har time til å sende inn søknad til IVF hos gynekologen min. Så litt deppa etter 9 måneder med prøving nå. Unnskyld at man er deppa her men går vel litt over igjen. Lykke til dere andre