❤️IKM uke 35❤️

Vis vedlegget 442472
8 DPO og blenda test. Kjente jeg ble litt skuffet siden jeg våknet til denne temperaturen i dag:
Vis vedlegget 442473
8 dpo kan fortsatt skje ting! ❤️

de tempkurvene har jeg sett så innmari mange versjoner av at er jammen meg ikke godt å bli klok på de. Jeg er skuffa over min i dag..gikk så lite opp, hadde en topp på 5 dpo og vil så gjerne opp dit igjen, men er bare 7 dpo så jeg prøver ikke ta sorgen på forskudd her og.
Det er fint med temp.. men veldig utmattende også! Jeg legger alt for mye i den…

8 dpo kan fortsatt skje ting! ❤️

de tempkurvene har jeg sett så innmari mange versjoner av at er jammen meg ikke godt å bli klok på de. Jeg er skuffa over min i dag..gikk så lite opp, hadde en topp på 5 dpo og vil så gjerne opp dit igjen, men er bare 7 dpo så jeg prøver ikke ta sorgen på forskudd her og.
Det er fint med temp.. men veldig utmattende også! Jeg legger alt for mye i den…

Ja, det gir jo et ekstra håp selvom det ikke behøver å bety noen verdens ting :angelic:

Jeg kan ikke si jeg ser noe annet enn skyggestrek eventuelt, men det er nok andre som har bedre streksyn enn meg eventuelt ❤️
Har du testa progesteron i lutealfase? Jeg tenkte jeg skulle få gjort det igjen mtp at jeg ikke alltid har hatt så høy tempstigning og har forstått det kan være ett tegn på lavt progesteron? Og dermed kan ha nytte av medisinstøtte. Ikke at jeg vet noe spesifikt om dette altså, og det står så mye ulikt rundt om. Men var bare tips eventuelt :)
Mira’en min sier PdG er over 30, så vil anta at den er god.

Fasiten for 9-10 dpo er klar iallefall.. :sorry:
IMG_4523.jpeg
IMG_4522.jpeg
IMG_4521.jpeg

Ja, det gir jo et ekstra håp selvom det ikke behøver å bety noen verdens ting :angelic:
Ja det er akkurat det! Man kan ha strålende kurver med bare masse økning, men så bæm ned til TR… syns virkelig kroppen heller kunne gitt beskjed tydelig og litt før åssen ting gikk..

11-12 dpo og helt blenda test, så da kaster jeg ikke håndkleet og innser at det ikke gikk denne PPen heller.. Kjenner jeg er skikkelig lei meg da vi virkelig ønsket oss et til maibarn...Vis vedlegget 442482
Føler veldig med deg! Hadde en blenda tidligtest i går på 12 dpo, og fikk mensensmerter om kvelden. Ikke testet i dag, men håpet om maibaby er borte :sorry:

Back
Topp