❤️IKM uke 35❤️

Nei da kan nok jeg settes på TR... ny test i dag å like forbaska blenda som de andre og mens ska komme i morra så ja.
Håper spiren sitter på neste forsøk da! Lykke til videre :Heartred
 
Jeg lurer på noe.. neste mnd når jeg er sånn dpo 6 ca, så skal jeg til gyn.
Det er trygt å dra til gyn i den perioden? :smiley-ashamed004 Hun kan ikke «rote» til noe oppi der da om dere skjønner? :laughing002
Når jeg gikk privat gu så visste jeg st jeg skulle ha EL om en eller to dager og det så hun tydlig på ul . Hun ville ikke ra vannscanning for det kunne ødlegge , hun sa at der var bare å dra hjem å lage barn å håpe det klaffa . Gjorde det ikke det , skulle vi ta en vannscanning 4 dager ut i mens .
 
Er så innmari takknemlig for at den er sterkere i dag, men tempen min er så lav…. Virkelig ikke det helt å skryte av… så er så redd .. :( kan det virkelig gå nå uten å miste… etter ett år? ❤️
Vis vedlegget 442772Vis vedlegget 442773
Herlig, nå er det bare å feire og ta sorgene når de evt skulle komme! Også ekstra artig med andre 40-år unge damer som får det til. Min tur til å finne ut på fredag, spennende
 
Her ble det negativt altså. TR kommer nok når cyclogesten gir seg.. Men da blir det IVF på neste forsøk :) Kan jo ikke gi seg enda :)
IMG_4397.jpeg
 
Da kom TR :evil4 Neste runde skal jeg kutte koffein fra rundt EL, og se om det gjør noen forskjell. Det blir noen harde uker:angelic:

Masse gratulerer til dere med to streker:love017:Heartred
Og lykke til videre til oss andre:Heartred:cat:
 
Her ble det negativt altså. TR kommer nok når cyclogesten gir seg.. Men da blir det IVF på neste forsøk :) Kan jo ikke gi seg enda :)
Vis vedlegget 442818
Skal jeg sette deg på tr? Håper så.inderlig det klaffer snart :Heartred
10 dpo og helt blenda test. Søren og, jeg var helt overbevist om at det skulle gå denne runden. Men det er ingen tegn til tr enda, så da ligger i hvert fall lutealfasen an til å bli lenger enn 9 dager som sist. Og det er jo bra.

Vis vedlegget 442820
Er jo fortsatt et lite håp da. Er jo fortsatt tidlig, ikke alle som får positiv test før senere :Heartred

Da kom TR :evil4 Neste runde skal jeg kutte koffein fra rundt EL, og se om det gjør noen forskjell. Det blir noen harde uker:angelic:

Masse gratulerer til dere med to streker:love017:Heartred
Og lykke til videre til oss andre:Heartred:cat:
Lykke til videre :Heartred
 
Back
Topp