❤️IKM uke 35❤️

Tok også blodprøve i dag, og ny på mandag. Skulle gjerne visst hva den i dag er på, men tviler for at resultatet legges ut i løpet av helgen :bookworm: Har også digital liggende, men ser jo på strek-testene at det stiger da :bag:
Ja, jeg også tviler på det… Men kommer til å logge inn noen ganger for å sjekke :smiley-ashamed004
 
Hvis det er furst så kommer det ikke i helg dessverre, men det kan komme fredag kveld!
Svaret hadde kommet! Den var på 58 nå, er 14 DPO i dag. Det var verken veldig høyt eller veldig lavt, så fortsetter i limbo-land litt til. Finner flere standardtabeller, men nivåer er hvert fall greit i forhold til denne:
IMG_8608.jpeg
 
I morgen er den store IKM-dagen. Spennende, men kommer til å grue meg hver gang jeg skal tisse de neste dagene og holde pusten! :nailbiting::nailbiting: Masse symptomer, så er forhåpningsfull på positiv test nå snart, men utrolig nervepirrende dette. Hvordan takle nervene, noe tips?
Hvordan går det? :Heartred
 
@JuliLykke12
@Krokanrull

Hvordan går det med dere? :Heartred
Her er det kaos i hodet i dag :laughing002 Blenda test torsdag (10 dpo) og jeg begynte å spotte den dagen. Slo meg til ro med at løpet var kjørt og at tr skulle komme i dag. Men var ingen spor av tr i dag morges, så tok en test på morgenurin. Fikk en svaaak rosa strek innenfor tiden. Bildet er tatt etter ca 30 min, og streken er der enda. Er redd for at streken er for svak for 12 dpo. Sist hadde jeg en myyyye sterkere strek og 2-3 på digital på 12 dpo. Hva tror dere? Er det håp her? :nailbiting: Kanskje ikke så lett å se på bildet, men er en svak rosa strek.

IMG_4474.jpeg
 
J
Her er det kaos i hodet i dag :laughing002 Blenda test torsdag (10 dpo) og jeg begynte å spotte den dagen. Slo meg til ro med at løpet var kjørt og at tr skulle komme i dag. Men var ingen spor av tr i dag morges, så tok en test på morgenurin. Fikk en svaaak rosa strek innenfor tiden. Bildet er tatt etter ca 30 min, og streken er der enda. Er redd for at streken er for svak for 12 dpo. Sist hadde jeg en myyyye sterkere strek og 2-3 på digital på 12 dpo. Hva tror dere? Er det håp her? :nailbiting: Kanskje ikke så lett å se på bildet, men er en svak rosa strek.

Vis vedlegget 442978
Jeg synes denne ser bra ut! 2-3 på 12 DPO tror jeg ikke man bør forvente (det er jo ikke 2 før 14 DPO), med mindre du er en som alltid produserer supermye HCG.
 
J

Jeg synes denne ser bra ut! 2-3 på 12 DPO tror jeg ikke man bør forvente (det er jo ikke 2 før 14 DPO), med mindre du er en som alltid produserer supermye HCG.
Takk for fint svar❤️

Har bare vært gravid en gang før, så aner ikke om jeg er en som produserer mye hcg :hilarious: Blir noen spennende dager fremover :nailbiting: tror jeg går for digital på mandag. Men ny strimmel i morgen da :D
 
Her er det kaos i hodet i dag :laughing002 Blenda test torsdag (10 dpo) og jeg begynte å spotte den dagen. Slo meg til ro med at løpet var kjørt og at tr skulle komme i dag. Men var ingen spor av tr i dag morges, så tok en test på morgenurin. Fikk en svaaak rosa strek innenfor tiden. Bildet er tatt etter ca 30 min, og streken er der enda. Er redd for at streken er for svak for 12 dpo. Sist hadde jeg en myyyye sterkere strek og 2-3 på digital på 12 dpo. Hva tror dere? Er det håp her? :nailbiting: Kanskje ikke så lett å se på bildet, men er en svak rosa strek.

Vis vedlegget 442978
Det der er jo helt klart en babystrek! :Heartred Strek er strek, den er ikke for svak! Skal jeg sette deg på gravid?
 
Her er det kaos i hodet i dag :laughing002 Blenda test torsdag (10 dpo) og jeg begynte å spotte den dagen. Slo meg til ro med at løpet var kjørt og at tr skulle komme i dag. Men var ingen spor av tr i dag morges, så tok en test på morgenurin. Fikk en svaaak rosa strek innenfor tiden. Bildet er tatt etter ca 30 min, og streken er der enda. Er redd for at streken er for svak for 12 dpo. Sist hadde jeg en myyyye sterkere strek og 2-3 på digital på 12 dpo. Hva tror dere? Er det håp her? :nailbiting: Kanskje ikke så lett å se på bildet, men er en svak rosa strek.

Vis vedlegget 442978

Jeg testet en fredag, søndag kom ikke mens. Min like positive test ligger på brystet mitt og sover nå :love7
 
Svaret hadde kommet! Den var på 58 nå, er 14 DPO i dag. Det var verken veldig høyt eller veldig lavt, så fortsetter i limbo-land litt til. Finner flere standardtabeller, men nivåer er hvert fall greit i forhold til denne: Vis vedlegget 442953
Får nok ikke svar før på mandag her, men i dag var testen blitt litt svakere i fargen igjen så da regner jeg med det er over her :grumpy:
Det har økt litt hver dag frem til i går, da gjorde den et hopp med veldig sterk strek. Og så litt nedover igjen i dag. Fikk jo nesten et lite håp her etter testen i går, men nå er jeg bare sur :banghead:

Andre SA på under ett år, forrige rundte holdt til 8 uker. Må vel kanskje be om progesteron å se om det hjelper :rolleyes:

Har du tatt noen flere tester?
 
Back
Topp