❤️IKM uke 35❤️

Phju… det er stigning fra i morres så det var innmari godt.. håper forsetter !
IMG_3867.jpeg

I morgen er den store IKM-dagen. Spennende, men kommer til å grue meg hver gang jeg skal tisse de neste dagene og holde pusten! :nailbiting::nailbiting: Masse symptomer, så er forhåpningsfull på positiv test nå snart, men utrolig nervepirrende dette. Hvordan takle nervene, noe tips?
Har ikke noen gode tips annet enn å fylle timeplanen sånn at man ikke tenker på å at man ønsker å teste hele tiden :wacky:

Ja, godt tips det :) Er på jobb-reise og bor på hotell, så blir program hele morgen. Men gruer meg allerede til å holde på å dø hver gang det er noen tegn som kan virke som mensen :nailbiting: Men er vel en del av gamet
Jeg er helt håpløs så ikke noe poeng å høre på meg hvertfall, haha. Men ja, prøve å gjøre på mest mulig så man ikke får så god tid til å tenke ❤️ sender masse lykkeønskinger ❤️

Tenk å være så fornøyd med seg selv for å klare la være å teste i dag når jeg sto opp, haha. Men kjenner jeg takler ikke gå hele dagen å være redd hvis den ikke er noe sterkere så må prøve vente til i kveld …

Tenk å være så fornøyd med seg selv for å klare la være å teste i dag når jeg sto opp, haha. Men kjenner jeg takler ikke gå hele dagen å være redd hvis den ikke er noe sterkere så må prøve vente til i kveld …

Skal du ikke ta hcg i dag? Isåfall så dropper du stimler og heller lever i uvisshet gjennom helgen. Hvis du klarer :)

Skal du ikke ta hcg i dag? Isåfall så dropper du stimler og heller lever i uvisshet gjennom helgen. Hvis du klarer :)
Jo, fikk heldigvis legetime i dag kl 13.10 ❤️men kjenner det er veldig lenge å vente helt til mandag å få noe svar. Eller svar får man vel ikke før etter prøve to, og vet det bare gir svar for akkurat de dagene, men håper det kan gi meg trygghet om at det ikke slipper med en eneste gang hvertfall ❤️

Blødde mye første dag, mindre i går og i dag, og mye mer enn normalt ved TR for min del. Tenker det er liten vits med legetime, da det ikke er noe de får gjort per nå. Ja, de kan ta blodprøve, men enn så lenge så viser jo testene at det stiger, og blodprøvene vil jo ikke gi noe mer konklusjon enn akkurat et øyeblikksbilde. Men hvis jeg stopper å blø og testene fortsatt er positive, så tenker jeg det kan være greit med en blodprøve for å dobbeltsjekke videre utvikling.

Føler med deg! :Heartred Testen min steg ganske mye fra i går til i dag og jeg har ingen smerter, så exu bekymrer meg egentlig ikke. Tror mer bare at det er en vanlig kjemisk som sliter med å gi slipp… Har du mye smerter?

Ja, skal vurdere det om jeg stopper å blø og testene fortsatt er positive. Jeg blødde litt i forrige svangerskap, med trykk på litt, dette er på et helt annet nivå:laughing002
Ingen smerter nei, men blør enda og testene blir sterkere farge på hver dag så jeg vet ikke hva det er. Har ingen tydelige graviditetssymptomer heller, men tror ikke jeg har brukt å få det før uke 6-7 tidligere. Kjedelig ventetid i limbo hvertfall :p

Ingen smerter nei, men blør enda og testene blir sterkere farge på hver dag så jeg vet ikke hva det er. Har ingen tydelige graviditetssymptomer heller, men tror ikke jeg har brukt å få det før uke 6-7 tidligere. Kjedelig ventetid i limbo hvertfall :p
Ja, feel you… Sendte melding til legen i dag for å dobbeltsjekke at jeg ikke burde bekymre meg for exu, men han mente det ikke var typiske symptomer for det. Han ba meg likevel komme inn for blodprøve i dag og på mandag, så da får jeg hvert fall et konkret svar på HCG-nivå og om det fortsatt stiger over helgen. Vurderer å ta en clearblue ukesindikator ila helgen (4+0 i dag), for å se om den har steget til 2-3 uker. Det vil jo gi en indikasjon, tenker jeg. Men vet ikke om jeg skal kaste bort en sånn test når jeg uansett har tatt blodprøve og får svar over helgen :smiley-ashamed004

Ja, feel you… Sendte melding til legen i dag for å dobbeltsjekke at jeg ikke burde bekymre meg for exu, men han mente det ikke var typiske symptomer for det. Han ba meg likevel komme inn for blodprøve i dag og på mandag, så da får jeg hvert fall et konkret svar på HCG-nivå og om det fortsatt stiger over helgen. Vurderer å ta en clearblue ukesindikator ila helgen (4+0 i dag), for å se om den har steget til 2-3 uker. Det vil jo gi en indikasjon, tenker jeg. Men vet ikke om jeg skal kaste bort en sånn test når jeg uansett har tatt blodprøve og får svar over helgen :smiley-ashamed004
❤️ med minste mi fikk jeg ikke 2-3 på den før det var gått litt lenger tid, jeg var veldig bekymret, men hun er nå 5 år nå ❤️

11dpo idag. Negativ test i går kveld, og har bare 1 test igjen så kunne ikke bruke den opp i dag tidlig :hilarious: Venter egentlig mensen i dag, men den har ikke dukka opp enda. Mye hvit tyntflytende utflod i dag.

Hva er vanlig utflod for dere andre før mensen?Kan ikke huske jeg har hatt så mye utflod rett før mensen før. Så selv om jeg egentlig hadde gitt opp denne runden så fikk jeg et lite håp nå :hilarious:

Jo, fikk heldigvis legetime i dag kl 13.10 ❤️men kjenner det er veldig lenge å vente helt til mandag å få noe svar. Eller svar får man vel ikke før etter prøve to, og vet det bare gir svar for akkurat de dagene, men håper det kan gi meg trygghet om at det ikke slipper med en eneste gang hvertfall ❤️

Ja skjønner det, men samtidig så henger hcg lengre igjen i urinen enn i blod så hcg kan synke i blod, men stige på urin hvis du skjønner. Eller fargestoffene kan være dårlig å ikke gi stigning selv om det er det i blodet!

Tok også blodprøve i dag, og ny på mandag. Skulle gjerne visst hva den i dag er på, men tviler for at resultatet legges ut i løpet av helgen :bookworm: Har også digital liggende, men ser jo på strek-testene at det stiger da :bag:

Vedlegg

• IMG_9772.jpeg
    IMG_9772.jpeg
    485,9 KB · Visninger: 88
Back
Topp