Førsteprøvebaby❤️
Flørter med forumet
Blør du mye? Har du bestilt time hos legen? Sjekket det ut på blodprøver13 DPO, blør fortsatt, men testene blir definitivt sterkere. Frustrerende med så motstridende signaler! Vis vedlegget 442827
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blør du mye? Har du bestilt time hos legen? Sjekket det ut på blodprøver13 DPO, blør fortsatt, men testene blir definitivt sterkere. Frustrerende med så motstridende signaler! Vis vedlegget 442827
Jeg har det likt som deg. 18 dpo, blør på tredje dagen men testene blir sterkere. Veldig frustrerende, og redd det evt kan være exu13 DPO, blør fortsatt, men testene blir definitivt sterkere. Frustrerende med så motstridende signaler! Vis vedlegget 442827
Jeg ville dratt til legen for å ta noen blodprøver for å måle hcg. Er jo mange flere enn man trur som blør litt i starten, så trenger ikke bety noe13 DPO, blør fortsatt, men testene blir definitivt sterkere. Frustrerende med så motstridende signaler! Vis vedlegget 442827
Så innmari leit håper ivf er løsningen og det veldig snart blir to streker for degHer ble det negativt altså. TR kommer nok når cyclogesten gir seg.. Men da blir det IVF på neste forsøk Kan jo ikke gi seg enda
Vis vedlegget 442818
Det har vært veldig hardt her og! Men akkurat nå gikk det hvertfall i boks så hvem vet om det kan hjelpe litt til? *krysser fingrene for deg*Da kom TR Neste runde skal jeg kutte koffein fra rundt EL, og se om det gjør noen forskjell. Det blir noen harde uker
Masse gratulerer til dere med to streker
Og lykke til videre til oss andre
Oi ja det må være veldig intenst! Men så fin strek da!13 DPO, blør fortsatt, men testene blir definitivt sterkere. Frustrerende med så motstridende signaler! Vis vedlegget 442827
Hvor mange dpo nå 12? Men tidlig enda til det er mye økning kanskjeVeldig lite eller ingen fremgang her… de to øverste 11 dpo og nederst 12 dpo morgen. Er så redd …
Vis vedlegget 442844
Ja jeg er bare 12. og selv om man ikke skal sammenligne svangerskap så minner dette veldig mye mer om den kjemiske jeg hadde før jul enn den som gikk til uke 9 (MA) i februar..Hvor mange dpo nå 12? Men tidlig enda til det er mye økning kanskje
Jeg starter opp med medisiner allerede på andre dag i mensen, men jeg gjør dette privat akkurat nå siden jeg er aleneHar du time til ivf nå snart? Spennende håper det klaffer da. Vi har sendt søknad i går vi på ivf. Men en stund og vente 3 måneder før time ca sa hun gynekologen
Spennende lykke til håper det sitter snartJeg starter opp med medisiner allerede på andre dag i mensen, men jeg gjør dette privat akkurat nå siden jeg er alene
Svir godt i lommeboka da, men tenker å sende inn søknad via fastlege så jeg kan stå på venteliste der dersom det blir vanskeligere
Huff da men tidlig enda, så håper spira sitterJa jeg er bare 12. og selv om man ikke skal sammenligne svangerskap så minner dette veldig mye mer om den kjemiske jeg hadde før jul enn den som gikk til uke 9 (MA) i februar..
Håper det holder, og at du får en fin økning i morgen Det er vel dobling annenhver dag man sier? Det er i alle fall helt tydelig at det er streker på alle tre. Skjønner godt at du er redd, det er store følelser i spill. Sender en klemVeldig lite eller ingen fremgang her… de to øverste 11 dpo og nederst 12 dpo morgen. Er så redd …
Vis vedlegget 442844
Strek er strek! å er bare en dag i mellom, tar to dager før hcg dobler seg og det er mye som kan påvirke testen, derfor skal dem jo egentlig ikke brukes til å måle konsentrasjon av hcg.Veldig lite eller ingen fremgang her… de to øverste 11 dpo og nederst 12 dpo morgen. Er så redd …
Vis vedlegget 442844
Ja det er jo det <3 prøver å tenke det, og krysser alt for sterkere i morgen... skikkelig nervepirrende og vanvittig slitsomt å gå rundt sånn her å skulle være normal på jobb osv...Strek er strek! å er bare en dag i mellom, tar to dager før hcg dobler seg og det er mye som kan påvirke testen, derfor skal dem jo egentlig ikke brukes til å måle konsentrasjon av hcg.
Jeg liker ikke å gi falske forhåpninger så jeg hadde nok selv vært stressa, men samtidig så blir man jo fortalt at det ikke trenger å bety noe. Kan du få tatt blodprøve hos legen? Mine streker skremmer meg også, så jeg har tenkt å gjøre det i morgen og ny på mandag så jeg får litt mer skikkelig svar. Krysser alt for oss begge <3Vis vedlegget 442854Dette kan jo ikke gå bra?
Her kom tr i går kveld, så bare å forberede seg på en ny prøveperiode. Synes det er litt godt når mensen først har kommet for da kan jeg på en måte slappe av i 4 dager før det er på igjen med testing av alt mulig@desember2012. Hvordan går det med deg?
Veldig lite eller ingen fremgang her… de to øverste 11 dpo og nederst 12 dpo morgen. Er så redd …
Vis vedlegget 442844
Blødde mye første dag, mindre i går og i dag, og mye mer enn normalt ved TR for min del. Tenker det er liten vits med legetime, da det ikke er noe de får gjort per nå. Ja, de kan ta blodprøve, men enn så lenge så viser jo testene at det stiger, og blodprøvene vil jo ikke gi noe mer konklusjon enn akkurat et øyeblikksbilde. Men hvis jeg stopper å blø og testene fortsatt er positive, så tenker jeg det kan være greit med en blodprøve for å dobbeltsjekke videre utvikling.Blør du mye? Har du bestilt time hos legen? Sjekket det ut på blodprøver
Føler med deg! Testen min steg ganske mye fra i går til i dag og jeg har ingen smerter, så exu bekymrer meg egentlig ikke. Tror mer bare at det er en vanlig kjemisk som sliter med å gi slipp… Har du mye smerter?Jeg har det likt som deg. 18 dpo, blør på tredje dagen men testene blir sterkere. Veldig frustrerende, og redd det evt kan være exu
Har du noen symptomer, eller menssmerter?
Jeg ville dratt til legen for å ta noen blodprøver for å måle hcg. Er jo mange flere enn man trur som blør
Ja, skal vurdere det om jeg stopper å blø og testene fortsatt er positive. Jeg blødde litt i forrige svangerskap, med trykk på litt, dette er på et helt annet nivålitt i starten, så trenger ikke bety noe