❤️IKM uke 35❤️

6 DPO og typ ingen symptomer. Forrige syklus hadde jeg masse symptomer, men var ikke gravid så kanskje det er et positivt tegn :hilarious:
Samme her, bare 5 DPO tror jeg…. :) Bare vanlig EL smerter i rygg og mage som jeg alltid har mellom EL og mensen, også når jeg er gravid, så ingen forskjell der :scratch
Har ikke tro på denne runden…

Veldig skuffet over temp økningen i dag :( hadde virkelig håpet høyer hopp… redd det ikke har vært noe el i det hele tatt :( så innmari lei …
IMG_3648.jpeg

5 DPO, dagene går sykt tregt! Har litt murringer, bruker ikke ha det til vanlig så håper det betyr noe! men tør jo ikke håpe for mye, da det enda er altfor tidlig egentlig!

Når begynner dere å teste? De dagene her er så kjedelige at jeg trenger at noen bidrar med noe spenning! :laughing002 Jeg er 2 DPO i dag, og planlegger test neste søndag på 9 DPO. Det var da jeg testet første gang forrige gang og fikk tydelig positivt, så da vet jeg at jeg kan få positivt resultat på det tidspunktet.

Bare 3DPO her. Og har skikkelig ømming i livmorområdet, sånn type hver hump bilen tar gir ubehag, og trøtt som bare fy denne helga har egentlig ingen tro på at det blei klaff denne perioden...

Når begynner dere å teste? De dagene her er så kjedelige at jeg trenger at noen bidrar med noe spenning! :laughing002 Jeg er 2 DPO i dag, og planlegger test neste søndag på 9 DPO. Det var da jeg testet første gang forrige gang og fikk tydelig positivt, så da vet jeg at jeg kan få positivt resultat på det tidspunktet.
Begynner på 9dpo fordi det er seks dager før ikm☺️ Så tirsdag eller onsdag for meg

Første gang for meg dette, men jeg fikk beskjed om å vente 14 dpo. Dette pga. Ovitrellesprøyta som ble satt dagen før inseminering. Den produserer vist hcg som kan gi falsk positiv… så da er det bare å smøre seg med mye tålmodighet :p

Jeg er en kronisk testtøs så kommer til å prøve å vente til 9 dpo, men begynner nok å teste før det kjenner jeg meg selv rett :hilarious:

Jeg trøster meg med at det fortsatt er tidlig og de fleste ofte ikke får symptomer før etter at egget har festet seg :Heartred
Ja det er vel ikke typ før litt etter mensen er forsinket før man merker noe tegn tror jeg, ellers er gravid tegn tidlig veldig ofte tegn på mensen kommer. På grunn av at pms er veldig likt en evt graviditet , men dette er bare mine erfaringer og tanker rundt det :smiley-ashamed008

Hvis jeg har kjent syklusen min riktig tipper jeg at EL var rundt mandag-onsdag denne uken. I dag ble jeg plutselig litt influensavondt i kroppen, stikk i bryst og nederst i magen. Jeg husker tilbake fra de andre gangene jeg var gravid at jeg kjente på den influensafølelsen kroppen. Følte det slik ca 3+0 sist gang - jeg var på jobbreise og tenkte på kvelden når jeg la meg «herregud, brygger jeg på noe?!» to dager senere tok jeg en veldig positiv test :shy:

Cd14 på meg i dag, tror det er eggløsning i dag eller i morgen. Nå i kveld murrer det mye, og spesielt mot høyre side. Men jeg kjente det på høyre side forrige syklus (PP3) også, merkelig! De to første PP-ene kjente jeg ikke noe til el-smerter. :pompus:

Denne runden har jeg merkbart el-slim for første gang siden guttungen ble unnfanget :woot: Og denne runden er også den første der vi ikke er bortreist eller har familie på besøk rundt el-tid, så nå får vi lagt inn skikkelig innsats :dance011

Jeg føler meg i alle fall optimistisk! :happy:

Mot helgen en gang. Er bare 3DPO så tidligst fredag kanskje :)

6 DPO idag. Har kontordag idag, så aner ikke hvordan jeg skal få timene til å gå :arghh: Å jeg lurer på hvor lenge jeg klarer å vente med å teste?! Skulle jo helst hatt positiv test allerede :hilarious: Håper jeg klarer vente til torsdag, da er jeg 9 dpo og drar på telttur med familien for helgen, vet ikke hvordan jeg skal gjøre det i helgen med testing da :laughing025

6 DPO idag. Har kontordag idag, så aner ikke hvordan jeg skal få timene til å gå :arghh: Å jeg lurer på hvor lenge jeg klarer å vente med å teste?! Skulle jo helst hatt positiv test allerede :hilarious: Håper jeg klarer vente til torsdag, da er jeg 9 dpo og drar på telttur med familien for helgen, vet ikke hvordan jeg skal gjøre det i helgen med testing da :laughing025
Jeg er også 6 DPO i dag, og vurderte å ta en test istad :happy090 Jeg er en tidligtester, og kommer definitivt til å begynne testingen i morgen:laughing005 Jeg vil få med meg hver miiinste litt antydning til strek om jeg er så heldig, haha:laughing001 Vi reiser vekk en uke på fredag, og da blir det ikke like enkelt med testing. Men det blir med et par tester i kofferten i alle fall.

Har du noen følelse på sjansene denne runden?:love017

Jeg er også 6 DPO i dag, og vurderte å ta en test istad :happy090 Jeg er en tidligtester, og kommer definitivt til å begynne testingen i morgen:laughing005 Jeg vil få med meg hver miiinste litt antydning til strek om jeg er så heldig, haha:laughing001 Vi reiser vekk en uke på fredag, og da blir det ikke like enkelt med testing. Men det blir med et par tester i kofferten i alle fall.

Har du noen følelse på sjansene denne runden?:love017
Jeg vurderte det selv, men konkluderte med at det var altfor tidlig! :hilarious:

Jeg tar også med meg noen tester, så får jeg springe å gjemme meg før alle står opp eller noe sånt :hilarious:

Magefølelsen sier at jeg er gravid :smiley-angelic001kjæresten kom også igår å sa at jeg er gravid, han gjorde det samme sist jeg var gravid, men det viste seg å være exu da.
Vi fikk lagt inn godt med aksjer også!

Har du noen følelse? :Heartred

Back
Topp