❤️IKM uke 35❤️

Test fra i går 7-8 DPO:
Vis vedlegget 442301

Test fra i dag 8-9 DPO:
Vis vedlegget 442300

Jeg ser tydelig forskjell på gårdagens test og dagens. Selvom clear blue ikke var enig i det.:hilarious:

Denne ventetiden tar jo evigheter, og trur jeg er litt desperat etter å finne ut hva som feiler meg siden jeg har vært i så rar form siden søndag.. og enda dårlig :shifty:

Dagens test ser lik ut nå selv etter 3 timer. Litt vanskelig å få med på bildet.

IMG_5139.jpeg

Jeg skal egentlig i bursdag i morgen, hvis formen er bedre. Er så usikker på om jeg bør drikke, men hvis testen er helt blenda i morgen så regner jeg med at det er trygt nok å drikke et par enheter. :pompus: Jeg var langtidsprøver tidligere, og første gangen fikk jeg beskjed fra legen om å leve som vanlig frem til positiv test (vi brukte 37 PP:pompus: over 3 år på første barn)..

Denne ventetiden tar jo evigheter, og trur jeg er litt desperat etter å finne ut hva som feiler meg siden jeg har vært i så rar form siden søndag.. og enda dårlig :shifty:

Dagens test ser lik ut nå selv etter 3 timer. Litt vanskelig å få med på bildet.

Vis vedlegget 442316

Jeg skal egentlig i bursdag i morgen, hvis formen er bedre. Er så usikker på om jeg bør drikke, men hvis testen er helt blenda i morgen så regner jeg med at det er trygt nok å drikke et par enheter. :pompus: Jeg var langtidsprøver tidligere, og første gangen fikk jeg beskjed fra legen om å leve som vanlig frem til positiv test (vi brukte 37 PP:pompus: over 3 år på første barn)..
Jeg fikk også samme beskjed av legen lev som normalt til positiv test, hvis testen er blenda i morgen så kos deg i bursdag ❤️

Vis vedlegget 442316

Jeg liker ikke gi falske forhåpninger og noen ganger så er sånn farge nederst at fargestoffet er kommet utenfor, men syntes da det kanskje kan se ut som noe her. Håper håper det ikke bare er skygge ❤️

Jeg liker ikke gi falske forhåpninger og noen ganger så er sånn farge nederst at fargestoffet er kommet utenfor, men syntes da det kanskje kan se ut som noe her. Håper håper det ikke bare er skygge ❤️
Åh ja, det er sant. Håper ikke det o_O bildet er tatt av testen etter 3 timer. Meen det første bilde jeg posta ser det ikke likt ut tror jeg - bildet ble tatt innen 5 min!

Måtte prøve å se testene i «negativ» farge:

Gårdagens:

IMG_5154.png

Dagens - synes det ser ut som at steken er lik hele veien *krysser fingrene*
IMG_5155.png

:nailbiting:

Barnet mitt på 4 år sa til meg nettopp: «mamma er du enda syk?» (har vært hjemme to dager nå pga sykdom).
Jeg: ja, men jeg er sikkert blitt bedre til i morgen.
Han: neida, mamma. Du blir ikke frisk før til neste sommer :hilarious:

Har to svangerskap bak meg hvor jeg har vært veldig dårlig. Interresant tanke fra han, kanskje det betyr at det klaffer nå eller snart :cool:

Siden det ikke ble testing idag tidlig, så ble det en kvelds test :laughing002 Er vel ikke på kvelden man skal ta så tidlig? Vertfall blenda :happy5

Vedlegg

• IMG_5664.jpeg
    IMG_5664.jpeg
    836,9 KB · Visninger: 55
Okei.. Er jeg bare veldig trøtt og har streksyn?:schocked028

Vedlegg

• IMG_5668.jpeg
    IMG_5668.jpeg
    819,4 KB · Visninger: 103
  • IMG_5667.jpeg
    IMG_5667.jpeg
    778,1 KB · Visninger: 103
Okei.. Er jeg bare veldig trøtt og har streksyn?:schocked028
Jeg syns jeg skimter en ultrasvak strek her. Men jeg har definitivt streksyn, så ikke ta det for god fisk. Jeg ser streker på ubrukte tester typ :hilarious:

Jeg gleder meg til å teste i morgen tidlig. Da er jeg 10 DPO, og tenker at det burde komme frem NOE på testen hvis det har klaffet denne PP. Og hvis ikke, så kan jeg ta meg en øl på ferie med god samvittighet.:angelic:

Her er det ingen streker å spotte dessverre. 10 DPO på morgenurin. Begynner sånn smått å miste håpet her for denne gang, men spillet et ikke tapt før TR dukker opp :angelic:
IMG_0405.jpeg

Back
Topp