❤️IKM uke 35❤️

13 DPO, blør fortsatt, men testene blir definitivt sterkere. Frustrerende med så motstridende signaler! Vis vedlegget 442827
Jeg ville dratt til legen for å ta noen blodprøver for å måle hcg. Er jo mange flere enn man trur som blør litt i starten, så trenger ikke bety noe :Heartred
 
Da kom TR :evil4 Neste runde skal jeg kutte koffein fra rundt EL, og se om det gjør noen forskjell. Det blir noen harde uker:angelic:

Masse gratulerer til dere med to streker:love017:Heartred
Og lykke til videre til oss andre:Heartred:cat:
Det har vært veldig hardt her og! Men akkurat nå gikk det hvertfall i boks så hvem vet om det kan hjelpe litt til? *krysser fingrene for deg*
 
Veldig lite eller ingen fremgang her… de to øverste 11 dpo og nederst 12 dpo morgen. Er så redd … :(
IMG_3842.jpeg
 
Har du time til ivf nå snart? Spennende håper det klaffer da.:Heartbigred Vi har sendt søknad i går vi på ivf. Men en stund og vente 3 måneder før time ca sa hun gynekologen :smiley-ashamed008
Jeg starter opp med medisiner allerede på andre dag i mensen, men jeg gjør dette privat akkurat nå siden jeg er alene :)
Svir godt i lommeboka da, men tenker å sende inn søknad via fastlege så jeg kan stå på venteliste der dersom det blir vanskeligere :)
 
Veldig lite eller ingen fremgang her… de to øverste 11 dpo og nederst 12 dpo morgen. Er så redd … :(
Vis vedlegget 442844
Strek er strek! :Heartred å er bare en dag i mellom, tar to dager før hcg dobler seg og det er mye som kan påvirke testen, derfor skal dem jo egentlig ikke brukes til å måle konsentrasjon av hcg.
 
Strek er strek! :Heartred å er bare en dag i mellom, tar to dager før hcg dobler seg og det er mye som kan påvirke testen, derfor skal dem jo egentlig ikke brukes til å måle konsentrasjon av hcg.
Ja det er jo det <3 prøver å tenke det, og krysser alt for sterkere i morgen... skikkelig nervepirrende og vanvittig slitsomt å gå rundt sånn her å skulle være normal på jobb osv...
 
Vis vedlegget 442854Dette kan jo ikke gå bra? :(
Jeg liker ikke å gi falske forhåpninger så jeg hadde nok selv vært stressa, men samtidig så blir man jo fortalt at det ikke trenger å bety noe. Kan du få tatt blodprøve hos legen? Mine streker skremmer meg også, så jeg har tenkt å gjøre det i morgen og ny på mandag så jeg får litt mer skikkelig svar. Krysser alt for oss begge <3
 
Blør du mye? Har du bestilt time hos legen? Sjekket det ut på blodprøver❤️
Blødde mye første dag, mindre i går og i dag, og mye mer enn normalt ved TR for min del. Tenker det er liten vits med legetime, da det ikke er noe de får gjort per nå. Ja, de kan ta blodprøve, men enn så lenge så viser jo testene at det stiger, og blodprøvene vil jo ikke gi noe mer konklusjon enn akkurat et øyeblikksbilde. Men hvis jeg stopper å blø og testene fortsatt er positive, så tenker jeg det kan være greit med en blodprøve for å dobbeltsjekke videre utvikling.
Jeg har det likt som deg. 18 dpo, blør på tredje dagen men testene blir sterkere. Veldig frustrerende, og redd det evt kan være exu :bag:
Har du noen symptomer, eller menssmerter?
Føler med deg! :Heartred Testen min steg ganske mye fra i går til i dag og jeg har ingen smerter, så exu bekymrer meg egentlig ikke. Tror mer bare at det er en vanlig kjemisk som sliter med å gi slipp… Har du mye smerter?
Jeg ville dratt til legen for å ta noen blodprøver for å måle hcg. Er jo mange flere enn man trur som blør
litt i starten, så trenger ikke bety noe :Heartred
Ja, skal vurdere det om jeg stopper å blø og testene fortsatt er positive. Jeg blødde litt i forrige svangerskap, med trykk på litt, dette er på et helt annet nivå:laughing002
 
Back
Topp