❤️IKM uke 35❤️

Jepp tenker det er mensen nå, bare så kjedelig å vente på den kom igen liksom :laughing001 må snart tenke på noe annet enn baby styr og lage den, lei nå merker jeg altoppslukende. Samboer sier jeg må roe meg ned å ikke tenke så mye på det. Skjer når det skjer ikke lett for meg hehe… I dag skal vi sende inn søknad til ivf time, blandet følelser men håper det går fint :nailbiting:❤️
Hva er forresten wild Yam?:laughing025
 
Jepp tenker det er mensen nå, bare så kjedelig å vente på den kom igen liksom :laughing001 må snart tenke på noe annet enn baby styr og lage den, lei nå merker jeg altoppslukende. Samboer sier jeg må roe meg ned å ikke tenke så mye på det. Skjer når det skjer ikke lett for meg hehe… I dag skal vi sende inn søknad til ivf time, blandet følelser men håper det går fint :nailbiting:❤️
Krysser fingrene for at det klaffer neste pp, så slipper dere både ivf og stress rundt prøving :Heartred
 
Da kom endelig mensen etter spotting siden i går. Sikkerlig nedtur igjen. Men ganske kjekt å få den så ferdig med det. Nå er det søking på ivf papirer i dag, mensen kom akkurat på den dagen gitt hehe :smiley-ashamed008 Lykke til igjen til de som venter enda ❤️
Så kjedelig! :( lykke til videre, håper uansett du får positiv test før du rekker å starte opp med ivf! :Heartred
 
Jeg har ikke så mye erfaring med spotting og forventning rundt akkurat når mensen skal komme, ettersom jeg har veldig ustabil syklus selv.
Men er enig i at det er ekstremt frustrerende med all den ventingen. Jeg går og venter på mensen så jeg kan begynne med Letrozol. Men vet ikke om den kommer til helga, eller om to uker, eller lengre :banghead:
Jeg skal begynne på Klomifen neste syklus, og er også spent på når jeg får mensen, sist kom den på 11/12 dpo allerede så håper ikke det blir krøll midt i helgen.. Har ikke gått på dette før.
 
Hva er forresten wild Yam?:laughing025
Er ett kosttilskudd med Yamsrot. Kjøpes på helsekost. Og det skal nok visstnok ha litt samme effekt som progesteron. Det er i utg pkt mens mot overgangsplager. Man tar det fra man vet eggløsning har vært, ikke før. Så en del formidler det fungerer for de. Om du søker på forum er det en masse innlegg om det. Noen tar det også i håp om å få lenger lutealfase om man har kort. Her ble jeg gravid første gang jeg brukte det, men ikke noe hell etter på.
 
Jeg skal begynne på Klomifen neste syklus, og er også spent på når jeg får mensen, sist kom den på 11/12 dpo allerede så håper ikke det blir krøll midt i helgen.. Har ikke gått på dette før.
Spennende! Vet du hva som er forskjellen på hvordan Letrozol og Klomifen virker? Mener jeg har lest at Klomifen øker sannsynligheten for tvillinger?
 
Da kan du bare sette meg på TR. Den kom idag ja:angryfire
Æsj, så kjedelig! Ser vi begge er i gruppen for uke 39, så håper det er tidspunktet det klaffer for begge :Heartred
 
Jeg hadde også spotting før denne gangen, å jeg spotter aldri noen sinne ellers. Men joda, det var nok mensen som kom med en forvarsel denne gangen... Jeg også begynte å lure på om det faktisk kunne være, men testene var jo selvfølgelig negativ. :shifty: Men var alikevel gla når mensen faktisk kom, så slapp jeg gå å vente noe mer på det, er jo som du sier nok venting med å prøve å lage barn!
Samme her! Jeg har aldri noen gang spottet, og i denne syklusen når vi faktisk prøver, så spotter jeg på kvelden 10 dpo og mensen kom på kvelden 13 dpo, som var en dag for tidlig i tillegg. Fikk selvfølgelig falske forhåpninger om at det kunne være festeblødning, og påfølgende skuffelse når det viste seg å være spotting… :sorry: Samtidig enig i at det også er like greit at TR kommer så fort som mulig når det uansett ikke klaffet!
 
