❤️IKM uke 35❤️

God morgen herfra! :nailbiting:

Jeg ser i hvert fall en strek, men mye svakere enn mine første tester med de to første. Testet to dager tidligere enn med de, så håper det er derfor, at streken er mer tydelig om to dager. *håper håper håper*
 

Vedlegg

  • 20240828_071647.jpg
    20240828_071647.jpg
    1,3 MB · Visninger: 104
Last edited:
God morgen herfra! :nailbiting:

Jeg ser i hvert fall en strek, men mye svakere enn mine første tester med de to første. Testet to dager tidligere enn med de, så håper det er derfor, at streken er mer tydelig om to dager. *håper håper håper*
Også på vanlig test og! ❤️ hurra! Håper sammen med deg for at vi snart kan gå inn i terminforum sammen ❤️
 
Er ett kosttilskudd med Yamsrot. Kjøpes på helsekost. Og det skal nok visstnok ha litt samme effekt som progesteron. Det er i utg pkt mens mot overgangsplager. Man tar det fra man vet eggløsning har vært, ikke før. Så en del formidler det fungerer for de. Om du søker på forum er det en masse innlegg om det. Noen tar det også i håp om å få lenger lutealfase om man har kort. Her ble jeg gravid første gang jeg brukte det, men ikke noe hell etter på.
Tror du det funker? Er litt skeptisk til sånn natur medisin :smiley-ashamed008 Litt samme effekt som ta tranebær for UVI når du helst skulle fått medisin av legen :laughing025
 
God morgen herfra! :nailbiting:

Jeg ser i hvert fall en strek, men mye svakere enn mine første tester med de to første. Testet to dager tidligere enn med de, så håper det er derfor, at streken er mer tydelig om to dager. *håper håper håper*
Jeg ser streken! :love7 Husk at strek er strek, er mange faktorer som kan spille inn på hvor tydlig den er og graviditetstester er ikke beregnet for å måle konsentrasjon av hcg, så stiger jo hcg ulikt i alle svangerskap! Krysser fingerene for at spiren klamrer seg godt fast :Heartred
 
Er så innmari takknemlig for at den er sterkere i dag, men tempen min er så lav…. Virkelig ikke det helt å skryte av… så er så redd .. :( kan det virkelig gå nå uten å miste… etter ett år? ❤️
Vis vedlegget 442772Vis vedlegget 442773
Du er hekt klart gravid da! Skal jeg sette deg på gravid? :Heartred Du kan jo spørre legen om du får målt hcg over to dager, så ser du den reele stigningen? Graviditetsteseter er jo ikke beregnet til å måle hcg, er mys som kan påvirke det!
 
God morgen herfra! :nailbiting:

Jeg ser i hvert fall en strek, men mye svakere enn mine første tester med de to første. Testet to dager tidligere enn med de, så håper det er derfor, at streken er mer tydelig om to dager. *håper håper håper*
Skal jeg sette deg på gravid? :Heartred
 
Du er hekt klart gravid da! Skal jeg sette deg på gravid? :Heartred Du kan jo spørre legen om du får målt hcg over to dager, så ser du den reele stigningen? Graviditetsteseter er jo ikke beregnet til å måle hcg, er mys som kan påvirke det!
Ja akkurat nå er jeg jo det ❤️ så du kan sette meg på det ❤️ så får vi se om det blir værende. Jeg tenkte be legen om det på mandag om streken enda er der. Blir noen lange skumle dager nå. Første gang gikk det bare 5 dager med pos test. Neste gang fant jeg en MA i uke 10+4 som hadde stoppa 8+2, først medisinsk abort som ikke virka og så kirurgisk 5 uker etter der igjen.. og videre lang tid før syklus kom på plass igjen.. så kjenner det blir lenge før jeg klarer å håpe på noe baby i enden..
 
