❤️IKM uke 35❤️

8dpo i dag å blenda test :( tidlig enda men ja føler liksom ikke noe klaff denne pp. Men mye murringer og øm i puppene og trøtt. Men ja nei...

Helt blenda, kanskje antydning til skygge på cb ultra tidlig. Men de testene har jeg lest bare er p styre unna.. mister helt håpet jeg, når jeg tester negativt nå. Kan man gå fra helt blenda til strek fra 9-10 dpo? Eller burde jeg bare forberede meg på at det ikke gikk..

Ja det kan du!

Til og med premom sier det er noe der…:eek:
IMG_4508.png

Hvis jeg hadde vært deg nå, så hadde jeg hentet så lenge som mulig. Spesielt hvis du ikke har noen symptomer. Ulempen med å teste allerede 6 dpo er at det fort er over en uke til mensen hvis den skulle være negativ…
Ja jeg skal prøve... :/ de siste to syklusene har jeg bare kommet til 11/12 dpo før mensen banker på døra så sånn sett litt kortere ventetid.. men blæ for noen kjipe dager dette er !

Skulle ønske jeg var like flink som deg:nailbiting: Sier det til meg selv hver gang!
Ja men med det sagt, har jeg litt angst for skuffelsen når testen er negativ. Så når jeg tester føles det ut som hjerte mitt skal hoppe ut av brystet mitt! Etter det bestemte jeg meg for vil ikke føle på det hver gang. Da jeg er nok nervøs bare av og vente på mensen kommer. Redd hver gang jeg skal tisse rundt IKM, ikke bra for sjela mi ass! :smiley-ashamed008 :laughing001 Så da dropper jeg hele teste greia. Men syntes dere andre er tøffe som tester før IKM ❤️

Ja, ekstremt kjipe. Og særlig fra 7 dpo og frem til ikm syns jeg. Vet jo aldri om mensen kommer litt tidlig eller litt

Dem her er blenda ja?
Så jeg kan begynne å drikke vin med god samvittighet? :depressed::depressed:
Usj, ja de ser nok blenda ut :/ Håper dere snart får litt hjelp på veien så det ikke tar så lang tid før du har to fine streker på plass ❤️

Er det bare jeg som ser noe her? Måtte absolutt ta en test nå i kveld :angelic:

IMG_0437.jpeg

Takk :Heartpink Skal prøve på det :) Kjenner meg skuffa nå, men med kun negative tester i 11 mnd. Så kjenner jeg at jeg mister det litt for hver mnd. Håper jeg får til å «legge det litt bort» ikveld :smug:

Håper jeg får muligheten til å bli mamma snart.
:crybaby2 :Heartred Sender støtte og håp om at det klaffer snart for dere :smiley-angelic001

Jeg har vært skikkelig frossen i hele dag, og det var jeg tidlig i forrige graviditet. Spent på om det kan være et symptom, så vurderer om jeg skal ta en test i morgen tidlig på 8 DPO :nailbiting: Har ellers ikke følelsen på at det har gått, så vi får se hvilke følelser som vinner i morgen :laughing002

Back
Topp