❤️IKM uke 35❤️

CD30 og 13 dpo.. Fortsatt blenda tester og ingen tr :arghh:
IMG_4723.jpeg
 
Da kan jeg settes opp på TR, jeg fikk mensen nå eller begynt med rosa på papiret. Så da var løpet kjørt denne runden også :arghh: I morgen skal vi har time til å sende inn søknad til IVF hos gynekologen min. Så litt deppa etter 9 måneder med prøving nå. Unnskyld at man er deppa her men går vel litt over igjen. Lykke til dere andre ❤️
Det er veldig forståelig!:Heartred lykke til med søknadsprosess. Håper spiren sitter før dere trenger å begynne på ivf:smiley-angelic001
 
Uææ, altså, nå sliter jeg med å konsentrere meg på jobb! Enten har jeg hatt festeblødning de to forrige dagene (som med min andre), eller så kommer tr for fullt i dag. Har ikke korsryggsmertene jeg vanligvis får før tr, så holder en knapp på festeblødning. Men det er sykt skummelt å tenke sånn, for fallhøyden blir såå mye høyere. Ikke sikkert egget fikk til å feste seg heller, så. Uææ! Så enten tr i dag, eller test-dag på onsdag! :nailbiting:
 
Uææ, altså, nå sliter jeg med å konsentrere meg på jobb! Enten har jeg hatt festeblødning de to forrige dagene (som med min andre), eller så kommer tr for fullt i dag. Har ikke korsryggsmertene jeg vanligvis får før tr, så holder en knapp på festeblødning. Men det er sykt skummelt å tenke sånn, for fallhøyden blir såå mye høyere. Ikke sikkert egget fikk til å feste seg heller, så. Uææ! Så enten tr i dag, eller test-dag på onsdag! :nailbiting:
Jeg også har tenkt tanken men tror jeg får mensen for fult. Er 14dpo men begynte å få litt lett blødning bare på papiret, kl 06.00 i dag men ikke fått mensen enda. Vondt liksom i livmora kramper, men føles ikke slik som vanlig mensen smerter heller. Rar den kroppen så sikkert bare mensen på vei sukk…Åssen blødninger eller spotting har du da? :nailbiting:
 
Uææ, altså, nå sliter jeg med å konsentrere meg på jobb! Enten har jeg hatt festeblødning de to forrige dagene (som med min andre), eller så kommer tr for fullt i dag. Har ikke korsryggsmertene jeg vanligvis får før tr, så holder en knapp på festeblødning. Men det er sykt skummelt å tenke sånn, for fallhøyden blir såå mye høyere. Ikke sikkert egget fikk til å feste seg heller, så. Uææ! Så enten tr i dag, eller test-dag på onsdag! :nailbiting:
Spennende! Krysser fingrene for at det er festeblødning! :smiley-angelic001
 
IMG_8588.jpeg

10 DPO. Hadde ikke tenkt til å teste før i morgen, men med litt blod på papiret i dag og TR på 10 DPO sist måned, ville jeg se om det allerede var over. Hadde en del småblødninger frem til tidlig uke 7 forrige svangerskap, og det gikk fint, men en veldig stressende periode. Får bare følge med på at testene øker fremover, med mindre det kommer en større blødning.
 
Vis vedlegget 442634
10 DPO. Hadde ikke tenkt til å teste før i morgen, men med litt blod på papiret i dag og TR på 10 DPO sist måned, ville jeg se om det allerede var over. Hadde en del småblødninger frem til tidlig uke 7 forrige svangerskap, og det gikk fint, men en veldig stressende periode. Får bare følge med på at testene øker fremover, med mindre det kommer en større blødning.
Da satser vi litt blod går bra denne runden også. Lykke til og gratulerer ❤️
 
Vis vedlegget 442634
10 DPO. Hadde ikke tenkt til å teste før i morgen, men med litt blod på papiret i dag og TR på 10 DPO sist måned, ville jeg se om det allerede var over. Hadde en del småblødninger frem til tidlig uke 7 forrige svangerskap, og det gikk fint, men en veldig stressende periode. Får bare følge med på at testene øker fremover, med mindre det kommer en større blødning.
Wæææææææ, så gøy! Håper spiren klamrer seg godt fast :Heartred
 
Vis vedlegget 442634
10 DPO. Hadde ikke tenkt til å teste før i morgen, men med litt blod på papiret i dag og TR på 10 DPO sist måned, ville jeg se om det allerede var over. Hadde en del småblødninger frem til tidlig uke 7 forrige svangerskap, og det gikk fint, men en veldig stressende periode. Får bare følge med på at testene øker fremover, med mindre det kommer en større blødning.
Gratulereee:woot::woot: Godt å se dukker opp positive tester her inne nå:Heartpink
 
Vis vedlegget 442634
10 DPO. Hadde ikke tenkt til å teste før i morgen, men med litt blod på papiret i dag og TR på 10 DPO sist måned, ville jeg se om det allerede var over. Hadde en del småblødninger frem til tidlig uke 7 forrige svangerskap, og det gikk fint, men en veldig stressende periode. Får bare følge med på at testene øker fremover, med mindre det kommer en større blødning.
Gratulerer! :love017 :Heartred Håper spiren klamrer seg fast.
 
Jeg også har tenkt tanken men tror jeg får mensen for fult. Er 14dpo men begynte å få litt lett blødning bare på papiret, kl 06.00 i dag men ikke fått mensen enda. Vondt liksom i livmora kramper, men føles ikke slik som vanlig mensen smerter heller. Rar den kroppen så sikkert bare mensen på vei sukk…Åssen blødninger eller spotting har du da? :nailbiting:
Blodstriper (rødt først, nå brunt) i slim. Av og til, ikke konstant. Vært sånn i to dager. Med andremann var det sånn i tre dager. Tar det som et godt tegn at det er nye slim inni bildet og, ikke rent blod. Spennende! Håper det er det for oss begge!

Vis vedlegget 442634
10 DPO. Hadde ikke tenkt til å teste før i morgen, men med litt blod på papiret i dag og TR på 10 DPO sist måned, ville jeg se om det allerede var over. Hadde en del småblødninger frem til tidlig uke 7 forrige svangerskap, og det gikk fint, men en veldig stressende periode. Får bare følge med på at testene øker fremover, med mindre det kommer en større blødning.


Gratulerer!!! Så gøy! :smiley-bounce012
 
Jeg lurer på noe.. neste mnd når jeg er sånn dpo 6 ca, så skal jeg til gyn.
Det er trygt å dra til gyn i den perioden? :smiley-ashamed004 Hun kan ikke «rote» til noe oppi der da om dere skjønner? :laughing002
 
Back
Topp