Også på vanlig test og! ❤️ hurra! Håper sammen med deg for at vi snart kan gå inn i terminforum sammen ❤️

Håper det! Det hadde vært kjempestas! Håper din lille spire også klorer seg fast, og at vi begge har terminbabyer i mai :smiley-angelic001
Jeg ser streken! :love7 Husk at strek er strek, er mange faktorer som kan spille inn på hvor tydlig den er og graviditetstester er ikke beregnet for å måle konsentrasjon av hcg, så stiger jo hcg ulikt i alle svangerskap! Krysser fingerene for at spiren klamrer seg godt fast :Heartred
Det er sant - skal prøve å huske på det! Takk <3 Kommer til å teste etter sterkere strek om to dager uansett da, haha! Men du har jo helt rett i at de ikke er ment for å måle konsentrasjon av hcg. Kanskje jeg skal prøve meg på en digital, så jeg får det svart på hvitt fremfor å bekymre meg for styrken på strekene.
 
Ja akkurat nå er jeg jo det ❤️ så du kan sette meg på det ❤️ så får vi se om det blir værende. Jeg tenkte be legen om det på mandag om streken enda er der. Blir noen lange skumle dager nå. Første gang gikk det bare 5 dager med pos test. Neste gang fant jeg en MA i uke 10+4 som hadde stoppa 8+2, først medisinsk abort som ikke virka og så kirurgisk 5 uker etter der igjen.. og videre lang tid før syklus kom på plass igjen.. så kjenner det blir lenge før jeg klarer å håpe på noe baby i enden..
Skjønner godt at det er vanskelig å håpe for mye da! Håper du klarer å få dagene til å gå og tenke på litt andre ting mens du venter :Heartred
 
Tror du det funker? Er litt skeptisk til sånn natur medisin :smiley-ashamed008 Litt samme effekt som ta tranebær for UVI når du helst skulle fått medisin av legen :laughing025
Aner ikke :p men har ikke hatt noe bivirkninger så jeg har gitt det en sjans. Han ene gynkologen som jeg har fått cyclogest/progesteron av til å starte med ved pos test sa at det i de aller fleste tilfeller er det ikke er mangel på det som gjør at man mister, men at det ikke gjør noe å øke sjansen for å optimalisere forholdene. Så har tenkt litt det samme med wildyam.
 
IMG_8603.jpeg

Ting ser litt dårlig ut her. Hele dagen med brun utflod 10 DPO og kraftig blødning i går 11 DPO. Blør fortsatt i dag, men mye mindre. Sterkere test i dag, så får vente to dager før ny test, men virker jo ikke som det går veien. Trøster meg med at det finnes solskinnshistorier med menslignende blødninger rundt IKM og det likevel har gått bra, men det er vel heller unntaket! Om jeg skulle miste, så kom det heldigvis så fort at jeg ikke har rukket å bli særlig investert i det!
 
Ja akkurat nå er jeg jo det ❤️ så du kan sette meg på det ❤️ så får vi se om det blir værende. Jeg tenkte be legen om det på mandag om streken enda er der. Blir noen lange skumle dager nå. Første gang gikk det bare 5 dager med pos test. Neste gang fant jeg en MA i uke 10+4 som hadde stoppa 8+2, først medisinsk abort som ikke virka og så kirurgisk 5 uker etter der igjen.. og videre lang tid før syklus kom på plass igjen.. så kjenner det blir lenge før jeg klarer å håpe på noe baby i enden..
Jeg håper for deg! Håper at det sitter denne gangen og at du får en vårbaby neste år :love7
 
Vis vedlegget 442775
Ting ser litt dårlig ut her. Hele dagen med brun utflod 10 DPO og kraftig blødning i går 11 DPO. Blør fortsatt i dag, men mye mindre. Sterkere test i dag, så får vente to dager før ny test, men virker jo ikke som det går veien. Trøster meg med at det finnes solskinnshistorier med menslignende blødninger rundt IKM og det likevel har gått bra, men det er vel heller unntaket! Om jeg skulle miste, så kom det heldigvis så fort at jeg ikke har rukket å bli særlig investert i det!
Åå det er så vondt å gå sånn å lure, jeg håper alt for deg ❤️ ja det finnes heldigvis solskinnshistorier og det ER ett godt tegn at testen stiger :)
 
Back
Topp