❤️IKM uke 35❤️

Vis vedlegget 442634
10 DPO. Hadde ikke tenkt til å teste før i morgen, men med litt blod på papiret i dag og TR på 10 DPO sist måned, ville jeg se om det allerede var over. Hadde en del småblødninger frem til tidlig uke 7 forrige svangerskap, og det gikk fint, men en veldig stressende periode. Får bare følge med på at testene øker fremover, med mindre det kommer en større blødning.
Så stas!!! <3 Gratulerer så mye og håper den holder seg fast helt til neste mai <3

Jeg lurer på noe.. neste mnd når jeg er sånn dpo 6 ca, så skal jeg til gyn.
Det er trygt å dra til gyn i den perioden? :smiley-ashamed004 Hun kan ikke «rote» til noe oppi der da om dere skjønner? :laughing002
Jeg har vært flere ganger i DPO land og de har sagt at det går helt fint. Livmoren er lukket og de skal ikke inni der med noe heller, ultralyd proben bare er i skjeden og scanner oppover så den påvirker ikke noe :) Etter MA så hadde jeg noen rester som de ikke klarte avklare om var blitt ett nytt svangerskap eller ikke, og da hadde jeg vel tre UL på sykehuse hvor de prøvde finne utav om det var det også, det hadde de jo ikke gjort om det var fare for å "forstyrre" noe heller :)

dpo 13 og her har spottingen startet. Da kommer den i dag eller i morgen som forventet :)
Skal jeg sette deg på TR eller ønsker du vente til du faktisk har fått det? :)

Jeg sitter på jobb å momser på godteri og furter og er drit lei hele dette greiene her... Hvorfor skal det være så lett for noen, til og med de som ikke ønsker, og så himla vanskelig for så mange som ønsker så veldig... *lei seg dag i dag*
Jeg kjenner på det selv idag, har låst meg inne på kontoret idag... Er på dpo 13, så har ikke så mye håp om at det fortsatt er mulig med positiv test..

Jeg sitter på jobb å momser på godteri og furter og er drit lei hele dette greiene her... Hvorfor skal det være så lett for noen, til og med de som ikke ønsker, og så himla vanskelig for så mange som ønsker så veldig... *lei seg dag i dag*
Kjenner meg veldig igjen i dette ❤️ glad for de det klaffer for, men samtidig kjennes det veldig urettferdig❤️ synes det er vår tur nå...

Jeg krysser fingrene for at spiren din bare bruker litt lenger tid på å feste seg denne gangen :love7

Jeg har vært flere ganger i DPO land og de har sagt at det går helt fint. Livmoren er lukket og de skal ikke inni der med noe heller, ultralyd proben bare er i skjeden og scanner oppover så den påvirker ikke noe :) Etter MA så hadde jeg noen rester som de ikke klarte avklare om var blitt ett nytt svangerskap eller ikke, og da hadde jeg vel tre UL på sykehuse hvor de prøvde finne utav om det var det også, det hadde de jo ikke gjort om det var fare for å "forstyrre" noe heller :)
Okei, det var godt å høre :)

Føler den ja, og all grunn til å kunne føle seg sånn! Sender en klem :Heartpink Håper vi alle har en spire innen 2024 :Heartpink

Kjenner meg veldig igjen i dette ❤️ glad for de det klaffer for, men samtidig kjennes det veldig urettferdig❤️ synes det er vår tur nå...

Jeg krysser fingrene for at spiren din bare bruker litt lenger tid på å feste seg denne gangen :love7
Tusen takk... Ja... :( Fikk med meg du hadde en kjemisk nå, det er jo så vanvittig frustrerende <3 Stor klem <3

Det er så leit når det ikke går. Kjenner meg igjen, og føler med deg :Heartbigred

Krysser alt for at det går før november

Vis vedlegget 442634
10 DPO. Hadde ikke tenkt til å teste før i morgen, men med litt blod på papiret i dag og TR på 10 DPO sist måned, ville jeg se om det allerede var over. Hadde en del småblødninger frem til tidlig uke 7 forrige svangerskap, og det gikk fint, men en veldig stressende periode. Får bare følge med på at testene øker fremover, med mindre det kommer en større blødning.
Skal jeg sette deg på gravid nå? :Heartred

11 dpo i dag. Er dette virkelig sant?:nailbiting:
16A76339-050E-4C1D-A67D-B38AE116E677.jpeg

Får jo fryktelig lyst til å teste selv når det popper opp med positive tester her inne :smiley-bounce022
Meeen skal holde meg litt til.
Fortsatt ingen spotting her, som jeg alltid pleier å ha 3-4 dager før mensen. Tør ikke å håpe for mye, men klarer jo ikke å la være heller :happy090
Blir en test onsdag morgen tenker jeg :happy119

Back
Topp