Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende!Trooor jeg har en skyggestrek på BP tidlig i kveld 8 dpo, men det var på tørka test så det telles ikke er veldig spent på morgendagen..!
Det er veldig forståelig! lykke til med søknadsprosess. Håper spiren sitter før dere trenger å begynne på ivfDa kan jeg settes opp på TR, jeg fikk mensen nå eller begynt med rosa på papiret. Så da var løpet kjørt denne runden også I morgen skal vi har time til å sende inn søknad til IVF hos gynekologen min. Så litt deppa etter 9 måneder med prøving nå. Unnskyld at man er deppa her men går vel litt over igjen. Lykke til dere andre
Jeg også har tenkt tanken men tror jeg får mensen for fult. Er 14dpo men begynte å få litt lett blødning bare på papiret, kl 06.00 i dag men ikke fått mensen enda. Vondt liksom i livmora kramper, men føles ikke slik som vanlig mensen smerter heller. Rar den kroppen så sikkert bare mensen på vei sukk…Åssen blødninger eller spotting har du da?Uææ, altså, nå sliter jeg med å konsentrere meg på jobb! Enten har jeg hatt festeblødning de to forrige dagene (som med min andre), eller så kommer tr for fullt i dag. Har ikke korsryggsmertene jeg vanligvis får før tr, så holder en knapp på festeblødning. Men det er sykt skummelt å tenke sånn, for fallhøyden blir såå mye høyere. Ikke sikkert egget fikk til å feste seg heller, så. Uææ! Så enten tr i dag, eller test-dag på onsdag!
Oi, dette ser da veldig spennende ut!Hva tenker vi? FF mener det kan være et triphasic mønster fra cd 27/9dpo ikke testet siden igår..
Vis vedlegget 442630
Spennende! Krysser fingrene for at det er festeblødning!Uææ, altså, nå sliter jeg med å konsentrere meg på jobb! Enten har jeg hatt festeblødning de to forrige dagene (som med min andre), eller så kommer tr for fullt i dag. Har ikke korsryggsmertene jeg vanligvis får før tr, så holder en knapp på festeblødning. Men det er sykt skummelt å tenke sånn, for fallhøyden blir såå mye høyere. Ikke sikkert egget fikk til å feste seg heller, så. Uææ! Så enten tr i dag, eller test-dag på onsdag!
Da satser vi litt blod går bra denne runden også. Lykke til og gratulererVis vedlegget 442634
10 DPO. Hadde ikke tenkt til å teste før i morgen, men med litt blod på papiret i dag og TR på 10 DPO sist måned, ville jeg se om det allerede var over. Hadde en del småblødninger frem til tidlig uke 7 forrige svangerskap, og det gikk fint, men en veldig stressende periode. Får bare følge med på at testene øker fremover, med mindre det kommer en større blødning.
Wæææææææ, så gøy! Håper spiren klamrer seg godt fastVis vedlegget 442634
10 DPO. Hadde ikke tenkt til å teste før i morgen, men med litt blod på papiret i dag og TR på 10 DPO sist måned, ville jeg se om det allerede var over. Hadde en del småblødninger frem til tidlig uke 7 forrige svangerskap, og det gikk fint, men en veldig stressende periode. Får bare følge med på at testene øker fremover, med mindre det kommer en større blødning.
Gratulereee Godt å se dukker opp positive tester her inne nåVis vedlegget 442634
Gratulerer! Håper spiren klamrer seg fast.Vis vedlegget 442634
Blodstriper (rødt først, nå brunt) i slim. Av og til, ikke konstant. Vært sånn i to dager. Med andremann var det sånn i tre dager. Tar det som et godt tegn at det er nye slim inni bildet og, ikke rent blod. Spennende! Håper det er det for oss begge!Jeg også har tenkt tanken men tror jeg får mensen for fult. Er 14dpo men begynte å få litt lett blødning bare på papiret, kl 06.00 i dag men ikke fått mensen enda. Vondt liksom i livmora kramper, men føles ikke slik som vanlig mensen smerter heller. Rar den kroppen så sikkert bare mensen på vei sukk…Åssen blødninger eller spotting har du da?
Vis vedlegget 442634
Jeg lurer på noe.. neste mnd når jeg er sånn dpo 6 ca, så skal jeg til gyn.
Det er trygt å dra til gyn i den perioden? Hun kan ikke «rote» til noe oppi der da om dere skjønner?
Skal sjekke om alt ser bra ut igrunn.. Da har vi forsøkt i 1 år, så da blir det videre utredningHva skal du sjekke?
ikke noe spennende i dag... ingenting... jeg vet det er tidlig med 9 dpo, men har vært da de dukker opp de andre gangene jeg har vært gravid, så jeg mister veldig håpet i dag... sukk...Spennende!
Så spennendeHva tenker vi? FF mener det kan være et triphasic mønster fra cd 27/9dpo ikke testet siden igår..
Vis vedlegget 442630