❤️IKM uke 35❤️

Ja jeg ble veldig forvirret her nå! Hadde helt utelukket det.. Prøver alt jeg kan å holde håpet nede, jeg er i utg pkt veldig usikker og negativ mtp at det er så mye senere pos test enn jeg har gjort før…
Hvor mange dpo er du? Alle svangerskap er jo forskjellige, det gjelder jo også hvor fort hcg stiger. Skjønner at det er lettest å holde håpet nede så du slipper å bli skuffet!

Jeg venter på 14 dager etter inseminering som er på torsdag. Tok en test i dag på fertilitetsmonitoren som sa ikke gravid, så frykter at det var nok tusenlapper ut vinduet…
Krysser alt for at det gikk denne gangen da :Heartred

Krysser alt for at det gikk denne gangen da :Heartred
Vet ikke hvordan de graviditetstestene på slike monitorer er… skulle egentlig vente til torsdag, men ble litt for ivrig… er kvalm, mye murringer, fryser, men begynner å tro at det er bivirkninger på medisinen… så ble ganske skuffet da det stod ikke gravid.. er jo mye penger å ut med når man må bruke donor… er liksom vanskelig å legge inn aksjer…

Vet ikke hvordan de graviditetstestene på slike monitorer er… skulle egentlig vente til torsdag, men ble litt for ivrig… er kvalm, mye murringer, fryser, men begynner å tro at det er bivirkninger på medisinen… så ble ganske skuffet da det stod ikke gravid.. er jo mye penger å ut med når man må bruke donor… er liksom vanskelig å legge inn aksjer…
Vet ikke helt hvordan det fungerer. Men hcg stiger jo ulikt i alle svangerskap, så er jo fortsatt håp så lenge du ikke har fått mensen enda! Symptomer er vanskelig, da det kan være likt med mye annet. Skjønner godt at du ble skuffet, å det er jo snakk om mye penger når du bruker donor! Jeg vil tro det enda er håp da :Heartred å legge inn aksjer er ikke så lett det heller, virker ikke til at det hjelper stort her da :hilarious:

Om du bruker CBFM slår de ut sent. Jeg testet før anbefalt tid da jeg ble gravid med B1 og den slo ut som ikke gravid. Deretter ventet jeg til monitor gav grønt lys for å teste og den slo ut som gravid. Mener de har følsomhet på 50IU/ml. Strimler har vanligvis rundt 20-25IU/ml :)

Testet negativt på vanlig strimmel 8. juni, positivt 9. juni.

Vedlegg

• IMG_2198.jpeg
    IMG_2198.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 70
Ei venninne med donor tok test to dager for tidlig, som var negativ. To dager etter, på korrekt testdag, satt hun med positiv test. Så er håp! ^^,

Vet ikke helt hvordan det fungerer. Men hcg stiger jo ulikt i alle svangerskap, så er jo fortsatt håp så lenge du ikke har fått mensen enda! Symptomer er vanskelig, da det kan være likt med mye annet. Skjønner godt at du ble skuffet, å det er jo snakk om mye penger når du bruker donor! Jeg vil tro det enda er håp da :Heartred å legge inn aksjer er ikke så lett det heller, virker ikke til at det hjelper stort her da :hilarious:
Takk <3 Gir ikke opp håpet enda, og skulle det ikke gå så blir det IVF neste runde :)

Om du bruker CBFM slår de ut sent. Jeg testet før anbefalt tid da jeg ble gravid med B1 og den slo ut som ikke gravid. Deretter ventet jeg til monitor gav grønt lys for å teste og den slo ut som gravid. Mener de har følsomhet på 50IU/ml. Strimler har vanligvis rundt 20-25IU/ml :)

Testet negativt på vanlig strimmel 8. juni, positivt 9. juni.
Du aner ikke hvor mye det hjelper å se dette <3

Ei venninne med donor tok test to dager for tidlig, som var negativ. To dager etter, på korrekt testdag, satt hun med positiv test. Så er håp! ^^,
Så godt å høre at det finnes andre som har opplevd dette <3 Man føler seg jo litt alene når man gjør det selv..

Men i alle dager hva er det her? Jeg rakk ikke vente 5 min, for kom besøk inn døren, så la den bort og så på den ca 15 min etter på… så ikke godt å vite.. tok en ny bare 2 timer etter på, det kommer en meeeeget svak strek på den også på den innen 5 min men så svak jeg heller mot en kjemisk kanskje..?
Vis vedlegget 442746
Ser streken godt! Krysser alt jeg kan for deg ❤️ :smiley-angelic001

Ja de er litt ulike, husker ikke helt forskjellen, leste en lang artikkel men fant ikke den igjen nå. De fremmer eggløsning på ulike måter og ja Klomifen kan øke sjanse for tvillinger så jeg har vært litt usikker :/ ville mye heller prøvd letrozol, men det vil ikke gynekologen min gi meg for det visst «off label»..
Så at du fikk en svak strek i kveld. Håper det er en spire som setter seg godt! :Heartred

Ang Letrozol så er jo det egentlig medisin ment for brystkreftpasienter, som man har sett har god effekt på eggløsning. Kanskje det var det gynekologen tenkte på? Begge gynekologene jeg har vært hos har gitt meg letrozol med en gang de har sett eggstokkene mine :sorry:

8 dpo her, og i dag hadde jeg mye hvit utflod med litt slim i. Gikk tilbake i dagboken og ser at jeg noterte meg akkurat det samme på 7/8dpo for 2 PP-er siden. Da kom TR 4 dager senere :dead:

Var uggen i dag, og drista meg til en liten test selv om det egentlig er 2 dager til testdag. Den var selvfølgelig blenda :wtf:

Enig med alle over med monitor, den slår ut sent :) har hatt pos strimmel hele fem dager før den ville være enig, så ikke gi helt opp håpet ❤️

Hvor mange dpo er du? Alle svangerskap er jo forskjellige, det gjelder jo også hvor fort hcg stiger. Skjønner at det er lettest å holde håpet nede så du slipper å bli skuffet!
Jeg er 10, og med to graviditeter bak med meg ganske mye sterkere denne dagen. Så er veldig blandet, en del av meg med dine tanker at alle svangerskap er ulike og det er jo enda tidlig ❤️ men andre delen veldig redd for kjemisk/sa …

Så at du fikk en svak strek i kveld. Håper det er en spire som setter seg godt! :Heartred

Ang Letrozol så er jo det egentlig medisin ment for brystkreftpasienter, som man har sett har god effekt på eggløsning. Kanskje det var det gynekologen tenkte på? Begge gynekologene jeg har vært hos har gitt meg letrozol med en gang de har sett eggstokkene mine :sorry:
Ja var det han sa, og han skal pensjonere seg og er nok ikke helt på det «nyeste». Men jeg er glad han vil prøve NOE i hvertfall :/

Tusen takk!! Håper håper håper, men tørr ikke tro helt enda :/

Back
Topp