Hvordan går det med dere andre som hadde IKM dato igår og idag? :Heartred

@desember2012
@Sapientia
@Lone1990
@Misstyri
@MiloLilo

Jeg fikk eggløsning litt senere, så ny ikm er vel i morgen eller torsdag, glemt å oppdatere.

Jeg er i limbo. Slim med blodspor over flere dager, likt som med sønnen min. Ikke mens, for tidlig til test. Sykt spent. Har ikke mensen kommet skikkelig innen i morgen prøver jeg en test på morgenurin i morgen. Er da 12 dpo. Har ikke tidligtester, men satser på vanlig test er nok dersom jeg er så heldig å være gravid. ^^,
 
Men i alle dager hva er det her? Jeg rakk ikke vente 5 min, for kom besøk inn døren, så la den bort og så på den ca 15 min etter på… så ikke godt å vite.. tok en ny bare 2 timer etter på, det kommer en meeeeget svak strek på den også på den innen 5 min men så svak jeg heller mot en kjemisk kanskje..?
IMG_3813.jpeg
 
Samme her! Jeg har aldri noen gang spottet, og i denne syklusen når vi faktisk prøver, så spotter jeg på kvelden 10 dpo og mensen kom på kvelden 13 dpo, som var en dag for tidlig i tillegg. Fikk selvfølgelig falske forhåpninger om at det kunne være festeblødning, og påfølgende skuffelse når det viste seg å være spotting… :sorry: Samtidig enig i at det også er like greit at TR kommer så fort som mulig når det uansett ikke klaffet!
Det er så sykt slitsomt.. Det tar virkelig på alt det her med prøving :sorry:
 
Jeg fikk eggløsning litt senere, så ny ikm er vel i morgen eller torsdag, glemt å oppdatere.

Jeg er i limbo. Slim med blodspor over flere dager, likt som med sønnen min. Ikke mens, for tidlig til test. Sykt spent. Har ikke mensen kommet skikkelig innen i morgen prøver jeg en test på morgenurin i morgen. Er da 12 dpo. Har ikke tidligtester, men satser på vanlig test er nok dersom jeg er så heldig å være gravid. ^^,
Da flytter jeg IKM til i morgen.
Spennende, håper virkelig det er spiren som klorer seg fast! :Heartred
 
Men i alle dager hva er det her? Jeg rakk ikke vente 5 min, for kom besøk inn døren, så la den bort og så på den ca 15 min etter på… så ikke godt å vite.. tok en ny bare 2 timer etter på, det kommer en meeeeget svak strek på den også på den innen 5 min men så svak jeg heller mot en kjemisk kanskje..?
Vis vedlegget 442746
Den der er det hvertfall tydelig strek på! :happy:
Ikke godt å si, burde gi det noen dager uansett da!
 
Spennende! Vet du hva som er forskjellen på hvordan Letrozol og Klomifen virker? Mener jeg har lest at Klomifen øker sannsynligheten for tvillinger?
Ja de er litt ulike, husker ikke helt forskjellen, leste en lang artikkel men fant ikke den igjen nå. De fremmer eggløsning på ulike måter og ja Klomifen kan øke sjanse for tvillinger så jeg har vært litt usikker :/ ville mye heller prøvd letrozol, men det vil ikke gynekologen min gi meg for det visst «off label»..
 
Den der er det hvertfall tydelig strek på! :happy:
Ikke godt å si, burde gi det noen dager uansett da!
Ja jeg ble veldig forvirret her nå! Hadde helt utelukket det.. Prøver alt jeg kan å holde håpet nede, jeg er i utg pkt veldig usikker og negativ mtp at det er så mye senere pos test enn jeg har gjort før…
 
Back
Topp